28 Kasım 2016 Pazartesi

internetten tanistim anne kiz siktim sikis hikayesi

adim kamil 36 yasindayim ve almanya’da yasiyorum. almanya’ya internetten tanistigim bir kadinla beraber yasamak icin geldim ve suan onunla evliyim. benden 14 yas buyuk ama o kadar bakimli ve genc gorunuyor ki uzaktan soyle bir baksaniz eminim bizi ayni yasta falan zannedersiniz. ismini vermek istemedigim esimle internet uzerinden konusup henuz sohbet zamanlarimizda ve evlilik planlari yapadigimiz siralarda boylesine seksi bir kizinin oldugunu soylememisti sadece kizim var ve kizimla yalniz basiyoruz demisti.sohbet biraz daha ilerlediginde ve niyetlerin ciddiye bindiginde yaklasik 2 yil kadar once kiziyla da kamerada gorustum. is ciddi oldugu icin annesiyle evlenecegim icin beni tanimak istiyordu haliyle bende uvey kizimi tanimak istiyordum. kameranin karsisina geldiginde o kadar heyecanlandim ki yani yuzumun kizarikligi karsi taraftan belli oluyordu. uvey kizim “sakin ol ya panik yapma ben sizin iliskinize karsi degilim” falan diyerek sakin olmami istiyordu ama karsimda bu denli seksi bir kiz oldugunda nedense sadece o gune ozgu degil normalde de heyecan yapan tiplerdenim. kisa surede kizin guzelligi beynime kazinmisti ve biran evvel annesin de kizini da sikmek icin sabirsizlaniyordum. annesi zaten elde var 1 ama kiziyla henuz aramiz o kadar yakin degildi. o gorusmeden sonra hemen hemen her internet uzerinden goruntulu konusmada sakayla karisik “kizim yok mu oralarda ona da bir selam verseydim” diyerek kamerada onu da gormek isterdim.sonunda beraber yasamak icin gerekli hazirliklarin dil kurslarinin falan bittiginde ucak biletimi aldim ve almanya’ya gittim. beni havalimanindan aldilar. hem annesi hemde biricik uvey kizim beraber gelmislerdi. annesinin uzerinde peyaz bir kot pantolon ve uzerinde siyah bir bluz vardi uvey kizimin uzerinde ise diz ustu mini bir etek ve vucudunu tamamen kaplayan koyu renkli bir body vardi. icinden sutyen giymedigini ortaya cikan meme uclarindan fark edebiliyordum ve daha uctaktan inip uvey kizimi ve mustakbel karimi gordugum anda benimki dimdik oluvermisti. havalimanindan ciktiktan ve karimin arabasina bindigimizde on koltukta ben arka koltukta uvey kizim oturuyordu ve aracida karim suruyordu. bu surus sirasinda onumde ki kabarikligi fark eden karim koluma dokunarak yarragimi isaret etti ve gulumseyerek kisik bir sesle “bende cok sabirsizim” dedi. halbuki benim sertlesmeme neden olan asil etken kesinlikle uvey kizimin seksi fizigiydi ama durumu caktirmadan gulumsedim ve “benim kadar sabirsiz olamazsin” dedim.yaklasik 1 saat kadar sonra havalimanindan eve gectik. eve girer girmez uvey kizim odasina gecti ve “ben odamdayim gorusuruz sonra” dedi. bende karimi kucagima aldigim gibi yatak odasinin yerini sordum ve odaya goturup saatlerce uzerinden inmedim. once annesini altima alip bagirta bagirta siktim ama asil amacim dedigim gibi musait bir zamanini bulup uvey kizimi bagirta bagirta sikmekti. uvey kizim 27 yasinda sarisin uzun saclara sahip ve mavi gozlu. yani abarttigimi dusunebilirsiniz ama manken gibi kiz. normalde calisiyor ama ben gelecegim icin o gun izin almisti. biz annesiyle yani karimla bir kac saat kadar yatak odasina takildiktan sonra beraber birseyler yapacagimiz icin ise gitmemisti. karimla hasret giderdikten sonra ilk gun yemek icin disari ciktik. disari ciktigimizda aksam olmustu biraz yorgun olsamda karimla sikis sonrasi 1-2 saatlik uyku kendime getirmisti beni.aksam oldugunda civarda ki lokantalardan birine gittik. hem alkol alip hem yemegimizi yedikten sonra bir kac saatlik disarida gecirdigimiz zaman akabinde tekrar eve geldik ama hem benim kafam hem karimin kafasi ve hemde seksi uvey kizimin kafasi alkolden dolayi on numaraydi. ilk gun uvey kizimla aramizda birseylerin olacagina ihtimal vermemistim ama eve geldikten sonra karim yataga uzanir uzanmaz sizinca bende uvey kizimla bas basa salonda oturmaya basladim. bir kac dakika oturduktan sonra biraz daha icki icmeye karar verdik ve dolaptan bir kac bira getirdi. uvey kizimla kafalari bulmaya devam ederken karsi karsiya oturuyorduk ama ben artik kizimin bacaklari ve ozellikle memelerinin cazibesine dayanadim ve “gercekten annenden daha guzelsin cok daha seksisin” diyerek iltifatlara basladim. bu tur iltifatlarimi gayet siradan bir ovgu gibi karsiliyordu. yanina oturup birami yudumlarken ara ara elimi bacaginin uzerine koyup oksamaya baslamistim. onunda kafasi guzel oldugu icin tek kelime etmiyor sadece cok capkin bir adam oldugumu soyluyordu. sonunda bariz bir sekilde bacaklarini oksamaya basladigimda bana kisik bir sesle “annem uyanir simdi yapma” dedi. ben hic umursamadan bacaklarini oksamaya ve bir sure sonrada goguslerini avuclamaya basladim. daha ucaktan ineli 1 gun bile olmamisti ama hem karimi hemde kizini sikecektim. goguslerini avuclamaya basladigimda artik alman uvey kizim kendini bana birakmisti ve kanepeye uzanarak uzerine cikmami bekliyordu. once uzerindeki kiyafetlerini cikarttim ardindan uvey kizimin amini emerek onu zevkten cilgina cevirdim ve inim inim inlettim. ardindan yarragimi cikarttigim gibi uvey kizimin agzina yaklastirdim. kanepede biraz dogrularak yarragimi tasaklarima kadar agzina aldi ve bir kac kez yutkunduktan sonra ufak bir oral sex ile yarragimi demir gibi sertlestirdi.artik uvey kizimda bende son derece azgin ve sikis icin sabirsizdik. uzerine cikar cikmaz zevkten sirilsiklam olmus amcigina yarragimi dayadim ve sadece tek iteklemede yarragimi kizimin amina gomdum. o dakikadan sonra hizla uzerinde gidip gelirken alman uvey kizimdan duydugum tek sey “cok guzel cok iyi devam et eveet eveet cok iyi ooohh” gibi sozlerdi. sadece tek pozisyonda altima alarak siktim ve bu sikis 15 dakika kadar surdu.15 dakika boyunca gidip geldikten sonra once kizimi ardindan da kendimi bosalttim -. 15 dakika boyunca uvey kizimi altimda bagirta bagirta sikerken ara ara annesinin uyanacagindan korksamda hic durmadan bosalana kadar devam ettim. gercekten cok guzel bir gundu ve o gunden sonra hem uvey kizimla hemde annesiyle yani karimla sikismeye devam ediyoruz. tam emin olmasamda sanki karim bu olan bitenlerden haberdar gibi yani hem onu hemde kizini siktigimi biliyor sanki ama ses cikartmiyor. zaten ses cikartsa kesinlikle uvey kizimida alip ayri bir eve cikarim su dakikadan sonra uvey kizim olmadan kesinlikle buralarda bir dakika daha fazla zaman gecirmem. eger almanya’da oturan ve farkli yarrak arayan maksimum 50 yasinda gurbetci hatunlar varsa gorusmek isterim..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder