7 Aralık 2016 Çarşamba

plajda grup gay sex kacamagi mobil sikis hikayesi

merhaba arkadaslar uzun zaman sonra sizlere ikinci animi yaziyorum. biliyorsunuz daha once ki plajda gay sex hikayemde yazdigim olaylardan tami tamina bir hafta gecmisti. ergin ile plajda yasadiklarimizin ustunden bir hafta gecmisken onunla telefonda her gun gorusuyorduk. bana her seferinde “ne zaman geleceksin” diye soruyordu.bende en sonunda “yarin geliyorum madem o kadar azdin” dedim ve banyoya girdim. kendimi bir guzel temizledikten sonra yarina hazirdim. sabah garaja gidip ilk otobuse bindim ve cesmeye varinca cafeye oturdum. erken oldugundan ergin’i aramadim. cay sigara derken artik vakit gelmisti. ergini aradim ve garajda oldugumu soyledim. tamam geliyorum hemen diyerek telefonu kapatti. ben beklerken bir cay daha soyledim cayimi yeni icmeye baslamistim ki ergin geldi. oturup beraber cay ictikten sonra bana “gidelim mi” dedi bende “tamam inan bende senin kadar azginim biran once gidelim” dedim ve arabaya bindik.ben plaja gidecegimizi zannediyordum ama plaj yolunda degildik. merakla “nereye gidiyoruz” deyince bana “eve gidiyoruz sana bir suprizim var” dedi. dahada meraklandim ve “nedir bu surpriz bakalim” diye sordum. gulerek “soyleyemem kendi gozlerinle goreceksin” dedi. kisa bir yolculuktan sonra evine vardik. cok guzel ve sakin bir yerdeydi. neyse eve girdik cok guzel ve sade dosenmisti. bana odami gosterip “rahatina bak” dedi. bende soyunup salona geldigimde ergin ciplak ve elinde iki sise bira ile bekliyordu. yanina gelip o muhtesem sikine bir opucuk kondurup sisenin birini aldim. bana “balkona cikalim” dedi. ciplak bir sekilde balkona cikmamizda bir sakinca yoktu cunku diger evlerden biraz uzaktik. birami bitirmistim ve azginligim tavan yapmisti.ben hemen ergin’in onune diz cokup sikini yalamaya basladim. ben yaladikca agzinda buyuyordu. artik ikimizde hazirdik ben yuzumu ergin’e donup sikini deligime ayarlayip biraz saldim sikinin kafasi girince kendimi yavas yavas birakirken siki icimde ilerliyordu. en sona gelince durdum simdi erginle opusurken ben kalcalarimi oynatiyordum. ergin benim meme uclarimi yalarken bende yavas yavas oturup kalkmaya basladim. ergin’de arada bana yardimci oluyordu. bir sure sonra ergin beni hizli hizli kaldirmaya basladi ve en sonunda beni kalcalarimdan tutum icime bosalmaya basladi. bir sure birbirimize kilitli kaldiktan sonra ben yavasca uzerinden kalktim icimdeki spermler deligimden onun sikinin uzerine almisti. ben gotumu sallaya sallaya mutfaga gidip birer bira daha aldim. balkonda yanina oturdum rahatamistik ve simdi muhabbet ediyordum ki kapi caldi. yalan yok ben kapinin sesi ile biraz tedirgin olmustum. kalkmak icin hamle yaptigimda ergin “rahat ol” dedi. bir sure sonra balkona iki tane genc yani bizden genc iki kisi geldi. ergin bizi tanistirip mutfaga bira almaya gitti. bu arada bende sizlere gelenlerden bahsedeyim. birinin adi cenk birinin adi ugur idi. cenk; 170 boylarinda zayif 17-18cm siki olan biriydi. tabi sikinin boyunu onunla sikismeye basladigimda kendimi ona siktirdigimde ogrendim. ugur; biraz iri yari yani 190 boylarinda kalin 20 cm den biraz fazla bir siki olan biriydi. cenk degilde ugur beni biraz korkutmustu. bira icip muhabbet ederken eller rahat durmuyordu. en sonunda ben dayanamadim ve ayaga kalkip cenk’in onunde egilerek sikini yalamaya basladim. ergin’de ugurun sikini yalamaya basladi. bende hemen yanimda yarrak yalayan ergin’in deligini parmakliyordum. bir ara ugur’un sikine gozum takildi. kol gibi bir seydi ve hemen karsimda sanki hortum gibi sallaniyordu. ben agzimdaki yarrakla ugrasirken birden bir seyin deligimi zorladigini hissettim. bir baktim ugur bir kac saniye icerisinde arkama gecmis ve hortum gibi yarragini bana itekliyordu sikini deligime dayamis sokmaya calisiyordu. ben “yapma daha degil biraz agir ol” deyinceye kadar sikinin kafasini got deligime soktu ama gozum karardi.ben dur deyinceye kadar sikinin tamamini sokuverdi sanki icime soba borusu girmis gibiydi. hareket edemiyordum yarragin buyuklugu ile ugur bir sure durduktan sonra yavas yavas gidip gelmeye baslamisti. ilk defa bu kadar buyuk bir sik icimde gidip geliyordu ve deligimde bir yanma vardi ama bir sure sonra alismistim ve cenk’in sikini yalamaya devam ederken ergin’de geldi. bir cenk bir ergin agzima sokup duruyordu. daha sonra cenk ergin’i cevirdi ve onu sikmeye basladi. ugur da hala gidip geliyordu ve hizlanmaya basladi. bir kac git gelli sikis sonrasinda icime oyle bir bosaldiki sivilarinin yarisi disari akti. sikini cikarinca birden kasiklarimin agrisi gecmis ama dedigim oyle bir acilmistiki icime hava giriyordu. mutfaktan birer bira alip geldim. biz oturduk ergin ile cenk’i seyrediyorduk. onlarinda sikisi bitince bize katildilar. bu erkek erkege sikis inanin bana sabaha kadar devam etti. misafirlerimiz gidince ben birer kahve yaptim balkonda icerken gotumun ustune oturmakta zorlaniyordum. o gun aksama kadar uyuduk ikinci erkek erkege sex animda boyle.. bir sonrakinde gorusmek uzere hosca kalin -*

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder