7 Aralık 2016 Çarşamba

sekreter yelda’nin fiyat teklifi erotik hikayesi

merhabalar ben serhat yurtdisinda yasiyorum her yil oldugu gibi bu yil da tatil icin memlekete geldim. bu tatilde gercekten yasadigim iki ayri olay bana tatilin en buyuk hediyesi oldu diyebilirim. ilki pimapencinin sekreteri ile yasadim. balkonuma cam balkon yaptirmak istiyordum birkac firmadan fiyat aldim ama yelda isimli sekreterin verdigi rakam cok cazip geldi.aslinda benim icin cazip olan aslinda yelda idi. frikikler mimik hareketler tatli sohbet o bicim ben de ona yakinlasmak icin espriler yapiyor onu guldurmeye calisiyordum. 3-4 defa gelip gittim artik samimiyet olusmustu ve senli benli konusmaya basladik. is cikisi soguk biseyler icmek icin vaktinin olup olmadigini sordum tereddut etmeden var dedi ve kabul etti. bir cafe de oturup bir seyler iciyoruz ve sohbet ediyoruz. o kendinden ben kendimden bahsederken uzun zaman once sevgilisinden ayrildigini benim ise aile iliskimin limoni oldugunu konustuk. olacak ya yekdayi patronu aradi o da benimle biseyler ictigini soyleyince tam da benim icin aradigini balkon olculerinde bir hata oldugunu kendisi ankara’da oldugu icin tekrar olcu alinmasini soyledi. o da bizim birlikte alabilecegimizi soyledi derken biz eve gittik olcu almaya basladik.olcu almaya basladik orasi burasi derken ellerimiz degdi ozur dilerim dedim o ise bilakis rahatsiz olmadigini soyledi gulumsedi ellerimin guzel oldugunu soyledi. olcu alim isi bitti bana dedi ki evini gezdirmiyecekmisin? memnuniyetle dedim gezmeye basladik. odalari gezerken yarak odasina geldik. oooo yatak guzelmis kim bilir neler yaptiniz burada deyip gulumseyerek yanagima makas atti. ben de gulerek dedimki iki ayri cins neler yapiyorsa bizde gecmiste onlari yaptik dedim. neler mesela dedi ben utangac bir tavirla anlarsin kari koca iliskileri dedim. o daha net cevap istedi bende her turlu sikis dedim. nezamandan beri iliski yasamadigimi sordu bende bir yil dedim ozledin mi dedi evet dedim. o da istersem kendisiyle her turlu iliskiyi yasayabilcegimi ama cok sikisik oldugu icin 300 tl istedi bende kabul ettim. basladik opusmeye o beni deliler gibi opuyor bende onu o beni soymaya baslayinca bende onu soymaya basladim. birde ne goreyim ne sutyeni nede kulotu var. zaten hazirlikli gelmis sikilmeye. o benim siki yalarken bende onun amcigini yalayip dillemeye basladim. haykirmaya basladi o arada bas parmagimla gotunu parmakliyordum. anal iliski yasamamis acitmazsam anal iliskiye girebiliriz dedi. ikimizde kivama gelmistik. once her pozisyonda amdan sikmeye sert sert gidip geliyorum bosalmak istedigimi soyledim icime patlama korunuyorum dedi. ikimizde iniltiyle bosaldik ama baba yetmedi ilk defa ince vucut dar amli dar gotu olan bir lokumu sikecektim sonucta. banyoya gittik kuvet icinde tekrar opusme sevisme basladi benimkini yalarken kazik gibi etti got deligine iyice krem surdukten sonra yavas yavas gir dedi. cok zorlandim girmiyordu bircok denemeden sonra basini zorla soktum. hem agliyor hemde cok istedigini devam etmeli istedi. yavas yavas kokune kadar soktum ilk defa anal iliskiye girdigi her halinden belli olan yeldayi aglata aglata tekrar tekrar siktim. bosaldiktan sonra dus alip giyindik onu istedigi yere biraktim. ama turkiyede kaldigim surece balkon camlar takilana kadar 8-9 defa ayni iliskileri yasadik. simdi ben tekrar yasadigim ulkeye gittim ama whatsap dan mesajlar birakiyor tekrar turkiye’ye gelmemi iliskiyi izledigini soyluyor. tabiiki gidecegim sirf yeldayi sikmek icin. bu birincisi birde ilk okul arkadasim olan ve kendisi benim gibi yurtdisinda yasadigini bildigim ayse ile iliskiye girdim eskilere gittik ama onun hikayesini daha sonra yazacagim..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder