Harika Sex Hikayesi Oku

7 Aralık 2016 Çarşamba

abaza esnaflar benim hanimi sikiyormus sex hikayem

merhaba arkadaslar. ben 25 karim ise 23 yasinda.evleneli 1 sene oldu. karim dolgun bir popoya sahip hos vucutlu beyaz tenli cok guzel ve masum bir yuze sahip bir bayandir.tasindigimiz mahalle gayet hos ve sakin bir mahalleydi yada ben oyle saniyordum. karim oldukca utangac ve sessiz biriydi.daima urkek bir ceylan gibiydi. kendini falan hicbiyerde savunamazdi. mahallemiz de ise bol bol esnaf ve lokantalar vardi . esnaflar bana iyi gorunmustu ancak oyle degilmis maalesef anlatacagim hikayeyi ben sonradan ogrendim. benim guzeller guzeli karimla cok guzel bir iliskimiz vardi.ben cok calistigim icin evimize alinacak her seyi karim aliyordu benim vaktim yoktu.ancak mahallemizin abaza esnaflari karimin guzelligini farketmis ve onu arzulamaya baslamislar.baslarda karimi suzuyorlarmis. sonralari karimin utangacligini farketmis olmalilarki daha ileri gitmisler.karim sokaktan gecerken kimseye caktirmadan elliyorlarmis veya poposuna saplak atiyorlarmis.karim bakkala gittiginde birseyler almak icin egildiginde dar kot pantolondan belli olan got yanaklarinin arasina bakkal surtuyormus ve pardon deyip siritiyormus. karim ise urkek bir ceylan gibi kisik sesle onemli degil diyormus.ve posetleri uzatirken memelerine falan dokunuyormus. kasap ise biraz daha cesurmus sanirsamki karimi direk birsey soylemeden elleyip avucluyormus sonra et veriyormus.benim masum karimin ise sesi solugu cikmiyor tabi. yakinlarda baska kasap market falan olmadigi icin karim buralara gitmek zorundaydi.bir gun eve geldigimde karim yemek yapmamisti . bende hadi madem surdaki cigkofteciye gidelim dedim .cigkofteci daima kalabalik olurdu . adam efsane cigkofte yapiyordu.dogudan geldigi icin isini biliyordu ama kaba saba esmer kalin derili dedigimiz tipte bir insandi.cigkofteciiye girdik kalabalikti oldukca .mekan uzun ve ince bir koridor gibiydi.girer girmez eleman karimi iyice suzdu . sonra ben iki durum cigkofte deyince kendine geldi.tamam abi dedi siparisi aldi upuzun koridordan gecip mutfaga gitti. bizim siparisler 5 dakkaya geldi.karim bir isirdi durumunu ve soyle bir duraksadi. sonra o kurt tipli mekanin sahibi geldi ve begendinizmi efenim dedi. karim basini salladi . bende evet cok guzel ellerinize saglik dedim. karim sanki kusacak gibi duruyordu . o an anlayamamistim ama sonradan ogrendim yine abaza cigkofteci karimin durumunun icine bosalmis.karimsa aman bir problem cikmasin aman kocam sinirlenmesin diye zorla zorla yiyormus.bitirdigimizde karim benim bi tuvalete gitmem lazim dedi.tabi canim dedim . ve oda uzun koridordan gecip gozumden kayboldu. baya bir sure gelmedi.yine sonradan ogrendim bunuda megersem karim tuvalete diye mutfagin oraya gitmis yanlislikla bizim abaza cigkoftecide karimi kolundan tutup kilere sokmus. ve karimin orasini burasini ellemeye baslamis.sonrada karimi soyup ellemis falan urkek karim hicbisey deyemiyor tabi . sessizce yapmayin falan demis. ama adam dinlememis kart sikini cikarip karimin amina dayamis ve sikmeye baslamis.ustalarinin karimi siktigini goren elemanlarda bos durmamis ve onlarda katilmislar.karim aglamis sessizce gozyaslari dokmus ama ne usta nede elemanlari dinlememisler.karimi amindan gotunden catir catir sikmisler. bir guzel tum deliklerine akitmislar.midesinide spermleriyle doldurup gotunede bir saplak atip yollamislar.karim yarim saat sonra geldiginde ben tuvalete gitti saniyorum tabi makyaji akmis ustu basi daginik bir sekilde geldi yanima sessizce hadi gidelim dedi . noldu dedim . cigkofte midemi bozdu sanirim biraz kustum dedi.tamam hadi gidelim dedim. hesabi oderken yine o ilk basta karimi suzen eleman bakti . sirita sirita afiyet olsun dedi .eve geldigimizde ben sex yapmak icin soyunmaya baslamistim karim ise hayir canim bugun istemiyorum dedi bende israr etmedim . banyoya girdi.karim ciktiginda gozleri kizarmisti agladinmi dedim.yok hayir gozume sampuan kacirdim o yakti dedi . iyi tamam dedim . ama bornozundan gorebildigim kadariyla vucudunda morluklar vardi artik nasil siktilerse karimi. o morluklar ne deyincede . ya merdivenden dustum gecende acimiyor zaten onemsiz falan dedi . karim sirf bana bisey olmasin diye ugradigi tecavuzu gizliyordu.hergun eve geldigimde karim yorgun oluyordu megersem bu abaza esnaflar karimdan evin anahtarini zorla almislar. ve hergun eve gelip karima istedikleri gibi tecavuz edip gidiyorlarmis.ben isimle o kadar mesguldumki adeta hic karimla ilgilenemiyor ve olanlari farkedemiyordum.oysa bu sirada ise guzel karimin ustunden tum esnaf hergun geciyormus.karim kusmaya baslamisti son zamanlarda doktora goturdum ona ve hamile oldugunu soyledi karima kimbilir kimdendi.karim hala bana hicbirsey soylemiyordu ve ben cocuk benim sandim tabiki ve seviniyordum oysa mutsuz gorunuyordu.bense biraz saskindim cunku son zamanlarda karimla cok iliskiye girmemistik . oysa bir aralar cok denemistik ve becerememistik. karim ise hala hergun yorgun oluyordu. ben farketmesemde 2 aydir karimi tum esnaf sikmis. karim ise hep depresyondaydi. bir gun ona surpriz yapmak icin eve erken geleyim ve biyerlere gidelim diye dusunmustum.hic haber vermeden eve geldim kapiyi sessizce actim. ve icerden sesler geliyordu. ” sike sike hamilede biraktik ha lan varya” diye gulusmeler . ”boyle seksi bir orospuya gunde 3 posta az bile atiyoruz” falan diyorlardi.birde karimin sessizce aglama sesi geliyordu. ben noluyor lan diye iceriye daldigimda sok olmustum ve hareket edemedim. tum mahalle esnafi koltuklarimiza oturmus 5 tanesi ise karimin deliklerine pompalamakla mesgullerdi.biri agzina girmis karimin biri gotune ikisi amina girmis biri otuzbir cektiriyor . koltuklarda oturanlar izleyip sikini sertlestiriyor . ben donakalmis bi sekilde bakarken kasap hemen bir bicak aldi ve boynumda dogrulttu.sesini cikarma keserim dedi . simdi biz senin guzelim karini 2 aydir sikiyoruz dedi ve sikmeye baslamadan oncede ellediklerini cigkoftecide sirayla 2 ‘ser posta attiklarini anlatti ve gulustuler hepsi.ben hala soktaydim karim ise aritk iyice agliyordu ama esnaflar hala sikiyordu karimi.karin bundan sonra bizim orospumuz ve sende bir bok yapamazsin yoksa keseriz cukunu dedi . polise falan gidersen seni kiyma yaparim dedi zaten iri yari bir adamdi kasap.tasinmaya falan kalkisip bu orospuyu bizden alirsan seni kuytu bi kosede dograyip gomerim.karininda yeni kocasi ben olurum dedi .sonra bir yumruk atti ben bayilmisim. uyandigimda karim yerde yatiyor. heryeri dol kaplanmisti.amindan gotunden doller akiyordu.heryerini guzelce sildim.ve yataga yatirdim.heryeri minciklanmaktan kizarmisti guzelim karimin. daha 23 yasinda basina neler gelmisti. bende sessizce yanina uzanip uyudum.ertesi sabah kalktigimizda uzunca konustuk ve yapilacak birsey olmadigini farketttik.artik esnaflar kafalarina gore bendende cekinmeden evimize geliyor. karimi istedikleri gibi kullanip ustune iseyip.birakip gidiyorlar…yurtdisina kacmayi dusunuyoruz artik ama pasaport ve vize alana kadar karimi dokuz dogurtmazlarsa iyi…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder