Harika Sex Hikayesi Oku

7 Aralık 2016 Çarşamba

liseli ogrencimin amina koydum zevkli sex hikaye

arkadaslar bastan soylemek istiyorum ki benim oyle liseli kizlara ozel bir ilgim yok. ben lise ogretmeniyim ve dersine girdim bir suru liseli kiz var ve kimisi o kadar guzel ki yani icten ice insan bir zaaf beslemeden edemiyor ama tulay isimli lise son ogrencim haric hic birine kadin gozuyle yani sikisilecek kadin gozuyle bakmadim.tulay ile sikismemizin nedenide kesinlikle onun diger bir cok kizdan daha kasar hallerinin olmasi. zaten baslikta da ne demek istedigimi az cok anlamissinizdir. anlatmak istedigim hikayeye henuz baslamamis olmama ragmen anlatacaklarim aklima geldikce inanir misiniz sertlesmeden duramiyorum. suan her ne kadar parmaklarim klavyede sizlere hikaye yaziyor olsada yani basimdan gecenleri yaziyor olsam da inanin bana biran evvel hikayeyi bitirip liseli ogrencimi dusunerek 31 cekmeyi ve esliginde de soyle lolita bir liseli pornosu izlemeyi oyle arzuluyorum ki anlatamam.daha fazla uzatmadan konuya geceyim ve tulay’in o gun okula kulotsuz geldigini ve amacinin sadece ama sadece kendini bana siktirmek oldugunu soyleyeyim detaylari ile -. yazacaklarimin tamamen gercek oldugunu hatirlatarak o gunun sabayindan basliyorum anlatmaya;o gun gunlerden sali idi ve benim sali gunleri sadece 4 saat dersim var. ilk 2 saat lise 1 lere giriyorum son 2 saatte sozunu ettigim seksi ogrencim tulay’in sinifina giriyorum. henuz sinifa girmek icin koridorda yururken tulay ve yaninda kendi gibi seksi bir arkadasi bana selam verdiler ve tulay diger arkadasindan bir kac adim ayrilarak “hocam ne zamandir gorusmuyoruz girmenizi o kadar ozledim ki yani dersimize girmenizi” diyerek laf atti. bu cumlede ki olayi direk kavradim ve tulay’da uzerine basa basa girmenizi falan dedigi anda yuzunde ki gulumsemeden dolayi bana bir nevi “ben bunu bilincli soyledim” demek istedi. bende ayni sekilde ona gulumsedim ve “gircem gircem geliyorum iste” dedim. tulay’in bu soz o kadar hosuna gitti ki arkdasina “sen git sinifta gorusuruz” dedi ve benimle beraber yurumeye basladi.tam siniftan iceri girerken “neyse hocam ben yerime geceyim” diyerek biraz yanimdan ayrilir gibi oldu ama bir iki adim falan atti cok degil kisik sesle bana “zaten ic camasirim yok usuyorum gidip oturayim” falan diye mirildanarak ise atti. onden onden yururken duyduklarim karsisinda sok olmustum ve artik gozum surekli tulay’da idi. bir sekilde gercektek kulotsuz olup olmadigini gormem gerekiyordu ve gordumde. tulay benimle olan o bir kac dakikalik yakinliginin hemen ardindan on sirada kendine bir yer buldu ve ders bitene kadar surekli gercekten kulotsuz oldugunu gosterdi.ders bittiginde ogrenciler cikmadan cikamiyordum cunku yarragim oyle dikilmisti ki ayaga kalksam ogrenciler bu halimi goreceklerdi. herkesin cikmasini bekledim tulay’da ayni sekilde benimle beraber bekledi. ardindan sinifta tulay ben ve bir ogrenci daha kaldiginda tulay ile goz goze geldik. birbirmize gulumsedikten sonra masama geldi ve “eee neden gitmiyorsunuz hocam” diye sordu. bu sirada sinifta ki diger ogrenci kapiya dogru yonelmisti ve onun cikmasi ile birlikte daha fazla kendimi tutamadim ve “senin yuzunden gitmiyorum” diyerek yarragimi gosterdim. sertlesmis yarragim apacik ortada duruyordu. tulay soyle bir bakti ve “ooooo bunu ben mi yaptim hocam” dedi. bende “evet senden baska beni bu hale getirebilecek var mi ki sorarim sana” dedim. ben oyle der dermez tulay “gormek istiyorum hocam yaaaa nolursunuz gosterin bana” diye yalvarmaya basladi. biliyorum bu pekte ogretmen ogrenci arasinda gececek bir diyalog degil ama inanin olanlar aynen bu sekilde gelismeye basladi. israr etmesine gerekte yoktu gerci gostermem icin hic ikilemedim ve “sinifta olmaz ki biri falan girer” dedim. o da “girmez hocam bakin ben kapiyi tutuyorum biri gelirse size soylerim sizde o kocaman seyi yerine sokarsiniz” dedi. aklimi celmisti kiz o sinifin kapisini tutarken bende pantolonumu siyirdim ve yarragimi cikartip tulay’a gosterdim. tulay elini uzatarak “hocaaaaaam buraya getirin onu lutfeeeeeen” diyerek sirinlik yapti bende istedigini yaptim ve yarragimi eline verdim. hic beklemeden dizlerinin uzerine cokup agzina alinca saniyeler icerisinde bosalmanin esigine gelmistim. kiz oyle guzel sakso cekiyordu ki sanki o an karsimda duran dizlerinin uzerine cokerek yarragimi emen kiz lise ogrencisi biri degilde bu isi parayla yapan profesyonel biriydi.agzina almasina dayanamadigim icin hemen yarragimi agzindan cekip cikarttim ve tekrar pantolonumu giymek icin hazirlanirken onumde ayakta domalarak minicik etegini yukari siyirdi. karsimda apacik duran kalcalarini biraz oksadiktan sonra tek kelime dahi etmeden yarragimi got deligine ve amcigina surtturmeye basladim. yarragim tulay’in tenine dokununca kiz derinden bir aahh cekerek icine sokmam icin yalvarmaya basladi. bakire olmadigini biliyordum yani boyle bir azgin kizin bakire olarak kalmasi sacma olur diye dusunerek diyorum size bakire olmadigini biliyordum diye -. bir kac defa got deligine zorladiktan sonra aminin uzerine yarragimi koydum ve “hadi gerisi senin isin” diyerek kendini bana dogru yaklastirmasini ima ettim. tulay hemen konuyu anladi zaten yavas yavas ben hic mudahale etmeden yarragimi amindan iceri aldi ve o andan itibaren kendini sinifta bana siktirmeye basladi. tahmin edebiliyorum liseli kizlarla sex yapmak ozellikle sinifta bunu yasamak bir cogumuzun fantazisi olabilir olmasa bile tulay’dan sonra benim fantazim oldu bu -. o gun sakso kisa sursede ayakta sikismemiz 10 dakika falan surdu. sonunda bosalacagim zaman agzina almak isteyerek yarragimi icinden cikartti ve tekrar dizlerinin uzerine cokup sakso ceke ceke beni agzina bosaltti. o gunden sonra dedigim gibi sinifta sex yapmak gibi bir fantazi edindim ve hemen hemen her 2 gunde bir tulay’i karim gibi sikiyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder