1 Ocak 2015 Perşembe

alt komsum nermin teyze - Sex Hikaye

Merhaba degerli   okurlari  Haftasonu tatilim O siralarda 18 yasimda idim.Pek caliskan degildim ama kafam belden asagi meselelere zehir gibi calisirdi. Harika fanteziler kurardim. Gercek bir iliskiye girecegim gunu iple cekiyordum..Alt komsumuz olan Nermin Teyze cok guzel ve oldukca iyi hatlari olan bir kadindir. Bir gun bizim aile ve Nermin Teyzenin ailesi beraber haftasonu tatiline ciktik.
Kalacagimiz otele geldik ve odalarimiza ayrildik. Aradan bir iki saat gecip odalarimiza yerlestikten sonra annem beni havuza indigimizi bildirmem icin Nermin Teyzenin odasina yolladi. Ben onlarin odasina yaklasirken Kemal amcanin (Nermin Teyzenin kocasi) asagiya indigini gordum. Kapiya geldiginde tam kapiya vuracaktim ki kapi acikti. Herhalde Kemal amca dalginligindan kapiyi iyice kapatamamis diye dusundum. Seslenmek icin kafami iceri uzattigimda gordugum manzara karsisinda donup kaldim.
Nermin Teyze cirilciplakti ve belliki valizlerin icinden mayosunu ariyordu. Valizi ararken one dogru egilince sallanan memeleri, harika gotu, pespembe amcigi beni sok etmisti.
Hayatimda ilk defa cirilciplak bir kadin goruyordum. ve benden buyuk iki cocugunun olmasina ragmen bu kadar harika vucuda sahip olmasi dahada sasirticiydi.Sonunda mayosu buldu ve ustune gecirdi. Arkasini donup beni gormesiyle bir ciglik atti. “Sen ne zamandan beri ordaydin bakayim Sen hic kapi calmazmisin” diye beni azarladi ama ben gorecegimi gormustum bir kere.
cok ozur diledigimi kapiyi acik buldugumu soylememe ragmen kizginligi gecmedi. Annemlerin onlari havuzda beklediklerini soyleyip oradan ayrildim. Baska bir hadise olmadan tatil bitip evimize donmustuk. Ben hala gordugum o manzaranin etkisinde kalmis, gunde iki uc defa Nermin Teyzeyi dusunerek 31 cekiyordum.
Bir hafta sonra annem bana Nermin Teyzelerin yeni avize aldiklarini ve benim takip takamayacagimi sordu. Benimde canima minnet zaten. Hemen Solugu Nermin Teyzenin kapisinda aldim. Kapiyi Nermin Teyze acti. uzerinde gayet kapali bir kollu tisort ve pantolon vardi. Bana karsi siniri gecmisti sanirim cunku gulumseyerek hosgeldin dedi. Bana Avizeyi gosterek salona goturdu. Ben avizeyi takmak icin salona yonelirken o da mutfaga yoneldi. 5 dakikalik bir ugrastan sonra isimi bitirmis eve donmeye hazirlaniken o elinde bir tepsiyle bir bardak kola ve yaninda tatli bir sey getirdigini gordum. “Otur da iki dakka soluklan hemen nereye gidiyon?” dedi bende peki diyerek koltuga oturdum.
Konusma beraber ailecek gecirdigimiz tatilden acti. Tabi ben konunun nereye gelecegini tahmin etmistim. Ben masum ayaklarina yatarak ilk defa ciplak bir kadin gordugumu o yuzden donup kaldigimi soyledim. O da bosver oldu ve gecmiste kaldi. Ben kendimi tutamayip vucudunuz cok guzel deyince o bir kahkaha atti. “Demek oyle!! cok tesekkur ederim” dedi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder