1 Ocak 2015 Perşembe

teyzemi zorla becerdim - Seks Hikayesi

Selam degerli   okurlari   Ben Ozan 19 yasindayim size teyzemle aramda gecmis bir olayi anlatmak istiyorum.Teyzem 41-42 yaslarinda evli ve cocuk sahibi birisidir.ilerlemis yasina ragmen oldukca iri goguslere ve benzersiz kalcalara sahiptir.Her zaman seksi olmayi seven birisidir.Bilmmiyoum benimle birlikte kac kisi onu yapmak istiyordur.Ben her yaz onlara tatile onlara giderim.Gittigimde onun sutyen,kulot ve jartiyerlerine bakip 31 cekerim.Yine bir yaz tatile onlara gitmistim.Gunlerim onun hayalinle geciyordu.Bir aksam otururken telefon geldi ve teyzemin obur sabah arkadaslarina gitmesi gerekiyordu.O gece yattik.Sabah oldugunda enistem ise cocuklarda disari cikmisti.Saat11 civariydi.Teyzemde kalkmisti ve gitmek icin hazirlaniyordu.Benimkisi zaten kalkmisti ve giydigim sorttan da cok belli oluyordu.Teyzemin benim yattigim odaya geleceginden emindim.Evet tahminim tutmustu.Teyzem cantasini almak icin benim yattigim odaya gelmisti.uzerinde japane kollu bir body vardi ve uzerinden harika gogusleri belli oluyordu.Altinda ise diz alti bir kot etek vardi.Bacaklarinda parlak jartiyerler vardi.Eteginde ise cok guzel bir yirtmac vardi ve bacaklari harika gorunumdeydi.Bende bu firsati degerlendirmek istiyordum.Yaragimi sortuma iyice sarip dahada cok belli olmasini sagladim.Teyzem cantasini alirken gozu belli olan 18 cm lik yaragima takilmisti.Basini sallayip silkildi.Herhalde yegenine karsi boyle birsey dusunmek istemiyordu.Ama daha sonra gozleri yeniden yaragima dogru kaydi.Ben bu sirada uyuma numarasi yapiyordu.Yavasca yanima geldi uyanmamam icin,ama uyanik oldugumdan haberi yoktu kadinin.Yanima oturdu.Yavasca elini sortun uzerinden yaragima goturdu ve orada gezdirmeye basladi.Ne oldugunu anlayamamistim.Teyzem bir yandanda bodysinin uzerinde gogus uclarina dokunuyordu.Belli ki cok azmisti.Yavasca sortumu indirmeye calisti.Bende firsat bu firsat deyip uyandim.Teyzem birden irkildi.Ve toparlanmaya calisti.Ben ise cekindigimden olsa gerek cok kisik sesle devam etse ne guzel olur dedim.Teyzeminde bunu istedigi cok b!
elliydi.O sessiz kelimelerimi duydu.Hemen yaragima sarildi.Evet bana 31 cektiriyodu o guzel elleriyle.Sonra sortumu ve boxerimi cikattim.Yataktan yere inmistik.Teyzem egildi.Ben kafasini tutup yaragima dogru goturdum.Benimkisini agzina aldi.cok guzel git gel yapiyordu.Ben ise bosalmamak icin kendimi zor tutuyordum.Yalama faslini bitirdikten sonra teyzem ayaga kalkti.Dudaklarimiz birbirine yapisti.Deli gibi opuyorduk birbirimizi.Ben teyzemin bodysini cikarttim.O muhtesem gogusler artik karsimdaydi.Arkasina gecip sutyenin uzerinde var gucumle sikiyordum goguslerini.Eteginin uzerindende kalcalarini sikmaya basladim.Sonra sutyenini cikartip yataga yavasca yatirdim teyzemi.Goguslerinin uclarina oyle bir yapistim ki cilginlar gibi emiyordum.Teyzem zevkten inlemeye baslamisti.Etegini indirdim.Bacaklarini havaya diktim.cok guzel g-string kulot giymisti.Onu yana cektim ve harika amcigini yalamaya basladim.Zevkten ikimizde cildirmak uzereydik.Artik yeter ne yapacaksan yap dedi.Teyzem cantasinda prezarvatif cikartti.Kendi elleriyle yaragima takti.Prezarvatifi cantasindan cikarttiginda acaba benden baska kime veriyor diye bir soru gecti aklimdan ama simdilik sadece benimdi.Bacaklarini omuzlarima tekrar aldim.Yaragimi amina soktum.Teyzem inliyordu zevkten.30-35 sefer gidip geldikten sonra zevkin yarida kalmamasi yani bosalmamam icin cikarttim yaragimi amindan.Teyzem gotunden de istiyordu.Prezarvatifle zor oldugu icin cikarttim.Yaragimi teyzeme kremletip domalmasini istedim.Yaragimi got deligine soktugum zaman buyuk bir ciglik atti teyzem.Bu beni dahada tahrik etmisti.10 kez falan gidip geldim ve gotune bosadim.is bittiginde teyzemin kadinlik menileri halinin uzerine akmisti.Eve kimsenin gelmeyecegini dusunup biraz uzandik.Teyzeme cantasinda prezervatifin ne isinin oldugunu sordum.Aslinda ogun arkadasina degilde sevgilisinin yanina gidecegini soyledi.Bir de sir verdi.Ben gelmeden once alt komsusunun 19 yasindaki oglunada vermis.Yani kendisi tam bir azgin fahise.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder