1 Ocak 2015 Perşembe

kaynanamida becerdim - Sex Hikayesi

Merhaba degerli   okurlari  Bu anlattiklarim hepsi gercektir. Ben su an 33 yasindayim ve bu olay basima geleli ancak 3 ay oldu. Bundan 6
 
yil once esimle evlendik. Evliligimizden once 2 yil soz ve nisanlilik devremiz vardi. Ben daha o zamandan beri kayinvalideme hastayim.
 
Kendisi su an 45 yasinda dir o zamanlar 36 yasinda idi. Onu sikmeyi daha o zamandan beri kafama koymustum ve sikebilmek icin elimden geleni ardima koymadim. Yok zaman geldi gotunu elledim zaman geldi dudagindan optum ama hic daha fazlasini yapamadim ta ki 3 ay oncesine kadar. 3 ay once ben evde otururken kavinvalidem bize geldi. Ben evde yanlizdim ve televizyon izliyordum. Geldi oturduk hos bes sohbet etmeye basladik tabii benim aklima gene ben bunu nasil skerim diye geldi ve yollarini
 
aramaya basladim. Sonunda koltukta yanina kadar oturdum ve kendisine birden ben seni cok beyeniyor ve seninle olmak istiyorum dedim.kendisi once bir saskinlik gecirdi. Ancak bana olmaz dedi. Ben bu arada .
 
ellerimi onun bacaklarinda gezdirmeye baslamistim. Baktim ellerimi cekmem icin bir hamle yapmiyor bende devam ettim kendisi ne kadar dur desede bende artik duracak goz kalmamisti. Bu arada gozlerine bakarak dudaklarina dogru bir hamle yaptim ve optum. Once ufak bir opucuk sonra devam ederek uzunca optum. Dudaklarimla yuzunu opmeye devam ettim
 
kendisi durmami soyluyor ama benide pek engellemiyordu. Yani sizin anlayacaginiz o da istiyordu. Ben dilimle boynuna ve kulak memelerine dogru inmeye basladim. Kendisinin nefesi hizlanmis sadece arada mirildaniyordu. Bu arada ellerimde bos durmuyor onun kalcalarini goguslerini elliyordum. Sonunda oda direnmekten
 
vaz gecti ve dediki madem ki beni istiyorsun o zaman .
 
al seninim. O da bana sarilmaya ve beni opmeye basladi. Ben kendisini bu arada soymaya uzerindekileri cikartmaya basladim. Bluzunu actigimda o muhtesem gogusleri sutyenin icinden bana firlayacakmis gibi duruyordu. Onlari
 
ellemeye ve sutyenini acmaya basladim. Bu arada o da bos durmuyor benim sikime elliyor onu disiri cikartmak icin pantalonumun onunu aciyordu. Ben dilimle goguslerinde oynarken elimlede eteginin altindan donunun uzerinden amini ellemeye basladim islakligi donuna kadar gelmisti. Ben yavasca etegini
 
yukariya siyirarak donunun cikarttim. En sonunda bunca yildir bekledigim sahane guzellik kilsiz tertemiz sekilde onumde idi. Bacaklarini aralayarak amini opmeye ve yalamaya basladim. Kayinvalidem artik inlemeye baslami basimida amina dogru bastiriyordu. Onun ilk orgazmi ben daha amini yalarken gecirdi ve titreyerek sularini bana icirdi. Ondan sonra ben ayaga kalkarak sikimi suratinin hizasina getirdim. Ben bir sey soylemeden kendisi sikimi yalamaya ama nasil yaliyor anlatamam ve somurmeye basladi. Onun bu yalamalarina bende daha fazla dayanamayarak agizina bosaldim. Tek bir menimi
 
ziyan etmeyerek hepsini yuttu. Benim yarak hala daha sonmemisti. ikinci postaya gectik. Ben kendisinin bacaklarini aralayarak sikimi amina surtmeye basladim. Kendisi bana artik ?sik beni yaragini sok bana demeye baslamisti. Sik kaynanani sok artik sunu diyor ben ise sadece surterek kendisini daha da azdiriyordum. Bacaklarini kendine dogru cekerek butun guzelligini tekrar gozumun onune serdi ve bende daha fazla eziyet etmemek
 
icin yaragimi yavas yavas magbedine daldirdim. icerisi o kadar sicak ve kaygandiki anlatamam. Kayinvalidem benim iki kere gidip gelmemle gene
 
titremeye baslamis ve ikinci kez bosalmisti. Ben bu arada pompalamaya devam ediyor ve kendisini birakmiyordum. Kendisi elleri ele bana sarilmis
 
tirnaklarini sirtima geciriyordu . Bu arada posisyon degistirerek kendisini domalttim ve arkasindan amina sokmaya devam ettim. Bu sekilde kendisini sikerken oda
 
bana sok oglum sik kayinvalideni ben ne kadar aptalmisim 8 senedir elimin altinda bulunan bu nimetten neden yararlanmadimki demeye baslamisti. Sonunda tekrar gelecegini soylediginde bende gelmek uzereyim ayni dedim ve ayni anda bosaldik. Daha sonra bir sigara molasi vererek biraz
 
dinlendik o zaman kendisi bana benim de sende uzun zamandir gozum var ama kizima kiyamadim yanlis oldugunun dusundum hep dedi.
 
Ben de kendisine kizini sevdigimi bizim iliskimizin sadece seksuel durtulerimizi tatmin etmek icin oldugunu soyledim. O zaman kendisi dudaklarima yapisarak
 
aslan damat sen bir tanesin bundan sonra hem kizimi hemde beni istidigin gibi sikersin dedi ve egilerek sikimi tekrar kaldirmak icin agizina aldi. Bu arada banada simdi sana kocama bile vermedigim ve senin hep elledigin gotume vermek istiyorum. Beni gotumden sik
 
dedi. Bende bunu zaten cok istedigimi ve gotune hasta oldugumu soyledim. Sonra 69 posisyonuna gelerek ben once amini yalamaya ve
 
diger taraftan gotunu alistirmak icin gotunu parmaklamaya basladim. Amindan akan sularida gotune surerek parmaginim ve parmaklarinim rahat girmesini sagliyordum. Ben kayinvaldemi yaladikca kendiside benim sikime daha cok sariliyor tassaklarimi agizina aliyordu. Ona sikimi iyice tukuruklemesini soyledim oda yapti. Daha sonra arkasina gecerek yarragimin basini yavasca gotune sokmaya basladim. Acidigini soyleyince durdum ve biraz bekledim gene sevk almasini saglamak icin elimle
 
aminda oynamaya basladim sonra yavas yavas yuklenerek yaragimi gotune sokmaya devam ettim artik hepsi icnde idi biraz alismasi icin bekledim ve hareketlenmeye basladim kayinvaldemin acisi gecms sevk almaya baslamis bana daha hizli daha hizli demeye baslamisti. Tassaklarim got yanaklarina carpiyor her carpmamda slak slak sesler cikiyordu. Kayinvaldem daha fazla dayanamayarak gene geldigini soyledi. Ama banada sen sakin gelme beni amindanda sikmeni istiyorum daha dedi. Yaragan cok guzel her yerimi doldur sik su kayinvaldeni becer beni demeye basladi. Ben de daha .
 
hizli hareket ederek gelecegimi anladim ve butun menilerimi gotune bosalttim. Bunca senedir bana vermesi icin ugrastigim kadin yaragimin tadina bayilmis ve azgin bir orospuya donmustu. Ben gotune bosaldiktan sonra sikimi agizina alarak temizlemis ve daha sonmedigimi gorunce tekrar ustume cikarak yaragimi amina sokmus ustumde siplamaya baslamisti. Bu sekilde belli bir sure sikistikten sonra bana tekrar geldigini soyledi bende geliyorum dedigimde hemen ustumden kalkarak yarragimi agizina aldi ve butun menilerimi gene yaladi ve yuttu. Bundan sonra ne zaman bos kalsam kayinvalidemi arayorum hemen bize gelip altima yatiyor. Her kezin boyle bir kayinvalidesi olmasi gerekyor sanirim

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder