25 Kasım 2016 Cuma

annem uyurken babam beni becerdi super seks hikayesi

merhaba sevgili hikaye okuru dostlarim benim adim meltem. sizlere bu hikayemi manisa’dan yaziyorum ve bir kac gune kadar almanya’ya donecegim. biz ailecek her yaz manisa’da ki yazligimiza geliyoruz ve bir kac ay kalip tekrar almanya’ya gidiyoruz. bu yasadigim olay annemin yeni kocasi yani bemin uvey babam ile aramizda gecti. belkide uvey oldugu icin gecmistir cunku oz babamla sex yapmayi pek dusunmem sanirim.konuyu uzatmadan hemen hikayeme gecmek istiyorum zira birazdan disari cikacagiz. ben sex hikayeleri okumak icin nette dolasirken bir hikayede ben yazayim diyerek boyle bir ise kalkistim aslina bakarsaniz. olaya gelecek olursak henuz 2 hafta kadar once yasandi. yani yazlikta yasadik ve biz bunu yasarken annem horul horul uyuyordu. annemin bu gun ortasi uykusundan faydalanip uzun zamandan beridir siktirmek istedigim uvey babamla sonunda birlikte olduk. gercekten benim icin mukemmel bir an di o ve sonrasinda hemen hemen her gun yani 2 haftadir hemen hemen her gun uvey babamla bir kez sikisiyoruz.o gun artik babamin yarraginin beni her gordugumde dimdik bir hale geldigini gormeye baslamistim. onun karsisinda surekli mini etekle dururdum ve genellikle de ic camasiri giymezdim. amacim uvey babami azdirmak ve anneme caktirmadan bir guzel sikismekti. o gunun oncesinde de surekli onu azdirmaya calisiyordum ama sikismemiz demekki o guneymis.babamin tam karsisinda mini etegimle oturdugumda annem biraz uyumak icin yatak odasina gitmisti. saat oglen 2 civariydi ve annemin uyuyup uyumadigini yatak odasinin kapisindan kontrol ederek babama “ben banyoya giriyorum babacigim” dedim ve gulumseyerek goz kirptim. banyoya girdigim andan sonra aradan belki 3 dakika falan gecti. babam kapiyi acmak icin kapinin kolunu indirdiginde ben hemen arkami donerek yere dusurdugum sabunu almak icin egildim. amacim babama son derece azdirici bir frikik vermekti ve verdimde. babam bana arkadan soyle bir baktiginda amimi ve got deligimi net bir sekilde gorebiliyordu.tek kelime dahi etmeden hemen arkamdan yanasti ve ellerini belime dolayarak “artik dayanamiyorum annen duymasin ama” diyerek biraz vucudumu oksadi ve dizlerinin uzerine cokerek got deligimi yalamaya basladi. baba kiz banyoda birbirimizi bir kac dakika boyunca yaladik. o benim amimi yaladi got deligimi yaladi ben onun yarragini ve tasaklarini emdim. sonunda bende babamda artik sikismek icin hazirdik. babam beni aynanin onunde ayakta hafif domaltarak pozisyona soktu ve arkama gecerek yarragini dimdik ve kazik gibi duran hafif killi yarragini got deligime dayadi. ben once gotumu sikecek zannettim ve baba kiz banyoda anal sex yapacagiz sandim ama babamin akli anal sexte degildi. babam beni amdan sikmek istiyordu sadece amima girmeden once biraz daha sulanmami saglamak istiyordu. got deligime bir kac kez yarragini surtturdukten sonra ben artik inlemeye ve “hadi artik gir icime babacigim” diye soylenmeye basladimm. babamda “tamam kizim al bakalim” dedikten sonra yarragini got deligimden cekti ve amima dayayip iteklemeye basladi. cok degil zaten bir kac denemede icime girmisti. zaten dul bir kadin oldugum icin bosandigim kocamin yarragi devasa bir boyutta oldugu icin babamin yarragini kolayca icime almistim. babam bir yandan beni sikerken bir yandan “dul oldugun icin cok mu azginsin bitanem siktirecek erkek bulamiyomusun o yuzden mi babanla sikisiyorsun yoksa” falan diyerek sohbet etmeye calisiyordu. bense aldigim zevk yuzunden ayakta durmak icin cabaliyordum cunku ara ara oyle kendimden geciyordum ki ayakta bile durmakta zorlaniyordum. yinede o pozisyonda babam beni sikerken 2 kez orgazm oldum ve ikisinde de dizlerimin bagi cozuldu. az kalsin babamin onunde oyle yere kapaklanacaktim.2’inci bosalmamdan sonra babam “artik geliyorum” dedi ve yarragini icimden cikartmadan bosalmaya basladi. basta keyifli gelse de sonra babamdan hamile kalacagim diye korktum ama dun dogum kontrolu yaptim kendim ve sonuc negatif. zaten o gunden sonra ki babamla sikistigimizde icime bosalmasina izin vermiyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder