25 Kasım 2016 Cuma

azgin karim kendine yeni koca buldu fantazi sex hikayem

karimla monotonlasan seks hayatimizi renklendirmek icin fanteziler kurmaya baslamistik sevisirken o gozlerini kapatir farkli erkekler seks yapiyormus gibi hayal ederdi bundan da cok buyuk zevk alirdi. zaman zaman karimin internetten seks hikayeleri okuduguna da tanik olmustum. genelde grup seks hikayeleri ya da es degistirme gibi seyler okuyordu. bunu gercege donusturmek icin karar aldik. ozamanin sok gazetesinde sirdas ilanlara bakmis esim birkac kisiye mesaj atmisti. bunlardan biri istanbuldan ahmet isminde birisiydi. bir gun boyunca yazistiktan sonra aksam ben isten gelince bana anlatti ve aksam telefonda konustular. telefonda adam esimi bosaltmistiki gercekte ne olurdu bilemiyorum. neyse ahmet bey hallere mal veriyormus toptan o sirada odemisten erik almaya gelecekmis 2 gun sonra odemisten esimi aradi davet etti. eismde benimde gelecegimi soyleyince olsun gelsin dedi. aksam garajdan odemise giden otobuse bindik. saat gece 11.00 de odemis garajina indik. garajda bizi bekliyordu. boyu kisa cevimsiz biriydi bizi karsiladi. esim bana ben esime baktim sansizlik der gibi bakistik ve birlikte kaldigi otele gittik. odamiza ciktik bize yemek icin birseyler soyledi. esim ayca dusa girdi. bir sure sonra milser gibi olmus makyajlanmis halde dustan cikti ve direk ahmetin yanina gitti ve kendini ahmete birakti opusmeye basladilar. uzunca dudaklarini somurdu esimin ahmet o sirada onundeki kabariklik iyice belirginlesimistiki kapi caldi. ahmet o haliyle kapiyi acti genc bir cocuk siparisleri getirdi kapi aralagindan iceri bakti esimi gordu sonra gitti. . ahmet yemekligi masanin utune birakti kaldigi yerden devam etti. aycanin bacaklarini aralayip kulodunu aralayip amciginiu yalamaya basladi bende dayanamadim ahmet bey sizde sorttan kurtulun dedim ve ayagindaki sortu bir cirpida ben cikardim ki gozlerime inanamadim o boyda boyle bir harika yarak superdi. sonra esim ahmetin yaragini kesfetmek icin agzina aldi iyice yaladiktan sonra sirt ustu yataga uzandi ve ahmete hadi kocacim gel beni dolle der demez ahmet aycamin uzerine cikip yaragini amcigina yerlestirdi ve sikmeye basladi. ahmet ben dayanamiyacagim diyerek bosaliyorum dedi. ayca da icime bosal korunuyorum dedi ve ahmete iyice sarilarak icine selale gibi akmasina sebeb oldu. bir sure oyle kaldi ve icinden yaragini cikardi spermleri akiyorduki hemen gidip elime alip yaragini agzima goturdum ve yaladim sonrada esimin bacak arasina girdim ve ahmetin dollerinin sizanlarini iyice yaladim. bu arada kapinin acildigini hissettim ki gelen az once siparislerimizi getiren cocuktu. ahmete ne oluyor dedim esilm olsun bugun benim gecem olsun dedi . esim ise gittiginde gunduz beni sikiyordu ve genc cocugu yataga davet edip sevismeye basladi opusuyorlardi esim altinda adinin sabri oldugunu ogrendigim coicuk ustunde. yine cocugu soymak bana kaldi kot pantolonunu cikardim sonrada boxerini cikardim ellerimle oksadim o esimi operken sonrada esimin amcigina sokmadan optum agzima aldim ve ellerimle aycamin amcigina yerlestirdim sabri gencliginin verdigi gucle uzunca sure sikti esimi hatta ben sirtusu yataga yattim esim benim uzerime ters yatti sabri arkasindan amcigina gireken bende esimin hem amini hemde sabrinin yaragini yaliyordum. sabri bosaliyorum derken bende aminin uzerine akit dedim cikardi akintmaya basladi tazyikli spermler akiyordu bende altta agzimi actim amindan akan spermleri yaladim yuttum nerdeyse bir cay bardagi sperm akmisti. sabri dinlenirken bu kez ahmet yine sikmek icin karimi domalti ayni pozizyonda ben esimin aminin altindaydim bu kez ahmetin yaragini yaliyordum ahmet icine akmisti ama. sonra dordumuz yataga uzandikesimle yan yuzyuze yattik ahmet esimin arkasinda sabride benim arlamda bana sarilarak yatti popomu yavas yavas oynatarak sabrini yaragini icime aldim icime girince benni yuzustu yatirip abanarak beni sikmeye basladi ahmette esimi sikmeye basladi kocalarimiz ayni sekilde bizi ritmik sikiyordu be selale gibi icime sarsilarak bosaldigini hissettim. sabah oldugunda bire kez de dusta siktiler bizi oglende odemisten aytrilip izmire geldik. ahmet bizi sik sik aradi izmirde evimizede geldi her defasinda cilginlar gibi sikisiyordu. aksamda esim aycayi gozumun onunde sikiyordu. ve bir gun esim bana sana suprizim var dedi ne o dedim test sonucunu gosterdi hamileydi. . uzunca dusunduk ahmete soyleyelimmi diye nitekim ona ozel bir gece hazirladik ve o gece ben soyledim ahmete kutlarim baba oluyorsun ayca hamile dedim ee neolacak simdi karin karim mi oldu yani dedi evet dedim. ahmet arada geliyor hem aycayi hem beni sikiyor.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder