25 Kasım 2016 Cuma

teyzemin icine bosalip hamile biraktim zevkli sex hikaye

siktigim teyzem elif 30 yasinda ve sizlere bu tatli afet ile aramda gecenlerden soz edeceim. oncelikle ben metin ardindan teyzem hakkinda bilgiler vereyim. teyzem elif kahve rengi sacli hafif balik etli bakimli bir kadin. teyzemin evinde kaliyordum 2 yil boyunca is geregi. teyzeme herzamn hislerim vardir hep aklimdadir onu dusunup 31 cekerdim. bi gun eve geldigimde teyzem ellif teminlik yapiyordu. bende gizlice izlemeye basladim. sonra yanina yaklasarak teyze temizlik yapmak eline cok yakisiyor dedim. gulumseyerek yaa gercekten mi dedi bende gulumseyerek evet teyzecigim dedim. etegini beline sikistirmis turbani yoktu.altindaki beyaz tayti gozukuyordu benim cok hosuma gidiyordu . zaman gectikce ve azdikca artik sikis planlari yapmaya basladim ve senin cocuklar nerde diye sordum. o da babasiyla beraber karsiya gittiler dedi fazla sormadim biseyler. ardindan firsat bu firsat dedim kendime hemen bonyaya gittim ve kirli sepeti karistirdim. teyzemin kilotlarini tangalarini gorunce sok olmustum. hemen hemen hepsi dantel desenliydi hayal ederek 31 cektim. ardindan tam akitirken teyzem iceri girdi beni oyle gorunce sasirdi biraz. ardindan yaptigin sana yakismiyor dedi ben bisey diyemedim .teyzem elif iceri gitti bende toparlanip ciktim . ardindan teyzem yanima geldi ve neden oyle bisey yaptigimi sordu cevap veremedim . sonrasinda seyy teyze diye ikiliyordum o da seni dinliyorum dedi. aslinda ilani ask edesim vardi ama ozur dilerim dedim . o da gulumseyerek anliyorum ihtiyacin var ama bari kapiyi arkadan kilitler dimi insan ama dedi. bende dusunemedim bian unutmustum tekrar ozur dilerim dedim. teyzem elifin hosuna gidiyordu bu durum. bana yanima gel dedi gittim yanina oturdum ve bidahakine oyle gidip kirli sepetinden alma dedi. heyecanla tamam teyzecigim dedim basim onde egik bi durumda. ardindan biliyorum gencsin ihtiyacin var ama ya ben degilde bi baskasi gorse enisten cocuklar dedi. bende haklisin teyze diyebildim sadece. sonrasinda bu aramizda kalicak dedi olur teyze dedim. ardindan bana oyle bisey dediki sok oldum. artik nasihat bittiginde yarragima dogru bakarak bayagi buyukmuste seninki spermlerin tangalarimin her tarafindaydi cok bosalmissin dedi. diyecek birsey bulamamistim biraz kekeledim ve seyy dedim kaldim. tekrar teyzem kiz arkadasin yokmu hicmi yapmadin o seyi diye sordu bende onceden vardi kiz arkadasim ama ayrildik son zamanlarda bosum ondan yapamadim dedim. soyle bir dusundu bende o dusunurken oyle iste teyze dedim.sonra birden tekrar konuya girerk bir daha beni dusunerek 31 cekeceksen kulotumu benden iste oyle camasir sepetinden falan alma ven sana veririrm dedi. bunu duyunca icinde bulundugum cok tekrar artmisti. teyze bana dur bekle diyerek iceri gittiginde kulotlarindan getirecegini tahmin edememistim. 5-10 dakika sonra teyzem elinde 2-3 tane tangasiyla geldi ve hadi al diyerek elime verdi utanarak aldim. kulotlarini uzatirken bunlar sende kalsin ama bak aramizda kalsin dedi biraz heyecan biraz keyifle olur teyze diyebildim sadece. kulotlarini verdikten sonra ikinci soku yasatti bana ve kulotlari elime verir vermez hadi simdi bir kere de yanimda bosalda bende izleyeyim dedi. bende cekinerek cikarttim sikim patlicak noktaya gelmisti. elime aldim ve beklemeye basladim teyzemde ee hadi devam et dedi. ben 31 cekmeye devam ediyordum yavas yavas. tabi bi zaman sonra teyzem gercekten cok buyukmus diyerek elini sikime atti ve dur bekle ben hallederim dedi. elimi cektim dokunuyordu siki siki tutuyordu. tuttukca keyiflendigini gorebiliyordum ve bana bakarak cok sicak cok buyuk gercekten beni heyecanlandiriyor dedi. bende sadece evet diyebildim. sonrasinda kendisi cekiyordu kac santim var dedi 20 dedim ohaa dedi. kalinda evet dedim teyze. 5 dakika sonra bosaldim teyzemin eline. sonra kendimi tuttum siktim bosalmasin devam etsin diye bir anda fiskirdi teyzemin gozune yanagina dudaklarina geldi. teyzem ohaa dedi bune boyle cok bosaldin dedi. belli oluyor simdi uzun zamndir yapmiyprsun dedi bende teyzemin goguslerine elimi attim. bana bakti kaslarini catarak kizicak zannettim ama bisey demeyince sikmaya basladim. ardindan elim sirtindan asagi dogru attim teyzem gene bisey demeyince cesaret aldim. elimi eteginin altindan bacaklarina dogru soktum. teyzem hala sikimle oynuyordu hemen dudaklarina yapistim. teyzem elifin gozlerimn icene bakiyordu elimi teyzemin amina atinca su gibi olmustu. teyzeme baktim ve sulanmis dedim evet dedi. bende tisortumu cikarttim teyzemle opusuyordum elim amindaydi. bir yandan oynuyordum teyzem de ihhhhh diye sesler cikinca teyzemin ustundeki badiyi cikarttim sutyeni cok hos ve de guzeldi. sutyeninide cikartimm yari ciplak karsimdaydi teyzem bisey demiyordu. bende devam ettim opusmeye sonra boynunu emmeye basladim. elimlede goguslerini sikiyordum biraz sarkmisti ama guzeldi. asagi inip memelerini emdim meme uclarini isiriyordum yavas ol dedi. bende tamam teyzem dedim. teyzem etegini siyirmaya caliyordu ben elimle tutup cikarttim. teyzemin altindaki tayti su gibi olmustu. taytida cikarinca sok olmustum teyzemin kirmizi tangasi muthisti. ardindan o sekil elimle oynadim amiyla sulanmisti baya. teyzemde ihh imm sesler yukselince dayanamadim tangasini cikartip basimi bacak arasina koydum amini yalamaya basladim ami muthisti. aminin sularini emiuordum ardindan yutuyordum teyzem zevk aliyordu. amini yanaklarini emerken isiriyordum bagirmaya basladi benim sikim kazi gibi oldu. bende amini yalamayi birakip teyzemin kafasindan tutarak dizlerin uzerine cokturdum. sikimi agzina verdim yaliyordum muthisti cildiriyordum. teyzem yaliyordu ara ara isiriyordu bende kafasindan tutarak kokune kadar sokuyordum nefes alamiyordu. gozlerinde yas geliyordu. benimde cok hosuma gidiyordu. teyzem cok buyuk alamiyorum dedi sus devam ett dedim. tekrar tekrar 5 -10 dakika kokune kadar teyzem elifin agzina veriyordum gozlerinden yaslar geliyordu. sonra kaldirip sikimin uzerine oturmasini istedim. yuzu bana donuk ben yavas yavas girince teyzemin gozleri acildi. agzi acik bisekilde aciyor dedi. bende alisirsin dedim. tam gitmiyordu acidigini soyluyordu ben aldiris etmiyordum. sikmeye devam ediyordum sikim bomba gibiydi. daha sonra teyzem ustumde zipliyordu ama hala tam gitmiyordu. bizaman sonra pozisyonumuzu degistirdik. sirt ustu uzandirdim bacaklarini araladim kendime cekerek sikimi aminin yanaklarina surup yavasca amina soktum. bir iki git gelden sonra hepsini sokucaktim kafama koymustum. teyzem bana bakarken bende o an ki hizla hepsini soktum. teyzem elif bagirdi cikar nolur diyerek canim yaniyor dedi. bende durmadan devam ediyordumi teyzem elifi sikerkn zevkten oluyordum. teyzem yalvariyordu cikar diye bende devam ediyordum teyzem aglamaya baslayinca ben deli oluyordum. hizli hizli git gel yapiyordum icinde. ami sikcacikti. ardindan cikarrdim hemen kafami amina soktum ve yalamaya devam ettim uzun bi sure. teyzem tekrar bosalmaya baslayinca amini sularini hepsini agzima alarak yuttum. ardindan devam ettim teyzemin amnini sikimi sokmaya. teyzem ciglik atinca bi elimlede bogazini sikarak fazla ses cikarmasin diiye sikiyordum. teyzem agliyordu cikar cikar die belli bi sure sonra tezey zevk almaya basaladi. imm ihh ohhh sesleri cikiyordu bende hzil zhizli sikiyordum.teyzem bana bakarak enisteninki cok kucuk doyur beni diyince ben sert sikiyordum amini gozlerinin icine baklarak. bana ben senin karin olmak istiyorum diyordu ben cildiriyordum. kollarimilarda memelerini sikiyordum ardindan sikimi amindan cikartim kopek pozisyonunda siktim 10 dakika kadar. teyzem ter atiyordu bende oyle. tezyemin ami muthisti sikimi cikartip tekrar yalamaya basladim disliyerek. teyzem kollariyla kafami amina bastiriyordu sik beni kocacim diyerek. karin olmak istiorum diyordu sik sik. bende sikicem seni orospu diyerek artik benim karimsin diyerek sikmeye devam ettim. ayrica surekli sikerken seni mahvedicem diyordum ve o da bunu cok seviyordu. ben oyle dedikce o da sik beni erkegim sikk hadii diyerek beni azdiriyordu. ardindan tas gibi sikimi agzina alarak yaliyordun. bende bogazina kadar sokmaya devam ediyordum. gozlerinde yas geliyordu ardindan teyzemi amini yalamaya devam ettim. tezeym 3 kez bosaldi sikis boyunca. ben genede yaliyordum zevk aliyordum. ami muthisti kil yoktu inanilmazdi. bende artindan sirt ustu yatirip sikmeye devam etim amini. teyzem cikliklar icinde hadi kocacim sik beni karin olmak istiyorum diyince ben hizlandim. teyzem biyandan ciglik atiyor atiyor biyandan agliyordu. teyzeme geliyorum dedim bosal icime karinim ben senin karin olmak istiyorum kocamsin sen benim sikicimsin erkegimsin diyordu. bende o an ki hizla teyzemin aminin derinliklerine bosaldim. teyzem ihh ihh diyordu ben ohhh ohhh karim benim amini ben parcalicam kocan olucak adama siktirme yoksa sikerek aglatirim seni dedim. teyzem elif; benim kocam sensin dedi bende teyzemin agzina vermeye devam ettim. teyzem elifin amindan dollerim akiyordu azcik ben yalarken. teyzemi cevirip tekrar siktim 20 dakika kadar sikim gene bomba olmustu.teyzem elif cok guzel diyordu sik kocacim diyordu. ardin amindan cikarttim tekrar bu sefer yalattiriyordum teyzeme sikimi girtlagina kadar sokuyordum gozlerinden cesme akiyordu adeta. teyzemin agzinda bekletiyordum nefes alamiyordu. cikartmaya calisiyordu ben bekletiyordum zorlaninca cikartiyordum. ardindan yalamaya devam edince teyze geliyorum dedim agzima bosalmani istiyorum derdemez agzina bosaldim butun dollerimi. teyzemin agzi dollerimle dolmustu. hala dolerimi akitiyordum teyzemin agzindan tasiyordu goguslerine dogru aka aka gidiyordu. en sonunda spermlerimin hepsni bikere yuttu imm diyerek. sonra teyzemi dondurdum yuzune cok sert bir tokat atarak iliskiye biraz hirs kattim ve karicim benim dedim. teyzem elif kocacim benim diyerek dudagimdan optu. sonra sikimi agzina alarak dollerimi temizledi ardindan yataga yigildik. 30 dakika sonra kalkip kocacim ben dusa giriyorum diyerek dudagimdan optu. tamam karcim dedim arkasidan izleyerek iceri gitti. geldiginde bunu kimse bilmesin kocacim dedi bende tamam karicim dedim opustuk biraz daha. artik beni istedigin zaman sikersin kocacim diyordu seni sikerek hosafini cikartacagim diyordum. teyzeme; teyze ben senin amina bosaldim nolucak dedim bisey olmaz merak etme ben senden cocugum olsun istiyorum dedi. karin oldum senin dedi gulumseyerek. sonra elimi sikime atarak bu benim artik dedi. bende dusa girdim ardindan ustumuzu degistirdik beraber yemek yedik. 2-3 saat teyzemle tv izlerken kapi caldi gelen enistemdi. teyzemde bana bakarak gizlice opucuk attin bende goz kirptim. aradan 3-4 ay gecince teyzem kusuyordu doktora gittiginde hamile oldugunu ogrendi beni arayip soyledi kocacigim senden hamileyim diyordu benimde yuzumden guller aciyordu. teyzem elif bende hamile benim karim oldu bebegimizi bekliyoruz. ara ara teyzemle sikismeye devam ediyoruz. teyzemle yasadigimiz baska hikayemizi burdan yazmaya devam edicem. gorusmek uzere.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder