14 Ekim 2014 Salı

gorkemli VuCUTLU DUL bayan - Sex Hikaye

Mrb sevgili seks okurlari. k.marastan guclu harbi bir hikayemi henuz ulesmek istedm sizlerle.universite ogrencisiyim du refik kaliyoruz evde.ama arkadasim memlekete gitmisti sinavlarini bitirip kole yalnizdim sikiliyodum siniftan ote yaklasan oldugum kiz arkadaslardan biri olan tugbayla sinemaya gitmistik bi aksam.yurtta kaliyodu o.aksam 22.30 a yetisemedk el o saatte kapaniyodu. gel bize gidelim dedm tamm dedi neyse evde biraz muhabbetten felan sonra ben odama gectm onada baska odada yan hazirlamistim ustunede biseyler uydurup vermstm.yataklara gectk sakat sayac sonra felan yanima geldi uykum namevcut sikildim konusalim sevgi edelim dedi tamm dedim.kizin gozlernn ortaminda bi tebessm bi tehlike bi cosku vardi ama.benmde odama bi kiz girms yatagimin icindeym kalbim hizla atmaya basladi tabi.ev sobalidir sobada salonda yani oda soguktu bes on .ustune bisy giy istersen, usursn dedm normal o gunku kiyafeti vardi uzerinde degismems verdklermle.( )yatip gormemek aklinda yokmuski…herneyse eglenceli usursun giy deyince anca bakti bekledi bi.bende dedm gel yanima uzan istersen dedm guldum falsolu fehim ha felan.oda yoo evet dedi neyse yanima uzandi elbiseleriyle.kalbm su denli siki carpiyodu sinifta duzgulu gorsp muhabbt ettgm kiz haliyle yatagimin zarfinda yanimda uzanan kiz nusha olmuyo tabi herneyse bir zaman konustuk burda uyu istersen antipatik sair goz dedm burada da soba namevcut ya dedi ee ben isitirim seni yanimda yatmiycanmi dedim gine gulumsedi.eee pantolonlami yatcan kiz dedm ne yapiyim cikti ya dedi cikari istesen dedm dosek zaten sicak.sen cikarsana dedi ben sasirdim yalniz sok da olmadim gelp koynuma girmis .yinede baya heycanlandim pantolonunu siyirdim kilotlu corap felan yoktu elime gelmedi yani gozgoze geldk ben okkali uzatamadim artik bana manali bi sekilde uyuycazmi elan dedi hayirli tabiki dedm ve dudaklarina yapistim bir hayli istahla opuyordu beni cumle istemsti sanki.hic belirli etmiyodu ama.neyse elimi dikme kiloduna attim kilodun ustunden oksadim berenari sonra penyesini cikardim suty!
eni kaldirip goguslerini ortaya cikardim ( )oyle bi yaliyodum ki yutcaktim resmen.bende azmisim da baya haberm yokmus sonra goguslernden zir indim ve gobegn den sonra amina geldim kilodu siyirdim ve mis kabilinden amcigina yumuldum inliyordu zevkten hem kivraniyor hemde ucuyordu benmkini cikardim ve usuldan yerlestrdm sonra siddetli siddetle gidip gelmeye basladim kiz cildirmisti altimda.sonra cikardim ve azina verdm benmki geliyo icine bosalmayim dedm ve verdm azina azicik yaladiktan sonra bosaldim ve hepsini yuttu okkali saskindim bi yandanda 40 yildir bu isi yapiyodu âdeta dogrusu kiz olmadiginida 2 dkk once anlamistim daha.neyse gectm alta uzandim ve bunu ustume aldim goguslerni agzimdan kazimak stemyodum on paralik genis tatliydilar goz bu arada her yermi opmeye basladi sikime denli indi ve tekrr azina aldi tas uzere yaptiktan sonra gel otur dedm ve hakkinda oturttum altindan amina hizli siki vurmaya basladim bi postada o sekilkde bosaldim daha sonra dosek o derece sicaktiki ciktim icinden yorgani felan attim ikimizde yaniyoduk cikti domalttim ve gotunu oksamaya parmaklamaya basladim.o arkadann amina sokacagimi saniyodu amma benmkinini kafasini gotune bastirinca baya inilede nanay felan demedi zorladim ve kokledm gotune.once mebzul aheste sonrada genis suratli bi sekilde girip cikmaya basladim tugbaya goznden yaslar suzuluyodu fakat zevktende agzi mecmu kilitsiz kureksiz kaliyodu bunu karsilasmak cok guzeldi ee takdr edersnz ki bu tun burda hakeza bitmez.koskoca beyit bi kiz bi erkek…. hatta bir salon bi mutfak birde banyo……… talip bayanlar ekleyebilir( )

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder