19 Ekim 2014 Pazar

ilk beni sikti sonra esimi - Seks Hikayem

Selamlar. Ben 38, karim 35 yaslarindayiz. Anlatacagim olayi nite degerlendirirsiniz bilmiyorum ama, size hayatimi anlatiyorum. Ben koyluyum, yani koyde buyudum. Evlenmeden evvel birlikte gotumun ellenmesi hosuma giderdi. tig ozamanlar kesiksiz beraber gezdigimiz 3 arkadastik, iclerinde en kucugu bendim. Derede suya girdigimizde kuru girerdik ve birbirimizin gotunu, siklerini gorurduk. Arkadaslarimdan biri olan Ahmetin ozamanlar benim guncel halinden makro iyice vardi, fakat okkali utanirdi. Yanliz omerde bir yarak vardi, silah diyorum zira onunki ozaman 20 cm vardi, simsiyah agirlik birsey. Yaragina bakmaya korkardim, lakin tekrar bile ondan alamazdim gozlerimi. yeniden birgun yaragina bakarken omere yakalanmistim. Ben ne yapacagimi bilemezken, omer yanima gelip, “Seni sikeyim mi?” diye sorunca, ben korkuyla, “Hayir!” dedim. “Ohalde yaragima neden bakip duruyorsun hayat kadini cocugu?” diye beni yere yatirdi ve ustume cikti. Bu arada Ahmet sadece bizi izliyordu. Ben, “Yapma!” dedikce, omer, “Sikecem gotunu, anasini siktigimin ibnesi!” diyordu. Ben omerin altinda debelendikce, omer yaragini gotume surtuyor, oyulgalamak icin ugrasiyordu. ama benim cezaevi kucucuk, onun silah yogun oldugundan sokamiyordu. Bir meyan kafama anca bir vurdu ki canim cikti sandim. Ve, “Uslu dur, yoksa oldururum!” deyince ben korkudan hareketsiz kaldim. Yaragini tukurukleyip deligime bastirmaya basladi. Acidan olecegimi sanmama mukabil sadece aglamakla kalmistim. omer nekadar ugrassa da sokamayinca, “Ahmet, seninki henuz kucuk, evvel neselendiren sok!” dedi. Bu defa nokta degistirdiler ve Ahmet gotumu zorlamaya basladi. olsa olsa Ahmetin hizli zorla girdi. Ahmet beni siktikten sonra birden kacmaya basladi. bilahare ogrendim ki, benim onlari sikayet edecegimden korkmus. Ahmet gittikten sonra omer tekrar gotumu sikmeyi denedi. ancak oyle yaraginin basini gotume sokabildi ve bosaldi. ogun bu kadarla kalmisti. Ondan sonra nezaman bir kalsak, ben icimden (Beni sikseler!) sanarak gecirsem de, birdaha boyle b!
irsey yapmadilar. ama kul bu olayin etkisi gecmedi, sonraki yillarda temelli gotumu oksayarak uyudum. Ben sonra okumadim ve sehirde calismaya basladim. Koyden mevrut ve bekar evinde 4 ozluk kaliyorduk. Ben bilcumle nesil arkadaslarimdan habersizce onlarin yaraklarina bakip bagirsak cekerdim. Yasadigimiz zemin ufak tefek ve maser korkusundan, kimseye (Beni sik!) diyemiyordum. Bir zaman 2 refik koydeyken biz Ali ile evde bir kalmistik. Ali soy arkadaslarimdan biri. Ali ile sakalasirken, “Seni sikerim!” dedi. Ben de, “Sokamazsin ki!” dedim ve duluk ustu yattim. Ali ustume cikip, “Sokarim!” diyordu, ama ayagimda esofman vardi. Ali zorla esofmani cikarirken, ben numaradan karsit geliyordum ve cikarmasina onay verdim… Alinin yaragi 16-17 cm derece uzun ve inceydi. Gotumu tukurup zorlamaya basladi. Ben kendimi sikiyormus kadar yapip, esasta sokmasi icin oluyordum. binnetice yarisini sokmustu, lakin benim bile gozumde simsekler caktiriyordu. Bir iki Git-Gel’den sonra icime ilik birseyler akti ve Ali ustumden kalkti. Tuvalete gidip baktigimda gotumun kanadigini gordum. Bundan sonra Ali evden ayirildi ve birdaha katiyen konusmadik. henuz sonra ben askere gittim. mektep cocugu birliginde Balikesirden bir cavusum vardi, birgun banyodayken onun yaragini gordum, tamamiyla omerin yaragina benziyordu. omerin diyorum zira omerin yaragi hafizama kazinmisti, unutamiyordum. Ben bunlari dusunurken dalmisim, bagimli cavus ta kendisine baktigimi gorunce, “Canin mi cekti?” diye sordu. “Evet, lakin seninki buyuk, girmez!” dedim. “Bana birak, ben sokarim!” deyince onunde domalarak yaragin gotume girmesini beklemeye basladim… defa cavus beni anca bir sikti ki, inanin 3 gun dinlenme aldim, egitime cikmadim. tabi Revir cavusuna da vererek aldim istirahati. Askerligim suresince cins nev yarak yedim. askeriye bitince de bir boslukta kaldim, amma yapacak birseyde yoktu. Bu arada ailemin baskisiyla nisanlandim, derken dugun ve zifaf oldu. Sexte bir sikinti yasamiyordum, lakin karimi her sikisim!
de gotum !
silah istiyordu, ama bunu karima soyleyemiyordum. Birgun karimla carsida gezerken koylumuz omeri gorduk, icis ciz etti, aklim onda kalmisti, bir yolunu bulmaliydim… simdi size bes on karimi tarif edeyim: Karim 1.64 boyunda, 58 kilo, 95-60-90 olculerinde tam bir afet, sikilmeye doymayan, tam bir silah hastasi. tig kez omeri gordukten sonra bendeki tadil karimin dikkatini cekmis, bana, “omerle ne var aranizda? beraber kariya mi gidiyorsunuz? Beni aldatiyormusun?” niteleyerek sorup duruyordu. Ne kadar, “Yok birsey!” desem de, o gunden sonra karim, “Sen beni aldatiyorsun!” sanarak kendi kendine sabit fikir yapmisti. Baktim olmuyor, aldim karimi karsima, en esasen baslayarak anlattim herseyi. sadece askerlik hizmeti kismini anlatmadim. Karim, “simdi nolacak?” dedi. “Sen bilirsin!” dedim ve birsey olmamis kadar hayatimiza devam ettik. ama ben bile omerin yaragini karimla musterek yeme fikri belirdi. Bu rey hergun artarak cogaliyordu. Birgun karimla sikisirken, karim, “omerin yaragi nasil?” niteleyerek bir soru sordu, aha aradigim punt buydu. Basladim anlatmaya, “20 cm, kapkalin, super bir yarak, yumruk kadar edisyon var!” diye. Ben anlattikca karim elan da aziyordu. Karima, “omerin yaragini kemirmek istermisin?” diyerek soruncada yanit vermiyordu. nasil yapacaktim bilmiyordum ama, hem kendimi hem karimi omere siktirecektim. Birgun karima yuklem vermeden omeri eve yemege davet ettim. Yemekte bir zaman alkol aldik. sevgi sirasinda ben omere, “Hatirliyormusun, bir zaman ne yaramazliklar yapardik?” deyince, omer bir epey utanmisti. Karimsa, “Neler yapiyordunuz?” sanarak israrli sorunca da, ben herseyi bir cirpida anlativerdim. evin icinde ceper cikmiyordu. Sessizligi ben bozdum ve “omer ozaman beni sikemedin, demin ikimizi takkadak sikmeni istiyorum!” deyiverdim. ikisi birbirine bakiyordu ve inanin karimin aminin suyu bacaklarindan akiyordu. omerde bile yer farksizdi, onun da yaragi pantolonunu yirtacak gibiydi. gine ilk hareketin benden gelmesi lazimdi ve basladi!
m soyunma!
ya. Bir anda ari kalmistim. dikme omerin onunde diz cokup, fermuarini actim. Kalbim yerinden cikma gibiydi, âdeta o skolastik gunler son gelmisti. Ve esas soku omerin yaragini gorunce yasamaya basladik. cunku ben karima 20 cm demistim, amma karsimda en az 25-26 cm ve kolum gibi kesif bir yarak duruyordu. Ve ozaman daha bol anlamistim omerin illet 2 defa evlenip bosandigini. omerin yaragi ozdes at yaragini andiriyordu. olur bu yaragi ekmek istiyorduk, lakin nasil? Basladim ustunden yalamaya, agzima sigmiyordu. elan sonra karim da bana katildi. ilk evvela karim deneyecekti, yerde yatmis bizi bekliyordu. omerin yaragini ben kendi elimle tutarak karimin amina yaklastirip usulca sokmaya basladim. henuz yariya gelmeden karim, “Yeter!” niteleyerek bagirmaya basladi. Ben, “Tamam!” diyordum, yalniz omer dinlemiyor, tamamini sokmaya calisiyordu. Benim zit ciktigimi gorunce de, “Amini siktigimin pezevengi, sen kendin istemedin mi karini sikmemi, demin noluyor?” diyerek sovgu ediyordu. Bir mabeyin yaragini karimin amindan cekti ve benim agzima sokmaya calisti. Ozaman gordum, yaragin ucundan dem damliyordu. efsanevi yirtmisti karimin amini. Sonra bastan karimin amina gecirmeye basladi, karimsa dursuz duraksiz agliyordu. omer boylece tamamini sokmustu, yakinda karimdan yemeni cikmiyordu, bayilmisti. omerse aldiris etmeden karimin amini sikiyordu. nihayet karimin derinliklerine bosalmisti, dolleri disari tasiyordu. Bu arada bana, “Seni bile sikecem gavat, hazirlan!” sanarak hatir almaz sovme ediyor, biryandan ustume isiyordu. omer benim ustume iserken, karim kendine gelmis ve kanayan amini tutuyordu. omerin yaraginin gene sertlesmesi su denli surmedi. Sonra da bagirta bagirta beni karimin gozu ugrunda bayiltincaya kadar sikti. Ayildigimda anladim ki, ben bugune kadar yarak yememisim… O gunden sonra omer haftada en az bir iki zaman gelip ikimizi de sikip gidiyordu. Karimin ami bir guzel bollasti, imdi ben sikmekten birsey anlamiyorum, cunku benim pitrak sadece 13 cm. omer hapse girdi, 6 aydir sik!
icimiz yo!
k. demin hem beni hem karimi sikecek, soyle 20-22 cm yarakli, duzgun bir oldurucu ariyoruz. Evli olursa elan bol olur, itimat sorunu yasamamak icin…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder