14 Ekim 2014 Salı

ilk kez - Seks Hikayesi

Merhaba degerli     okurlari  cok sicak bir ogleden sonra idi . Ben de komsum Ayten’ i cay icmeye cagirdim . Can sikintim biraz lafla gecer dusuncesindeydim .Geldiginde yuzunde gulucukler ucusuyordu . Askili , beli dar , genis etekli , bahar renklerinden olusan cok guzel bir elbise giymisti . Karsilikli oturmustuk hos geldin faslindan sonra . Televizyona yeni aldigim azda olsa erotik sayilabilecek bir ask filmi koymustum.cay icerken seyrederiz diye.Filmin ilk anlarinda basroldeki kiz cikinca sahneye Ayten Ne kadar guzel bir kiz nereden buluyorlar bunlari gibi laflar sarf etmisti .Bende senin ondan neyin eksik kizim diyerek ona hayranligimi her firsatta belli ettigim gibi yine tekrarlamistim . Her kadinin iltifattan inanilmaz hoslandigi gibi hemen gulumsedi ayaga kalkti ve simarik bir edayla iki elini goguslerinin yanlarindan beline dogru sanki oksayarak indirir gibi ay nerem guzel benim kiz , dedi . Aaah ah dedim . ve devam ettim.Komsularin hatta benim adamin bile sana nasil baktigini fark etmiyormusun kizim dedim iyice iltifatlar yagiyordu ya almisti artik sazi eline o baslamisti anlatmaya Abla yaa erkekler kadar inan kadinlarinda beni sikistirdigi oluyor , ne yapacaklarsa bana kadin kadina anlamiyorum ama . Ben de duymustum ya bunlari uzerime bir titreme heyecan gelmisti az cok bilgimle Kizim erkeklerden hoslanmayan kadinlarda vardir . Hem erkeklerle hem kadinlarla yatan kadinlarda vardir Kadinlarin oksamalari davranislari daha nazik ve bencil degildir yani , kendisi rahatlayinca birakmaz cogu erkek gibi karsisindaki kadinida rahatlatir.( ) Hic cevap vermemis yuzu kizarmis bacaklarini kapatir acar gibi hareketler yapar olmustu . Tv dede sevisme sahnesine yakin oksamalar vardi sanirim onun etkisi ile de olsa gerek koltuklarimizdan iyice suzulmustuk haliya dogru . Bu hareketlerle bacaklari iyice acilmisti benim de ustumde uzun esofman vardi . Bacaklarina baktigimi anladi ve Ayten : Abla nasil duruyorsun bu sicakta uzun esofmanla . Sibel : Bacaklarimda killar uzadida ondan Ayten : Aman abla git rahat!
birseyler giy de gel kiz kiza nolacak sanki Geldigimde bacaklarima bakti ve elleri ile oylesine bir oksadi bacaklarimi fazla killi olmadigini soyledi . Bende hemen onunkileri oksamaya basladim bak seninkiler kaymak gibi ama dedim tabi sana erkekler kadar kadinlarda asilir dedim. Oksamayi biraz uzatim sanirim etkilenmisti. Yukarilarini pek iyi yapamamissin derken taa kilodunun yanlarina ulasmistim . Bu arada cok guzelsin derken sanirim bugulu bir ses cikmis olmaliki agzimdan Ayten : ( Abla agzinin sulari akti galiba Sibel : Kolaymi senin gibi bir kadin karsimda otursun , bacaklari parlasin bembeyaz kilodu gozuksun , tas gibi kalcalari belli olsun,incecik beli koltukta kivranip dursun gelde sen tahrik olma gel de yalama bu bacaklari bu ami Ates gibi yaniyordum resmen sikmek sikismek istiyordum Aytenle . Ayten : Seninde goguslerin benimkilerden iri ve daha sert ama Sibel : istersen elle Ayten : Kizmazmisin Sibel : Ne kizicam yaa gel sik parcala Ayten : T â€" shirt un ustunden olmaz ama Sibel : Gel cikar o zaman Ayten : Ben de cikarayim bari uzerimdekileri isin baslayacagi belli olmustu hemen kalkip dis kapiyi kilitledim. Odaya dondugumde cirilciplakti tabi bende hemen soyunmustum . Bir saattir beni delirten amina dayamistim basimi dilimi sokup cikartiyordum oda sallanip kivranip duruyordu . Sik sik ablacim ablacim diyordu .( ) Ben ise amina parmaklarimi sokup cikarirken kaltak , orospu , sikisken fahise diye hitap ediyordum . Elime ilk gecirdigim sac fircam olmustu . Onun kaygan vernikli sapini zaten kaygan olan sevgilimin amina sokmama hic zor olmamisti . cok zevk almasini istiyordum daha sonralari yine istemesi icin . Sanirim daha cok isteyecek gibi duruyordu cunku delirmis gibi uzun sari saclarini saga sola salliyordu cok gecmeden bacaklarini kasmaya parmaklarimi icinde sikistirmaya titremeye basladiginda aynen benim gibi bosaldigini hissettim . Sira benim bosalmama gelmisti Bu sefer ben bacaklarimi koltugun kenarlarina dayayarak havaya diktim . Kabak gibi amim dururken gogulerimi emmeye baslamisti . B!
u daha da!
guzel bir seydi . Kocam gibi canimi yakmiyordu oradan asgilara indi ve amimi parmaklamaya basladi bir yandan da gobegimi yaliyordu . Amima indiginde ise zevkten kuduruyordum       ve coktan bosalmistim . simdi arkadasimi daha cok gorur oldum ve yalnizken hep birbirimize sevgilim diye hitap ediyoruz.
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder