18 Ekim 2014 Cumartesi

Kocami ciragi ile aldattim - Sex Hikaye

Sex hikayeleri sitesine hos geldinizSitemizde birbirinden harika gercek sek hikayelerini okuyabilirsinizHer kategoride kaliteli sex hikaye okumak icin bizim adresimize beklerizsimdi Hikayemizi okumaya gecelim
mrb ben yildiz 28 yasinda evli alimli bir bayanim esim bilgisayar tamircisi isyeri evimize yakin oldugu icin yemeklerini genelde ben veririm esimin iki tanede elemani var yemekleri ya ben gotururum yada kalfalar alirlar kalfanin biri adi serhat askerligini yapti geldi ve gene yanimizda ise basladi askere gitmeden alti ay once ise baslamisti boylu poslu yakisikli bir oglandi bir gun annesi dukkana gelmis ve ablasi hayirli bir kismet ciksada eversek su benim oglani filan demisti serhat birazda bundan destek alarak bana biraz daha yakin olmaya basladi iste abla naptin buldunmu ariyonmu gibi sorular soruyordu bende gercekten arastiriyordum isyerinde birazda aile gibi olunca rahat hareket ediyordum genelde ya diz boyu etek ve ya kot pantolon giyerdim ama uzerimde muhakkak yarim boy pardesu olurdu yani biraz rahat giyinirdim esimde zaten oyle giyimeme bir sey demezdi ama etek giydigimde tabi oturdugum zaman etegin boyu kisaliyor bacaklarim diz kapaklarima kadar gorunuyordu hatta esim bir kac sefer uyardi nede olsa genc cocuklar dikkat et filan diye bir gun gene yemek yaptim ama evdede is yaptim terledim dusa filan girecek gibi olunca esimi aradim ve elemani yollada yemegi vereyim dedim oda tam beni ayayacakmis sehir disindan servis gelmis geceye kadar anca doneriz biz ikimiz gidecez serhat burada onun icinde yemek gelmesine gerek yok eve gelsin onu evde doyurup yollayiver dedi bana ben olmaz filan diyecek oldum cunku son zamanlarda bana yakinlasmak ister gibi bir hali vardi mesela ben otururken benim gorecegim sekilde uzerini degistiriyordu tulumunu cikariyor bazen icinde atlette olmuyor baksiriyla sanki butun vucutunu bana gostermek istiyordu ama gercekten cok guzel bir fizigi vardi siki sanki firlayacak gibi gorunuyordu tabii ben bunlari kafamda birlestirince evde onunla yalniz kalmak istememis ama kocamada bunu soyleyememistim o zaman dedim ben dusa girecem soyle bir saat sonra gelsin dedim benim saf kocamda serhat hemen gitmede yengen dusa filan girecekmis bir saat sonra git demezmi tabi ben bunu ogrendigi!
mde her sey icin cok gec olmustu neyse kocam servise gidiyor serhatta biarz sonra bize dogru hareket ediyor tam dusumu aldim yarim bornozumu giydim yatak odasina giyinmeye gidecem zil caldi baktimki serhat giyinmeye gitsem gec olacak bari dedim mutfaga aliyimda o yerken ben giyinirim zaten bornozun boyu diz kapagimin uzerine kadar geliyordu sanki etek gibiydi dukkana gittigim sekilden pek farki yoktu sadece bornoz olmasi disinda kapiyi actim pek vakitsiz geldin neyse gir bakalim serhat orada masada servis tabagi var yemegini koyda karnini doyur dedim oda beni boyle bornozla gorunce soyle bir bastan asagi beni suzdu sanki o mutfaga girdi ben tam odama gidiyorum abla kepce nerede diye bagirdi bende alttaki genis cekmecede dedim tamam dedi once sonra gene bulamiyorum diye beni cagirdi bu arada bende basimdaki havluyu cikarmis tam bornozumu cikaracaktim tamam tamam geliyorum dedim ve mutfaga gittim iste su cekmede diye onune egildim tabi egilince bornoz kalcamin alt tarafina kadar cekildi iste tam o sirada abla kusura bakma ama daha fazla dayanamiyacagim deyip ellerini bornozun altina sokup o muhtesem kalcalarimi sikistirdi sanki sok olmustum egilmis oldugumdan bir eliyle belime bastiriyor kalkmamam icin diger eliylede kalcalarimi oynuyor parmaklariyla arka deligimi ve onumu oksuyordu sen ne yapiyorsun manyak cabuk birak beni ve defol git diye bagirdim komsular yetisin diye tam bagirmaya basladim elini belimden cekti beni duzeltip bogazima sarilip tezgaha beni dayadi o arkamda tezgahla ikisinin arasinda kalmistim ve arkamda sikini hissettim sanki mizrak gibiydi bak abla bence bagirma bu isi guzellikle halledelim ben isi bu raddeye getirdikten sonra hazir kimselerde yokken ustamda geceye anca gelir uc bes posta atmadan seni birakmam demezmi bende bak ustana soylemem sende yarin bir nedenle isi birakir gidersin soz kimseyde soylemem dedim ama beni dinlemiyordu beni kendine dogru cevirdi bir cirpida pantolonunu indirip sikini ortaya bir ok gibi cikardi ve bak dedi boyle bir sey gordunmu hayatinda ve bunun boyl!
e azmasin!
in en buyuk nedeni sensin o kadar seksi ve guzelsinki dukkana her geldiginde beni acayip tahrik ediyodun ve farkidaysan sen gelince genelde tezgahin arkasindan cikmam ciktigim andada tuvalete giderim cunku seni oylece diz boyu eteginle kalcalarini ortaya cikaran kotunla gorunce benimkikini tutmak ne mumkun anca tuvalette iki sefer bosalarak onu dindiriyordum dedi bende o anda oyle kalakalmistim gozum sikine takilmisti sanki cok uzun ve kalindi kocaminkinden baya uzunca ve kalindi kocaminki on sekiz santimdi yani fena degildi ama serhatinki dehset bir seydi ben saniyeler icinde bunlari yasarken o ise bir cirpida cirilciplak kalmisti cok guzel bir fizigi vardi vucudu piril pirldi benim boyle kalakalmam onu daha bir cesaretlendirmisti ve bornozumun altina elllrini sokup kalcalarimi avuclayarak tekrar beni kendine dogru cekti aleti sanki vucutuma bicak gibi sapalanacak sandim ve kurtulmaya calistim bak abla ya seve seve olcak yada zorla tercih senin tekrar bagiracak oldum bak dedi sen rezil olursun ben bekar bir erkegim olan sana olur bence bagirma ve kendini bana birak bende hemseni hem kendimi mutlu edeyim ben tekrar cirpinmaya basladim oda bunu sen istedin abla dedi ve beni belimden tutup surukleyerek yatak odasina goturdu beni yuz ustu yataga firlatip uzerime abandi ben ise cok caresizdim kurtulamiyor ve bagiramiyordum ne olur yapma diye yalvarmaya basladim ama dinlemiyordu bornozumu belime kadar siyirdi ve ne muhtesem kadinsin beni cildirtiyorsun kalcalarin bacaklarin sandigimdan daha muhtesem su benim usta ne kadar sansli bak banada ayni senin gibi birini bulmazsan seni hergun beceririm yavrum diyerek uzerime abandi ve belimden hafif beni dogrulttu ve bunu sen istedin diyerek sikini oyle bir soktuki amima sanki beni yildirim carpti heralde kokune kadar sokmustu acayip bir aci duymustum tabi bu arada benimde zevk suyum gelmisti oda orospum sende beni istiyordun degilmi diyerek iyice aska geliyor ve hizini arttiriyordu cilgin gibi pompaliyordu kocam beni hic boyle yapamamisti artik bende kendimi birakmi!
stim cunk!
u zevk almamak mumkun degildi hem acidan hem zevkten yatagi yorgani tirmaliyordum baya bir sure o sekilde beni becerdi kocaminki en fazla uc bes dakika surerdi ama serhat bir turlu bosalmak bilmiyordu ikimizde sirilsiklam terlemistik tassaklarinin sesleri odamin duvarlarinda yankilaniyordu seni yatak boyle sikis gormedi degilmi yavrum diye uzerimde zevkten inliyordu sonra icimden hic cikarmadan beni kaldirdi yatagin kenarina oturdu ve o sekilde kucagina oturup kalmaya basladim siki otur otur bitmiyordu sanki icime bir kAZIK GIRIP cikiyordu her oturdugumda kokune kadar giriyo ve tasaklarini hissediyordum artik iyice onun kolesi olmustum hadi yeter oldum bosal artik diye yalvariyordum tamam yavrum dedi beni bu sefer kucagina yuz yuze gelecek sekilde cevirdi ve sadece orani degil dilini dudaklarini goguslerini her yerini hissetmek istiyrum diyerek bir yandan kucaginda sektiriyor bir tandan boynumu gerdanimi goguslrimi sikis hikaye adete somuruyordu ve bende artik muthis zevk almaya basladim ve en son dudaklarima vantuz gibi yapisti bende karsilik vermek zorunda kaldim cunku zevkten ucuyordum ve aniden durdu hepsi kokume kadar icindeydi anlamistim bosalacakti onun sirtini ve omuzlarini adeta tirnaklayarak ne olur icime bosalma dedim bu arada icimde sanki tik tik bir sey atiyordu patlamaya hazirdi ustama sana son gunlerde hic kayamadimi bende evet bu gece yapmistik dedim eee o zaman neden ben ve sen bu ani kaciralim yavrum dedi ve beni icimden cikmadan yataga devirip iki bacagim beline dolanmisken uzerime oyle bir abandiki cilgin gibi pompalayarak sanki itfaiye hortumundan su fiskirir gibi icime titreyerk bosaldi hem agliyor hemde ucuyordum sonra icimden cikti gel bakalim dedi ve aletini agzima almami emmemi istedi siki hala dimdikti ve vicik vicikti tasaklari kasiklari her tarafi meniyle doluydu yataga uzandi ve ters olarak uzerine cikmami soyledi yeter artik hadi yaptin yapacaini git ve bir daha karsima cikma dedim oda tamam ama bununun atesini tamamen sondureceksin dedi baktimki kacis yok ve kasik bolgesi!
ve aleti!
o kadar tatli gorunuyorduki dayanmadim ve once aletini sivazlamaya basladim em orospu em diye bagiriyor bir yandanada parmaklaryla amimi ve got deligimi oynuyordu ve o islak aletini emmeye basladim cok degisik bir tad aliyordum bilmem spermlerin kokusu bilmem kasik ve hayalarindan gelen terinde verdigi etkiyle cok guzel kokuyordu em tasaklarimida em her yerim senin olsun diyordu bende karin bolgesini yaliyor elimlede hayalarini ve sikini oksuyordum sonra kendiligimden iyice asagiya indim artik tasaklarida agzimdaydi cilgin gibi emiyordum emdikce dahada hosuma gidiyor ve aska geliyordum sonra gel bakalim haspam dedi ve beni domaltti once diliyle kalca deligimi yaladi ve ne kadar harika deligin var simdi onu daha harika yapacam onun zaten dardi ama kalcadeliginin darligi beni delirtiyor ustam hic yaptimi buradan dedi bende hayir sende yapma sakin dedim serhatda nedenki az once orta parmagimi sokup cikarirken zevketen inliyordun simdi daha buyuk zevk alacaksin dedi bende parmagin bile girerken acidi aletin nasil girsin oraya dedim sen merak etme dedi zaten seni dusunup masturbasyon yaparken en buyuk hayalim sen dukkana geldiginde seni duvara ter dayayip etegini siyirip o guzel gotunu sikmekti dukkanda sikisler degil ama seni evinde hayallerim gercek oldu ve bu guzel kalcalariyin arasina yarragimi sokmadan seni birakmam ve merak etme seni dukkandada becerecem hemde sen kendin isteyeceksin dedi kalcalarimin yanaklarin ayirarak sikinin basini bastirmya basladi siki o kadar serttiki sanki kazik gibiydi sonra sikinin o agzimla emdigim tatli ucunu santim santim soktu ve oyle kaldi ben ise nefesimi tutmus yorganlari avucluyordum bak ucu girdi en zorunu atlattin zaten birazdan alisirsin evet aciyacak ama cokda hosuna gidecek ve bana yalvaracaksin diyerek yavas yavas sokmaya devam etti benim ise gozlerimden yas gelmeye basladi sanki yarisi girmisti sonra birden eliyle agzimi kapatti ve kokune kadar soktu sanki gozlerim kaydi suurumu kaybedecek gibi oldum ve oyle hepsi icimde bekledi tassaklarini kalcalarimda hisse!
diyordum !
demek hepsi icimdeydi sonra birazini cikarir gibi yapip sonra tekrar yukelndi ve basimi yastiga bastirip gelip gitmeye basladi ben ise hem inliyor hem agliyor hemde bagiriyordum cok muthis aciyordu sonra hizlandi hic bana acimiyordu deli gibi gotume sokup cikariyordu iste bu istedigim buydu askerde hep bunu hayal ettim seni arkadan onden her yerinden sikmeyi evinde dukkanda heryerde ve simdi altimdasin seni catir catir sikiyorum diyor sanki makine gibi girip cikiyordu ve dedigi gibi oldu bende zevk almaya basladim bir ara cikartti onume soktu bende ne olur arkamdan devam et dedim oda hay hay dedi amaonce yavas gir dedim olur dedi ama bir cirpida yine hepsini soktu ve nihayet gotumun icine ne varsa bosaltti sonra bende gotumden cikarttigi aletini deli gibi somurup yaladim bu arada vakitde gecti tabi hadi git artik dedim tamam daha vakit var bir dus alayim dedi ve dusa girdi sonra beni cagirdi aleti yine havadaydi beni banyonun duvarina dayadi kolumu havaya kaldirdi koltuk altimi yalamaya basladi ben iyice kudurmustum iki koltuk altimida yaladi ben yeter artik serefsiz pic sikeceksen sik la dedim sonra dogruldup iki bacagimi beline dolayip pompalamaya basladi sonra aniden onumden cikarip arka deligime sokmazmi bir acayip oldum gene oyle bir bagirdimki o sekilde beni ayakta kucaginda hoplatarak gelip gitmeye basladi tam bosalmasina yakin arkamdan cikartti ve tekrara amima gomdu yavrum amina bosalmanin zevkide bir baska oluyor ates gibi amiyin ici dedi ve icime ne varsa bosaltti ve dusunu alip gitti sonra ki gunlerde esime keyfimin olmadigini bir sure yemegi disardan yemelerini soyledim ve dukkana gtmedim ama aklim ondaydi bu bir ay filan devam etti esim suphelenmeye basladi yani neden dukkana gelmiyorsun yemek yapmiyorsun sebei ne gibilerinden merak ediyordu ve bende mecburen dukkana gittim uzerimde pileli diz boyu bir etek vardi sanki onun icin giyinmis gibiydim kocam hayatim gelmisken su benim odayi toparlayiver diye beni arkaya yolladi serhatada sende yengene yardim et masa sandalyeleri cekiver demezmi !
o anda sa!
nki onum islanmisti tam arka tarafa gectik odaya girdim oda arkamdan geldi beni yakalayip dudaklarima yumuldu nerdesin sen bir kac gun daha gelmesen ben bir cilginlik yapacaktim diyor etegigimi siyirip kalacalarimi bacaklarimi oksuyordu dur cilginmisin sen dedim merak etme onemli bir musteri o adam zaten ona gicik oldum sen icerdeyken senin o muhtesem bacaklarina kacamak bakislar atiyordu ama adamda hakli hem dedi ekrandan goruruz ustam bu tarafa gelecek olursa dedi ve fermuarini acip sikini ok gibi cikartti hemen onune egildim ve somurmaya basladim ne kadar ozlemisim emiyor isiriyor tasaklarini avucluyordum tamam hadi dedi kisa kesmemiz lazim diyerek beni masaya dogru domaltti etegimi siyirdi tangami kenara cekmesiyle dilini got deligimde hissettim nasil yaliyordu sanki kitliktan cikmis gibi ben dedimki yeter oruspu cocugu yakalanacagiz sok artik yaragini icime dememle dogrulup icime oyle bir soktuki zevketen olecektim bir yandan sikinin tadini cikariyorum diger yandan gozum ekranda kocama bakiyorum ohhhhhhh orospum askim karim diye inliyor ve pompaliyordu sonra onumden cikarip gene got deligime dayadi dur burada yapma tutamam kendimi bagiririm desemde dinlemedi ve ne varsa hepsini kokledi oyle guzel sikiyorduki arkam sanki zevk deryasi olmustu bu anin bitmesini istemiyordum adeta oda ben sana demedimmi seni her yerde yapacam diye bende evet erkegim bitir beni ez beni sik beni diye inliyordum ve iyice hizlandi yine tam bosalacaginda gotumden cikti icimi yararak icime girdi sanki serhat dol fabrikasi oyle bir bosaldiki ikimizde zevk ve korkuyla karisik ucmustuk ve dedigi gibi oldu artik hasta oldugum gunler haric her firsatta onun oluyorum onun altina yatmak aletini onumde arkamda hissetmek benim yasam kaynagim oldu evlenmesine ragmen hala iliskimiz devam ediyor.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder