21 Nisan 2014 Pazartesi

Evli kadinla sikistim - Sex Hikayem

Merhaba degerli seks hikayeleri okurlari ben Murat. 32 yasindayim evli ve uc cocuk babasiyim. Basimdan gecen olay gecen yaz gerceklesti. Koyde is guc ugrasan birazcik aksi bir adamim. Sivri dilli biriyim o yuzden cogu ortam beni sevmez.. Mutlu mesut bir hayatim var ki halende oyle devam ediyor. Koyde surekli bize ugrayan bir komsumuz var benim hanimla iyi arkadaslar ismi Semra . Semra 25 yaslarinda evli ve 2 cocuk annesi olmasina ve koy yerinde bakimsiz bir kadin olmasina ragmen cok ilgi ceken bir kadin veya bana oyle geliyor:)) Bir gun hanim evde yokken geldi kapiyi ben actim hanim evde yok dedim o da biliyorum dedi.. sasirdim ve cevap veremedim baska dusunmeyeyim diye.. Senin icin geldim dedi saskinligim dahada artti ben hayirdir diyebildim ancak.. Sana asik oldum ben Murat dedi .. Nasil olur evlisin sen bende evliyim ve karimla arkadassiniz hem dedim.. Karinla sana yakin olmak icin arkadas olmaya devam ediyorum dedi.. Bende bu iliskinin sonu olmaz sen evlisin bende oyle ve ben halimden memnunum dedim.. Bende memnunum ama baska heyecanlarda katmak gerek.. Evliligimize devam ederiz ama arada bizde takiliriz olmazmi ? Bende nasil olur dedim .. Sen bana birak bunlari yeterki istedigini dile getir.. Bende tamam dedim o da gitti.. Giderken salvarini duzeltti baya bi cekti yukariya kalcalarinin arasina girdi salvar delirdim o goruntuyle.. Hatun isi biliyor:) Neyse aksama yine geldi bu ben cikacaktim evden ama durdurdu beni Murat abi sende gel oturalim bir iki lafin belini kiralim dedi.. Bende tamam dedim oturdum karsisina baktim kalkti geldi yanima oturdu bana kolunu gosterdi bugun yaktim Murat abi izi kalirmi falan diye sordu ve oturdu yanima.. Harbi isin ehli hatun:) Neyse muhabbet koyulasiyordu benim hatun mutfaga gitti benle Semra basbasa  elini atti yaragima bende korka korka elimi goguslerine attim.. Kulagima egildi dedi senin icin sutyen giymedim:) dudagimdan optu karim gelecekti hemen toparlandik muhabbete devam ettik:) Biz muhabbet edyorduk karim dahil olamiyordu garip garip bize bakiyordu.. En son!
dedi siz muhabbet edin ben yan komsuya gidip gelecem ne icin gidecen diye sormadik tamam dedik:) o gitti kapinin kapanis sesini duyar duymaz fermuarimi acip agzina aldi kalkik sikimi biraz agzina aldiktan sonra hemen domaldi ve etegini kaldirdi gectim arkasina dayadim ammina hizlica soktum hafiften acitmistim ama pek ses cikarmadi .. Karimin gelme korkusundan dolayi hizlica gitgel yapiyordum icinde bosalacagim zaman agzima bosal dedi hemen cikardim agina verdim biraz yaladiktan sonra agzina patladim hepsini yuttu dudaklarini isiriyordum hafiften kapi sesini duyduk muhabbete devam ettik karim geldi ben artik gideyim dedim .. boyle epey maceralarimiz oldu:) simdilik bununla idare edin en kisa zamanda yeni sex hikayelerimi sizinle paylasacam:)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder