21 Nisan 2014 Pazartesi

KOMsULAR iLE YAsADIKLARIM - Sex Hikayem

Merhaba degerli sikis hikayesi okurlari Ben 25 yasinda, esmer, 3 yillik evli bir bayanim. Benimle ayni apartmanda oturan komsumla bir gun otururken sohbet arasinda su tesisat sorunu yuzunden kokacagiz demistim, evde su borulari sizdirdigindan borular degisiyor ve tabiki sularimiz akmiyordu.
Komsum “lafi mi olur,    istersen bizde banyo yapabilirsin” dedi. Hemen eve gittim ve temiz camasirlarimi alip asagiya indim. komsum da sohbeni yakmis, hazir hemen    gir sohbete sonra devam edelim dedi. Yani yaptigim dogrumuydu bilmem ama pis gezemezdim ve hemen banyoya girdim ve yikanmaya basladim.
Biraz sonra komsum sirtin icin gelebilirim dedi. Bende sikilarak olur dedim. Hem banyosunu kullaniyordum hemde bana hizmet ediyordu. Butun vucudumu sabunladim sira sirtima geldigine seslendim. Yanima geldiginde ciril ciplakti. “Ya yeni banyo yaptim ama simdi ozendirdin beni bari bende soyle bir dus alayim” dedi. Girer girmez suyun altina girdi ve kendini islatti. Sonra benden kopuklu sungeri aldi ve sirtima surtmeye    basladi.
Bir eliyle sungeri surterken diger elinide sabunlu vucudumda gezdiriyordu. Boynum sirtim derken basladi goguslerimi avuclamaya. Bir yandan da elbiseden    belli olmuyor, ne kadar guzel vucudun varmis senin diyordu. Artik elinden sungeri birakmis bir erkek huneri ile benimle resmen sevisiyordu. sasirmistim ama hosumada gitmisti. Olayin akisina bitaktim kendimi. Sende bos durma birseyler yap dedi. Elimi tuttu ve kendi vucudunda gezdirmeye basladi. O da cok guzel bir kadindi. 30 Yaslarinda ama hala kiz gibi ve duzgun bir vucuda sahipti.( )
Yatak odasina cekti…
Banyo bittikten sonra hadi cikalim dedi ve beni yatak odasina dogru cekti. Kurulanmadan islak bir vaziyette yataga yattik ve beni    yalamaya basladi. su an ben erkek olmaliydim. cok harikasin diye .    mirildaniyordu. Yalayarak asagiya dogru indikce icim urpermeye basladi. Bacaklarimi iki yana iyice acti, muhtesem bir sey bu dedi ve parmaklari ile ikiye ayirdigi kadinligimi yalamaya basladi. cok zevk aliyordum ve inlemeye baslamistim. Gozlerimi kapattim, kendimi ona teslim etmistim. Bir ara bacak aramda farkli bir sey hissettim. Eline kocaman bir vibratoru    almis kadinligima surtuyodu. cok buyuk bir seydi, 25 cm rahat vardi.
Yavas yavas sokmaya basladiginda aci hissetmeye basladim ama aldirmiyordum    cunki ondan cok zevk alacagimi biliyordum. kadinligimin suyu ile islanmaya baslayan vibrator iyice derinlere sanki mideme kadar gitemye basladi. Zevkin doruguna cikmaya basladigimda bende elimi vibratorun ustune koyup komsuma yardim etmeye yani daha hizli ve sert yapmaya basladim. Derken titreye    titreye bosaldim. Hic bu kadar zevk almamistim. Sonra karsima gecerek kendisine sokup cikartti ve oda bosaldi. Biz boyle sonraki gunlerde devam ettik.   Artik aramizda kocasida var…
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder