21 Nisan 2014 Pazartesi

ne oldugunu anlamadim - Seks Hikayesi

Merhaba degerli  sikis hikayesi okurlari  ismim ercument 22 yasindayim ve universite okumak icin suan farkli bir ilde bulunuyorum, kendimi ovmesini cok sevmem fakat azda olsa kendi capimda karizmam vardir, yakisikli denilebilecek bir tipim var. Bu ile ilk geldigim gunlerden bu ya ki aradan 3 yil gecti, ilk geldigim gunlerde edindigim bir arkadasim, hatta en yakin arkadasimin annesi ile aramda gecen bir ask hikayesini anlatmak istiyorum, yada ask demek yerine yasak ask dememiz daha dogru olur.
Kadin evli ve uc cocuk sahibi birisi, en buyukleri benim okuldan arkadasim, ismi yeliz, yeliz ile herkes bizi sevgili falan sanar ama kesinlikle aramizda o derece bir iliski olmamisti, buraya geldigim gunlerde bir rastlanti sonucu tanistik ve o gun bu gundur yardimini ve arkadasligini eksik etmemisti, bir gun yelizlere yarin olacagimiz sinavi calismaya gitmistim , o gun evde yelizin annesi ve yeliz vardi sadece, ders calismak icin yelizin odasina gectik ve haril haril dersimizi calismaya basladik, arada bir yelizin annesi olan fatma abla geliyor, birseye ihtiyaciniz falan varmi diye soruyordu, eksik olmasin bizi cok dusunurdu, ayrica benim ailemden ayri okumak icin geldigimi bildiginden dolayi tipki yeliz gibi oda her konuda yardimci olmaya calisirdi,
o gun ders calisirken yelizin telefonu caldi, arayan babasiydi, babasinin hemen sehir merkezinde, yani oturduklari eve araba ile yarim saat uzaklikta bir dukkanlari vardi, babasi yelizi arayarak annesini yanina cagirmisti , annesine bir miktar para verecegini soylemisti, yeliz bu durumu annesine soyledi ve anneside biraz rahatsiz oldugunu soyleyerek benim yerime sen gidermisin dedi, yeliz mecburen bunu kabul etmek zorunda kaldi, sonucta hasta hasta kadini disariya cikartamazdi, yelizle gitmek uzere bende evden cikacaktim ki annesi bana, ercument sen durda bana yardim et, biraz islerim var seninle dedi, bende yelize gitmesini ben burada kalacagimi soyledim,
yeliz tamam o zaman hemen gelirim diyerek gitti, yeliz kapidan ciktigi an annesi yanima geldi ve bir anda dudaklarimdan opmeye basladi, ne oluyor falan demeye kalmadan beni duvara yaslamisti ve cok azgin bir sekilde dudaklarimi opuyordu, guc bela kendimi uzaklastirdim ve , ne oluyor falan diye olayin sokunu atmaya calisiyordum ki tekrar uzerime geldi ve, kadinin niyeti belliydi elinden kurtulacak gibi degildim, biraz isteksiz davraniyordum ama elini sikime atip oksamaya basladiktan sonra kendimden gecmisim,
bir sure sonra kendimi tamamen ona birakmistim ve bunu farkek edince dizlerinin uzerine coktu ve fermuarimi acarak sikimi disari cikardi, eline aldi ve agzina goturdu , once diliyle sikimin bas kismini yalamaya basladi, o yaladikca sikimden zevk sulari akiyordu, dili ile sikimin bas kismini sirilsiklam yapti ve sonra bir hamlede agzina aliverdi, ellerimden tutarak saclarini oksamam icin isaret etti , o bana oral yaparken bende onun saclarini oksuyordum , bir sure sonra da artik basinin siki siki tutmustum ve o birsey yapmiyordu ben agzina girip cikiyordum, kadin o kadar cok azmisti ki bir an olsun sikimi agzindan cikarmadi ve yaklasik on dakika kadar agzina alip durdu, sonunda artik dayanamaz hale gelmistim ve artik dayanamiyorum geliyorum dedim,
ben oyle deyince kadin sikimi iyice agzina aldi ve bogazina kadar sokmustu, gozleri kizarmis ve yaslanmaya baslamisti, bosalmam icin bekliyordu, sonunda bosalmistim ve hic agzina falan deymeden direk olarak bogazindan asagi akitiyordum, zar zor sikimi agzinda tutabiliyordum, ben bosaldiktan sonra sikimi emmeye ve son damlasina kadar tum spermlerini agzina almaya baslamisti, bir kac saniye de bu surdu ve sonrasinda hic birsey demeden kulagima yaklasarak bu daha baslangic haberin olsun dedi ve gitti.
bense uzerimdeki soku atlabilmek icin odaya tekrar gectim ve yelizi beklemeye basladim, bir sure sonra yeliz geldi ve kaldigimiz yerden ders calismaya devam etmistik ama benim aklim az once yasadiklarimda kalmisti, yelizde bendeki degisikligi fark etmisti , surekli neyin var diye sorup durdu ama hic birsey soylemedim, biraz hasta oldugumu soyledim ve yelizlerden ciktim..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder