21 Nisan 2014 Pazartesi

olgun kadin resmen sikimi yedi… - Seks Hikayem

Merhaba degerli sikis hikayesi  okurlari  Annemle babam ayrlmisti.Babam baska bi kadinla evlenmisti.ikiside baska insanlarla evlenmisti.Ben ne kadar annemle kalmak istesemde onlar beni istememislerdi.Ben babamla kalmaya basladim.babamin maddi durumu cok iyiydi.kisa bir sure sonra babmda evlendi.uvey annem songul isminde bi kadindi.
39 yasinda 1.80boylarinda 90 kilo agirliginda bi kadindi.ilk gordugum zaman . bayagi irkilmistim.siyah sacli esmer bi kadindi.Boyu o kadar uzun olmasina ragmen topuklu ayakkabi giyiyordu.Kalin kollar iri elleri kocaman gogusleriyle cok heybetli bi goruntusu vardi. Babam benim ilk songul hanimla tanistirdiginda bana cok iyi davranmisti.nasilsin muratcim demis yanagimdan bi makas almis benimle sakalasmisti.Songul hanimin iki kiz kardesi daha vardi.onlarada babam oturdugumuz apartmandan bi daire kiraladi birinin adi selda digeininkide asli idi.Ben okula gidiyor eve gelince odama cekiliyor derslerime calisiyordum.Babam uvey annem songul ve uvey teyzelerim seldayla asli ise ise artik bizim ailemizin bi parcasi olmuslardi.seldayla aslida uvey annem kadar olmasalarda uzun boyluydular.
selda beyaz tenli asli ise esmerdi. Babam aksam eve geldi 5 miz yemege oturmustuk bir ihale aldigini bu yuzden 3 ay kadar evden uzak olacagini soyluyordu.ben hemen baba ben ne olacagim dedim .Babamsa bana sertce bakarak kalmak istemiyosan annenin yanina git oglum dedi.Sonra uvey anneme donerek songul eger istemiyosan Murat kalmasin onu baska bi yere yerlestirelim.olurmu canim kalsinyalniz murat biz bu evde yokmusuz gibi davraniyor benimle birlikte yasarsa benim kurallarima uyar yoksa ya o gider ya ben bu evde bu konuda anlasalim.babam bunun uzerine annenin sozunden cikmayacaksin yoksa fena olur anladinmi.Yoksa gider annenle kalirsin.Annemin yanina gidemezdim uvey babam ben istemiyordu cunku.hic cevap vermedim.birden uvey annem songul kulagima yapisti.
Kocaman elleri kulaklarimi kopartacakti nerdeyse.cevap versene lan babana.kalcanmi gidecenmi.caresizce babama baktim.babam cevap ver kalcakmisin ben bu evde yokken annenle teyzelerinin bir dedigini iki etmiyeceksin anladinmi.babam konusuyor songul ise babam konusurken kulaklarima tirnaklarini yavas yavas geciriyordu canim cok yaniyordu.tamam baba dedim.uvey annem babamin bu tavrindan cesaret almis .bak hayatimeger oglun sen yokken bi saygisizlik yaparsa canini yakarim.ayrica ben evle ilgili islerde yardimci istiyorum .bu beyefendi ben erkegim yapamam falan .derse.canini yakarim sende ogluma niye kizdin dersen aramizda proble olur ona gore.Babam sakin bi tavirla eve geldigimde nerd3e diye sormam o zaman dedi
Tamam hayatim burda kalabilir ben . onu terbiye edrim.adecer okula gelip gitmeyecek bundan sonra bizimde yardimcimiz olacak bundan sonra asliyla seldada sen gelinceye kadar bizde kalir. Ertesi gun babam erkende gitti.Ben okula gitmek icin hazirlanityordum.icerden uvey annemin sesi duyuldu murat gel buraya.Hic orali olmadim.aynada saclarimi duzeltiyordum.birden kapi acildi nerdesin lan kopek.duymadim ne olmus.Demek duymadin oylemi.Birden saclarimdan . tuttu basimi kendine dogru cevirdi.slak slak kocaman elleri yanagima inmisti.
Bir an basim dondu eli ne kadar agirdi ben bitecek sanarken.o tokatlari sagli sollu yuzume indiriyordu.Kopek demek duymadim oylemi ozur dile benden.ozur dilerim anne hazirlaniyordum duymamisim.Ne annesi pic efendim diyeceksin sag elini kaldirdi 5 parmagi yuzume oturmustu.boyu benden en az 10 cm uzundu ve cok daha gucluydu.cok korkmustum.Odaya asli ve selda teyze girdiler ben tam kurtulacagimi dusunurken.selda ve asli benim dovmeye basladilar abla bu kopek bizi tanimiyor herhalde deyip beni tokatlamaya basladila dik dur kopek hazir ol vaziyetinde duracaksin bizim karsimizda ben sendeliyor her tokatta bayilacak gibi oluyordum.Basim onde ellerim hazir ol vaziyetinde karsilarinda duruyordum.dudagim kaniyordu.uvey annemin sesiyle kendime geldim.Soyun kopek birden kafami kaldirmistim asli teyzem tokati suratima yapistirmisti.afalamistim.selda siz bu ite cok aciyosunuz dedi ve saclarimdan tuttu ve beni surukleyerk odadan disari cikartti selda cekmecewdeki kelepceyi getir.beni surukleyerk banyoya sokmustu.
kulaklrimdan iki eliyle kavradi benim havaya kaldiriyordu kulaklarim kopacak . gibi olmustu.Asli teyzem ellerimi arkaya birlestirdive beni kelepceledi.beni kuvetin icine soktular.cirilciplak ve ellerim arkadan kelepceliydi.Banyoya uvey annem de gelmisti.Tama kizlar bu ufaklik bizim icin bi kopek kadar degersiz oldugunu anlamadi herhalde.Ben burdan gitmek istiyorum beni birakin dedim.uvey annem soguk suyu acti dusun altinda soguk su dondurmustu vucudumu.Kosedki hortumu aldi ve beni hortumla dovmeye basladi.Soguk suyun altinda hortumla dayak yiyordum.ben agliyor yalvariyordum o ise aldirmiyordu selda ve asli teyzemde guluyorlar ve uvey annem benim doverken zevk aliyorlardi. uvey annem songul cok acimasizdi.Soguk suyun altinda beni 15 dakika dovmustu.Artik bayilacak gibi olmustum.Suyu kapatti ellerim arkadan kelepceli ayakta durmakta zorluk cekiyordum.Kulaklarimdan iki eliyle kavradi sen artik bizim kolemizsin kopek anladinmi benim ve kardeslerinin sozunden cikmayacaksin.kapan ayaklarima.Dizlerimin ustune coktum uvey annemin ayaklarini opuyor efendim ben adi bi kopegim ne olur beni affedin diye yalvariyordum.uvey annem songul hanim kizlar bu kopekle bayagi eglenecek gibiyiz baksaniza yola gelmeye basladi.selda ve aslio teyzem evet abla sen bi tanesin dediler.Canimiz sikildikca bu itle oyalaniriz artik.Saat gece yarisi olmustu uvey annem songul kizlar siz bugun evinize benim bu itle bugun biraz ism var.Asli ve selda evlerine gitmisti.Evde ben ve efendim kalmistik.bak Murat efendi benim icin hic bir degerin yok sen artik bana kolelik yapacaksinben ve kardeslerim cok .
dominantizdir bu durumdan zevk almaya bak.Bundan sonra bana ve kardeslerime efendi diyeceksin biz izin verirsek yemek yer biz izn verirsek uyuyabilirsin.Anlasildimi.Evet efendim.guzel.Bak seninle iyi anlasacaz demek.Birden ayaga kalkti benimle sakin sakin konusan efendimin bakislari sertlesmisti.Gel buraya buyrun efendim.Konusman icin izin verdimmi it.slak slak 2 tokat yuzume indi.gel buraya ayklarima kapan ve benden af dile.hemen ayaklarina kapandim.Hala banyonun icindeydik vucudum kipkirmizi olmustu hortum canimi cok yakmis ustune yedigim tokatlar cabasiydi artik basim donmeye baslamisti.Efendim songulun ayaklarina kapanmis bu iskencenin bitmesini bekliyordum.beni ayaga kaldirdi .Benden 10cm kadar uzundu eni ise benim iki kati kadardi.Elini kaldirdi bi eliyle kulagimi tutmus diger eliyle tokati indirmeye hazirlaniyordu.birden bilegini yakaladim.Butun gucumle iteledim saskinligindan faydalanip kapiya dogru yoneldim tam kapiyi acmistimki sacimdan asilarak beni durdurdu birden beni yere yatirdi.ustume oturdu bileklerimi arkamdan birlestirdi bileklerimi sikyordu elleri buyuk oldugu icin beni tutmakta zorlanmiyordu.seni kopek cezan cok agir olacak.ben aglamaya yalvarmaya basladim.kalk lan ayaga kopek kulaklarimdan tutarak beni ayaga . kaldirdi.kapiyi acti surukleyerek salona goturdukulaklarim kopacak gibi olmustu.Beni 4 ayak pozizyonunda salonun ortasina birakti.kipardarsan
gebertirim kopek kelpceyi aldi ellerimi arkadan kelepceledi efendim songul cok sinirliydi gozlerinde ofke ve sabirsizlik vardi.ellerimi arkadan kelepcelemis beni yuz ustu yatirmisti.Odadan cikti salonun ortasinda yuz ustu yatiyordum 10dakika sonra kapi acildi kafami kaldirdim bir cift rugan cizme gozume carpti efendim diz kapaklarina kadar uzun rugan bi cizme giymis ustunde siyah bi mini etek uzerinde isesiyah bi sutyen vardi.Elinde kalin bi sopa vardi sopa siyah deriyle kaplanmisti.Efendim songul bana bakti kalk ayaga yavasca dogrulmaya calistim.kalk cabu it birden karnima muthis bi tekme atti dudaklarimindan bir ugultu cikmisti bagirmam yasakti efendim buna cok sinirlendi.beni ayaga kaldirdi ellerim arkadan kelepceli basim onde efendimin karsisindaydim.Yuzume bak slak slak sag elinini yuzume indirmisti.basimi egmis yuzumu saklamaya calismistim kaldir kafani it sol eliyle sag kulagimi tutuyor sag elini tam yuzume butun gucuyle indiriyordu
kafami oynatamiyordum tirnaklari kulaklarima gecmis en ufak hareketimde tirnaklarini kulagima geciriyordu odada sadece tokat sesleri yankilaniyordu.birden kulagimi biraktiellerini pergel gibi yani acti cift el beni tokatliyordu kocaman ellerini yuzume butun gucuyle indiriyordu 15 cift el tokat atti ben artik ayakta zor duruyordum dizlerim bukulmeye baslamisti.efendim bunu farketmisti.sol eliyle sacimdan beni yukariyo dogru asildi bonuma bi tasma gecirdim tasmanin zincirini tavana sabitledi biraz bosluk birakmis ti rahat nefes aliyor am dizlerimi bukemiyordum.elindeki kalin sopayla baldirlarima vurmaya basladi.beni ciglik atmaya basladim o ise aldirmiyor butun gucuyle sopayi indiriyordu demek karsi gelirsin it sana bana karsi gelmenin ne oldugunu gosterecem yuzunde bi mutluluk ifadesi vardidislerini sikiyor benim cigliklarimdan zevk aliyord.popoma ve baldirlarima 5 sopa vurdu.sonra beni aynanin karsisina gecirdi.bak bakalium vucudu begendinmi. aynada kendime baktim yuzumkipkirmizi olmustu bacaklarim da is sopa izleri vardiefendim arkamdaydi birden sirtimda bi aci hissetti dislerini sirtima gecirmisti.agzimi elleriylekapatiyor bu sefer bagirmammi istemiyordu.duydugum aci inanilmazdi.sonra beni cevirdikendine
oguslerimiisimaya basladi sonra kafasini kadirdi dudaklarindan kan suzuluordu disleriyle etimi kesmisti resmen acidimi kopek evet efendim demek acidi ne guzel.bi kahkaha atti.donumu indirdi tassaklarimi sikmaya basladi ben kacmaya calisiyor efendimse ben kacmaya calistikca tassaklarimi sikiyordu.ben bagirmaya basladim birde ayaga kalkti 2 tane tokati yuzume indirdi sus kopek.ac agzini agzimi actimmasanin ustundeki bezi agzima soktu uzerini kalin bi bantla bagladi.goguslerimi . isiriyor tassaklarimi sikiyordu.avucunun icinde tassaklarimi oynuyor sonra birden sikiyordi ben ayakta o arkama gecmis.popomu isiriyor bi eliylede tassaklarimi sikiyordu.birden sikimden bi sicaklik hissettim efendim sikimi agzina almis bana oral seks yapmaya baslamisti.Sikimi sivazliyor ellerikocamandi parmaklari kalin ve etli yumusacikti.sikim kazik gibi olmustu.Beni duvara yaslamistisol avucunda tassaklarim ikizler nasil bakalim murat bey diyor tassaklarimi avucunun icindebi sikip bir birakiyordu.Mahfolmustum cektigim aci zevke donusmustu.
Efendim songul isesol eliyle tasaklarimi oynuyor sag eliyle sikimi sikaca kavramis sikim agzina hizli bi sekilde sokup cikariyordu.Aklim karismisti yuzum vucudum yedigim tokatlardan sopa darbelerinden sizliyordu ama su an zevk dalgasindan yuzuyordum adeta.17 ve uvey annem tarafindan saatlerce iskence gormus simdi ise yine uvey annem tarafindan zevk dalgalarinda yuzduruluordum ve bu cok hosuma gitmisti gercek bi efendim vardi artik ona itaat etmeli ve beni odullendirmesini beklemeliydim artik.Efendim sikimi agzina cikardi ve sert bi sekilde bana 31 cekmeye basladi sikimi o kadar siki tutuyorduki kopacak gibi oluyordu.ayaga kalkti birden dudaklaria . yumuldu dudaklarim kocaman agzinda kayboluyordu dudaklarimi vantuz gibi emiyordu.zevkten kuduruyordum artik efendim songul bunu farketmis bana dahada sehvetle saldiriyordu.Boynumu yaliyor tenimi dudaklariyla asiliyor sikimi ise koparacak gibi asiliyordu.Dizlerim titremeya basladi efendim dizlerinin ustune coktu
sikimi yutuyordu adeta sikimin kafasinda diliyle daireler ciziyor sonra birden agzina aliyor elleriyle tam agzina sokarken avuclarini ceviriyordu.kasilmaya basladim gelmek uzereydm ilk defa bi kadin beni bosaltiyordu.Bosalmaya basladim efndim dahada hizlandi cesmeden su icer gibiydi ben bosalirken birakacagina zannetmistim o ise sikimi sag eliyle sikiyor basindan asagi dogru dudaklariyla yavas yavas gidip geliyordu sikimi agzindan cikartti hepsini yutmustu.en cok bunu seviyorum iste eger iyi bi kopek olursan seni boyle odullendirecem anladinmi lan ben kopeginizim efendim dedim.guzel dedi.ellerim hala kelepceliydi bileklerim zonkluyordu artik o ise aldirmiyordu bile bende bunu soylemeye cesaret edemiyordum.ben aayakta hareketsiz duruyordum ama vucudum her yani sizliyordu karsidaki aynaya baktim yuzum kipkirmiziydi zaten.Baldirlarlarimda ise yedigm sopalardan kan oturmustu.Efendim kulaklarimi iki eliyle kavradi iki eli ayni anda yuzume indi birden sertlesmistiellerini aciyor ayni anda iki elide yuzume iniyordu bense sabit duruyor efendimi kizdirmamaya calisiyordum odada cit cikmiyor sadece topkat sesleri yankilaniyordu.16 tane cift el tokat atmisti.ben sendelemeye basladim.sonra birden
sag elini havaya kaldirdi butun gucyle tokati yuzume indirdi hic beklemiyordum sendeledim ve yere dustum birden ustume oturdu canin yandimi lan evet efendim aciya alismalisin bu senin bu evdeki gorevin anladinmi it evet efendim emrinizdeyim.yat sir ustu sirt ustu yattim.gogsume oturdu tekrar bebi sagli sollu tokatlamay basladi.vucudunun agirligindan kelepceler bileklerimi kesecek gibi olmustu.ayaga kalkti kilodunu indirdiami kocamandi ama tertemizdi yarigini agzima dayadi.yala lan kopek gibi yal .kalin baldirlarini arasina kafami almischareketsiz ve nefes almakta zorlaniyordum dilimi yuarigina soktum yalamaya basladim ben yaladikca o baldirlariyla kafama sikistiriyor yala kopek bosalt efendini diye bagiriyordu.bazen nefes almak icin yavasliyordum buna cok kiziyortirnaklarini gogsume geciriyordu.ben hizlaniyor efendimi kizdirmamak icin hizlaniyordum beni tekrar ayaga kaldirdi kulagimda asilda bi tokat daha yapistirdi diz cok kopek hemn diz ustu coktum efendi ayakta basimi iki elinin arasina aldi…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder