12 Kasım 2014 Çarşamba

35 yasindaki evli komsumuzu siktim - Seks Hikayem

Merhaba degerli okurlari komsum cansu hanim 35 ayni mujde ar a benziyordu.hele o tombul gotu ayni mujdenikinden buyuktu.kocasi memurdu sabah gider aksam gelirdi.kocasi 15 yas buyuktu cansudan ikinci hanimiydi.kocasi artik eskisi gibi cansuyla ilgilenmezmis.ben 18 yasinda annem ve babamda memurdu.
ben sinavlara hazirlaniyordum.arada bana ugrar kenan hep ders ders biraz hayattan zevk al diye bana tavsiyede bulunurdu.bana hep firikik verirdi.ben onun hem gotune hemde memelerine vurgundum.bir gun annemle tatile cikacaktim annem cansu yengende gelecek kocasi izin verdi deyip 15 gun marmarise gidecektik .ve tatil baslayinca cansu ve annem mayo alisverisi yaptilar.o gun plaja indik.annem cansuya fistik gibi oldun kiz biraz kilo versen daha iyi olursun diye koca gotune laf atiyordu.ben annem cansuyla denize girdik.annem haydi oglum bizi yagla diye gunes kreminiyle once annemi sonra cansuyu yagladim.ilk defa cansunun vucuduna elimle oksar gibi yagladim.o bu yaglamamdan cok memnundu.annem yorgundu uykum geldi beni otele goturun dedi.hemen annemi odasina goturduk hemen sizmisti.cansuya oteldeki hizmetleden yararlanmak icin saunaya girdik ilk defa girdik ikimizde maksat sikismekti cansu bana ellerin cok marifetli derken plajdaki yaglamami begendigini soyleyip masaj yapmami istedi.ben ona masaj yaparken elimi mayonun altina elimle oksarken o ne kadar acelecisin capkin diye seslenirken o mayosunu cikarttim o koca got karsimaydi onu domaltip 20 lik kamami 35 lik cansuya sapladim cansu ilk defa gotten yiyormus onu gotten sikiyordum.1 saatte gote 2 posta attim sonra 2 posta amina sapladim.tekrar otele donduk annem uykudan uyanmamisti.cansu annemin odasinda yatacakti ertesi gun annem tekrar uykuya dalinca benim odamda cansuyla am got sik hepsi birbirine karismisti.tatilden sonra yine cansuyla sikismeye devam ediyoruz cansu suan hamile yani benim dolumu tutmustu.o her bulusmada kendi domaliyor o da benim gibi gotcu olmustu…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder