11 Kasım 2014 Salı

Yeni yengemle fantazi ilk ben siktim - Seks Hikayem

Slm. adim Osman, benim yasadigim bu hikâye basimdan gectiginde daha 16 yasindaydim. Okula Dusseldorfta gittigim icin yengemlerde kaliyordum. Abim surucu oldugu icin genelde yurtdisina gidip gelirdi, ayda bir 3-4 gunlugune bile eve ugrardi. Yengem sunca leziz bir bayandir, alimli, guzel ve cekicidir. Ozmanlar yengem 24 yasinda idi. Tam 3 dol dogurmustu, amma banamisin dememisti. Yengemin cok kalburustu uzeri hatlari var. Goren her erkegin arzulayacagi bir hatun yani. Yengem yardimiyla okuldan eve evden de okula revan birisi olmustum. Ozamanlar neyin ne oldugu tam bilmiyordum, amma yengeme olan tutkum ve serap beni eve hapsediyordu, evden cikmaz olmustum. Yengemin evin icindeki farig giyinmeleri, konusmalari ise benim devir gectikce yengeme daha da bag duymama illet oluyordu. Bir tarih yengem evde hali yikayacakti, bana “biraz gec gel.” demisti. Bense aksine er gittim. Eve geldigimde yengem halilari yikiyordu. ufff be gozlerime inanamadim, uzerine askili bir tisort, altinda da eksik tayt vardi. Yengem normalde tutuk bir bayandir, ilk kez yengemi bu sekilde gormustum ve hayli hosuma gitmisti. Oanda hisettigim birsey henuz vardi, benim silah buna tek kalmamisti. Yengem, “Sana gec gel demedim mi?” dedi, ben seda cikarmadim. “Neyse, bana yardim ten ozaman.” dedi. Basladik yengemle yaninda hali yikamaya. Yengem her egildiginde, egin tarafinda isem kalcasina, onde isem goguslerine bakiyordum. Yengem bunu farketti ve gulerek “Fazla bakma olmadik yerlere!” dedi. O an kotu utanmis ve kizarmistim… ertesi devir Cumartesiydi ve ben gene evdeydim. Yengem, “Osman ben banyoya giriyorum, yikanacam, yegenini bile yikayacam.” dedi. “Tamam yenge.” dedim. Yengem yegenimle yan yana banyoya girdi. Aradan 15 dakika gecmeden yengem bana “Osman…” diyerek seslendi. “Buyur yenge?” dedim. Yengem, “Ordan bir caput getir.” dedi. Bezi aldim gittim, “Getirdim Yenge.” dedim, kapida bekliyordum. Yengem, “iceri gir, yegenin ortaligi batirdi, bezle sil ve cope koy.” dedi. Ben sasirdim,!
gireyim mi, girmeyim mi, sanarak oyle 2 saniye falanca bekleyip actim banyonun kapisini. Yengem ciril ciplakti, yuz donmus, eliye “Bak kosede…” sanarak sim ediyordu. Gozlerimi yengemin emcek uclarindan alamamistim. Yengem parafin tenli, sarisin bir hatun olmasina karsin gogus uclari bir zetin tanesi denli siyahti. gani etkilenmistim o an. Yengem, “Orayi temizle…” dedi. Ben aritmak icin egildigimde de gozlerimi yengemden alamiyordum. Yengemin kalcalari, baldirlari mukemmeldi… Ben yerleri temizlerken, yengem, “Senin bu yegenin her yere diski yapiyor…” diyerek gulumseme etti. Ben dedigi yeri temizledim ve ciktim, salonda televizyon alicisi seyretmeye basladim. amma aklim yengemde kalmisti, yengemin acik hali birturlu gozlerimin onunden gitmiyordu. Derken yengem yine seslendi, bu sefer yegenimi almami istedi. Banyoya girdigimde yengemin yuzu bana donuktu. Gozlerim yengemin amina takilmisti. Yengem amina baktigimi farketti ve “Hic gormedin mi?” dedi. Ben sersemleserek, “Neyi yenge?” deyince, parmagiyla (amini) bel etti, ve gulerek, “Bunu!” dedi. “Hayir gormedim yenge…” dedim. “Bak gordun iste, simdi duzen yegenini de cik!” dedi. gine sunca utanmistim. Yegenimi alip ciktim banyodan… kisimlar basustune yatma zamani gelmisti. Ben de yengemle cocuklarla nusha odada yatiyorduk. cumle yatagina gecti. Ben kanepede, yengemle cocuklar yerde yatiyorlardi. Ben yatakta kivranip duruyordum. Bunu farkeden yengem, “Osman neyin var, demin beri bir oyana bir buyana donup duruyorsun?” dedi. Disarda feci bir rahmet yagiyordu, feza gurluyordu, saka degil harbi korkuyordum. “Korkuyorum yenge.” dedim. Yengem, “Gel ozaman, handan bile cocuklarla omuz omuza yanimizda yat.” dedi. Ben, “Tamam.” deyip indim, lakin halen korkuyordum. Yengem halime bakip, “Gel ulan yanima, bir bile erkek olacaksin!” diye azarlayinca, yengemin yanina, yani kucagina girmis oldum. su denli bed bir duyguydu, hem korku, hemde yengemin banyodaki halleri aklima geldikce az!
maya basl!
iyordum. Yengemin uzerinde bir ordek ile altinda esofman vardi. Yengem bana sirtini donmus, ben ise ona dokunamiyordum, yengemin tepkisinden korkuyordum. Bir sure gectikten sonra yengem tam uyumaya baslamisti ki, felek tekrar gurlemeye basladi. O an bir refleksle yengeme arkadan sarildim. Yengem, “Ne evet yine?” dedi. “Korktum yenge.” dedim. Yengem guldu, “Korkacak birsey yok, yat uyu.” dedi. “Tamam.” dedim lakin oylece yengeme sarili kaldim. Az sonra garip bir sekilde yaragimin kaltigini hisettim. Yaragim her saniye tedricen sertlesmeye basliyordu, sertlestikce de ben yengeme elan kati sariliyordum. kesin yengem bunu fark etmisti, fakat nedense curcunali cikarmiyordu. Ben de dahada bastirmaya baslamistim. Yengemden gene seda gelmeyince, sarili oldugum icin, elimi ilk olarak goguslerine attim. Hafiften elimi oynatmaya, memelerini oksamaya baslamistim ki, yengem “Hoop, ne yapiyorsun?” dedi. yalniz elimi cektim… Yengem donerek, “Ne yaptigini saniyorsun sen?” sanarak bagirdi. kotu korkmustum o an, kafami yastiga gomdum, cav cikartamadim. Yengem azarlamaya devam etti. “Boyle seyler gunah, ben senin yengenim…” gibi laflari dizdikce, ben kafami yastiga dahada gomuyordum. Yengem benim cevap vermedigimi gorunce, ici ciz etti herhalde, elini kafama koyarak, yumusak bir tonda, “Neden yaptin bunu?” dedi. Ben de, “Banyoda gordum, hosuma gitti, kaygi ettim.” dedim. Yengem, “Ya? gani mu hosuna gitti?” diyerek sordu. “Evet cok!” dedim. “Madem hayli hosuna gitti, dokun istiyorsan. fakat bak yalnizca bir kere olcak, baskada olmaycak, tum mi?” dedi. “Tamam yenge!” dedim. “Hadi dokun!” dedi. Dokundugumda yaragim bir tas denli sertlesmisti. Yengemin memelerine dokunuyordum, oksuyordum. 3 adet dogurmasina ragmen, yengemin cok dogru gogusleri vardi. Yengemin memelerini oksadikca, benim silah dahada sertlesiyordu… Derken elimi badisinin icinden soktum, acikli goguslerindeydi, okkali guzellerdi. “Yegeninin yaptigi kadar onlari agzina almak, emmek ister!
misin?”!
dedi. Ben hemen badisinin altindan memelerini opmeye, emmeye basladim. Yengemin bile hosuna gittigini dusunuyordum. oyle 5 zaman opup emdikten sonra, yengem, “Yeter bu kadar, hadi yat uyu!” dedi. yalniz ben delirmistim ve bu derece azmisken duramazdim. Yengem sirtini donmustu bile. Elimi ansizin yengemin amina attim. Yengem irkildi, “Ne yapiyorsun? Bak doverim busefer seni!” dedi. Ben de, “Yenge goguslerin uzere bir kerede orana dokunayim?” dedim. Yengem, “Orasi olmaz!” dedi. Ben, “Ne olursun yenge, bir defa…” diye israr edince, yengem, “Tamam, amma bak birdaha birsey istersen samari yersin!” dedi. elden elimi yengemin amina attim. Gariptir, elimi yengemin amina atali elan 1 zaman olmamisti ki, bosaldim… Bosaldigimda sarsildigim icin, yengem, “Ne oldu?” sanarak sordu. Ben curcunali edemedim. Yengem, “Azgin sapik! Bosaldin demi?” dedi ve elini sortumun icinden soktu ve cari menilerle birlikte yaragimi avucladi. “Oooo ne lan bu? Bu yasta bu kadar olur mu?” dedi. “Ne?” dedim. “Oglum yasina nazaran seninki kotu buyuk!” dedi. Yengem elini cekmemisti, halen yaragim avucundaydi. Bosalmama mukabil yaragim halen dimdikti, on paralik inmemisti ve inanin yengem dokundukca dahada irilesiyordu. Yengem yaragimla oynamaya, yaragimi sivazlamaya devam ediyordu. birden ne olduysa, yengem pijamamdan tutup, “cikar ustunu!” dedi. takkadak cikardim. “Ulan neseli su denli azmissin, dur seni es kabil bosaltayim!” dedi ve yaragimi guzelce ovmaya basladi. Ben elimi yengemin amindan cekmemistim, hem amini hemde goguslerini ovuyordum… Ben bile usulca yengemin ustundekileri cikarttim. Yengem bundan sonra itiraz etmiyordu, belliydi yengem bile cikti azmisti. Yengemin amini opmek istedigimde, yengem, “Hayir, orayi opmek yok, ama gayri birsey yapabilirsin!” dedi. Dizlerini kendine cekip, bacaklarini aralamasiyla, ben bile elden bana actigi yerde, yani bacaklarinin arasinda yerimi aldim. Ben seks konusunda birsey bilmedigim icin, istek komuta, ayrica yaragim da !
yengemdey!
di, yani elinde. Ben yengeme yanastikca, yengem de yaragimi amina surtuyordu. Ben siki cilgin oluyordum. Yengem, “Bak buraya sokacaksin, yengeni burdan sikeceksin!” diyordu. Yengem tipkisi zamanda zevkten inliyor, aglar uzere sesler cikariyordu. Yengem sonunda yaragimi kendi eliyle amina soktu. Yengemin aminin ici simsicakti. Bacaklarini belime dolayarak beni kendine muhik yapistirdi. cikti yengemin aminda gidip geliyordum. bir hayli gecmeden ikimizde ayrimsiz anda bosaldik… O tun sabaha derece yengemi siktim. henuz bilahare yengem bana bildigi bilcumle sikis pozisyonlarini ogretti ve beni tam bir er kisi yapti…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder