23 Kasım 2014 Pazar

Seksi teyzeme doyamiyorum - Seks Hikayem

Selam degerli okurlari ben malatya’da yasayan iki kardesli bi ailenin buyuk yakisikli ogluyum.Bu sitenin okuyucularindan biriyim. Bende size teyzemle birlikte basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum. Yaklasik bir hafta once teyzem beni evine cagirdi. Teyzem yalniz yasayan daha evlenmeyen 22 yasinda sexi bir bayandir. Ben ona kendimi bildim bileli hastayim.Ben su anda 17 yasindayim.Biz teyzemle oturduk cay ictik biraz oturduktan sonra teyzem bana uykun mu geldi dedi? Bende evet dedim . Gittik yattik.
Benim aklim teyzemin bacaklarindaydi.ikimiz ayni yatakta yattik ben hemen ona sarildim o da bana sarildi. Ben uyuyor numarasi yaptim ve teyzemin uyudugundan emin olmak icin seslendim cevap vermedi.Ben de bu firsattan yararlanip sarildim hemen.Benim alet kalkikti ben hemen dayadim teyzemin o dolgum kalcasina ve teyzemin haberi oldu ve sen hala uyumadinmi dedi. Beni optu ve geri uyudu ben dayanamadim elimi teyzemin kalcasina goturdum ses gelmeyince pijamami indirip teyzemin uzerine yattim ve teyzemin uyanik oldugunu fark ettim ama niye hala kizmadigina sasirdim ve anladimki o da bundan hoslanmisti.
Ben hemen onun kisa sortunu sivadm ve kiloduna ulastim teyzemden hala ses yoktu ve aletimi kulotun arasindan gotune verdim zaten odanin sicakligiyla terlemistik ve poposu kaygandi hemen icine aldi aletimi .Biraz git gelden sonra hemen bosaldim icine. Teyzem kalkti ve bi yika gel istersen dedi ben utandim tabi ama lavaboya gidip geldigimde teyzem yatagin ustunde beni bekliyordu.Gerisini anlatmama gerek yok zaten cunku ikimizde zevkin dorugun daydik baska ne yapabilirdik ki?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder