3 Aralık 2014 Çarşamba

Mutfakta kayinbabam beni sikti - Sex Hikaye

Merhabe degerli okurlari ismim demet 22 yasinda esmer 170 boyunda 50 kiloda evli bir kadinim, evleneli yaklasik olarak 3 yil olacak ve 3 yildir kocamla aramizda pek oyle onemli bir kavga olmamistir, aramiz cok iyi ve cok huzurlu bir evliligimiz var , aslinda bu evliligin bu derece huzurlu olmasi tamamen benim bazi olaylara sessiz kalmam, bilemiyorum sessizlik yerine olan biteni kocama anlatsam daha mi iyi olur, yoksa boyle devam etmek mi bizim icin daha iyi, buna tam karar verebilmis degilim, kocamla gorucu usulu evlendik, kocami beni istemeye gelmeden daha once hic gormemistim ilk defa beni istemeye geldikleri gece tanistik, normal bir konusma gecirdik, normal olarak havadan sudan bir sohbetti, ben bu is olmaz diye beklerken , ertesi gun kocamin babasi bize tekrar geldi, yalniz ve sadece misafir olarak oyle sohbet amacli bir ziyaretti bu, surekli gozu benim uzerimde her hareketimi izliyordu , bende bu davranisini gelin olarak beni dusundugu icin sanmistim, ama aslinda oyle degilmis,
kayin babanim bana olan ilgisini dugun gecesi ogrentim, dugun sirasinda odamda beklerken birden odama girdi ve bana iltifatlar yagdirmaya basladi, cok guzel biri oldugumu , her erkegin aklini basindan alacagimi falan soyledi , hatta beker olsaymis oglu yerine kendine alacakmis beni, aynen bunlari soyledi , o gece gerdege o sokla girdim , surekli aklim fikrim orda oldugu icin o gece olan bitenden de pek bir zevk alamamistim, dugunumuz oldu , gerdek gecemis yasandi ve hersey durulmustu ki , iki hafta falan sonra evde kocam yokken kayin babam bize misafirlige geldi, gelinim nasilsin , neler yapiyorsun diyerek iceri girdi , bende iyiyim baba sen nasilsin , kahve icermsin dedim ve kahve yapmak icin mutfaga gittim , cok gecmeden arkamdan kayin babam da geldi ve mutfaktaki sandalyeye oturup beni izlemeye basladi,
sonra bana dugun gecesi seninle yaptigimiz konusmayi hatirliyormusun diye sordu, yok hatirlamiyorum diye yalan soyledim , cunku tekrar oyle bir konusma kaldiracagimi zannetmiyorum, o hatirlamadiysan tekrarlayalim dedi ve yine bana asilmaya basladi, cok guzel biri oldugumu soyluyordu ve cok seksi bir kadin oldugumu, kocamla neler yaptigimizi, her gece yapip yapmadigimizi, cocuk dusunup dusunmedigimiz falan soruyordu , derken birden gerdek gecesinden konu acti ve o gece neler yaptiniz, canin cok acidimi, acimadiysa neden acimadi, bakire degilmiydin falan filan bir suru sapik seylerden soz ediyordu, bense hic ona yuzumu donmeden kahveyle ilgileniyordum , goz ucuyla kisa bir sure bakmak istedim ne yapiyor diye, elini sikinin uzerine koymus hem benimle konusuyor hem sikini oksuyordu, birden korkuyla kahveyi yere doktum ve kosarak banyoya gidip temizlik bezini getirdim , leke daha fazla kilim de durup orda kalmasin diye biran once temizlemem gerekiyordu ve elimdeki bezle egilip kilimi silmeye basladim, yuzumu kayin babama donemiyordum o yuzden arkami dondum ve yeri silmeye basladim, bir kac saniye sonra arkama gecti ve kalcalarimdan tutarak yardim etmemi istermisin dedin , bende elini kalcalarimdan cekerek yok baba tesekkur ederim , ben hallederim dedim , ama o bir sure sonra tekrar kalcalarima elini koydu , iki eliyle kalcalarimi tamamen kavramis oksuyor ve birak bende yardim edeyim diyordu, ben hayir dedikce eli birazdaha amima yaklasiyor ve beni birazdaha tahrik ediyordu, biliyordum yaptigimiz sey cok yanlisti ama orda bir olay cikartmam belkide evliligimin bitmesiydi o yuzden goz yumdum bazi seylere ve ses cikartmadim , ben ses cikartmadikca kayin babam daha sertlesiyor ve elini amima iyice sokmaya basliyordu, dayanamadmi ve baba yapma artik oglun gelecek birazdan bizi boyle gorurse mahvaluruz dedim oda bana merak etme o bizim evde bir iki saate kadar gelemez , annesinin yaninda dedi ve eliyle amimin uzerine adeta yagistirmis ve oksiyordu, karsi koymaya calistikca uzerime geliyordu , bir sure beni orda yer!
i silerken oksadi ve artik gozlerim kapanmaya baslamisti , kendimden gecmek uzereydim , sonra bir anda beni yere yatirdi ve uzerime cikti , altimdaki etegi yukari dogru kaldirdi ve kulotumu dizlerime kadara siyirdi , ben elimden geldigi kadar karsi koymaya calisiyordum ve baba lutfen yapma ben senin gelininim diyordum ama ben dinlemiyordu , kulotumu assagi indirdikten sonra sikini acuvuna aldi ve bas kismini amimin uzerinde gezdirmeye basladi , son gucumle baba lutfen icime girme, bunu yapmani istemiyorum dedim ama onu dememle babamin icime girmesi bir olmustu, onu icimde hissettigim an zaten kendimi biraktim ve artik ne olacaksa olsun dedim , babam beni mutfakta, o kahve dokulmus kilimin uzerinde icime defalarca girip cikti, karsi koyamiyordum ve oda beni karsi koyamadigim icin altina aldi, sanki karisini sikiyormus gibi beni sikti, gelinini..
on dakika ya surdu ya surmedi , sonrasi sikini cikartip amimin uzerine bosaldi, amimin uzeri ve kilim hep kayin babamin dolune bulanmisti, isini bitirip uzerimden kalktiginda kulagima yaklasarak “seni oglumla neden evlendirdim zannediyorsun” dedi , bu sozun sonrasinda o an anlamistim ki babamin benim icime ilk girisiydi ama son olmayacakti..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder