11 Ocak 2014 Cumartesi

Amcamin kizini siktim - Sikis Hikayesi

Merhabalar ben Celal. Yasim daha 15 dugun oldugundan babaannemlerde kalmistim ve amcamin kizi yani ona kisaca a. diyelim a. ile yatmistik ve o uyudugunda atesli anlar gecirmistim simdide onun gbi bisy oldu yine babaannemlerde kaldim bu seferkinin nedeni yok canim istdigi icndi sonra saat nasil gectiyse gece 01.00 oldu a. ya dedim ki gel yanimda yat istersen dedim sohbet ederiz sikilirim tek dedim oda tamam dedi yattik muhabbet ettik tv izledik sonra yattik uyuduk birden uyandim ve saat kacti emin degildim ancak hava yavas yavas aydinlaniyordu neyse bi baktim a. uyuyor bnde firsat bildim ve ilk once uyuyormus gibi imm pff filan tipik uyku sesleri cikarttim ve ona farkinda olmadan degmis gbi yaptim baktim uyanmadi birazda uykusu agir zira goguslerini elledim yumusacik avuc iclerini oksadim ve daha sonra bacagina dogru penisimi goturdum surtunmede olsa gercekten zevk verici biseydi daha sonra durumu ilerlettim adeta cildirmis gibiydim ellerimi goguslerinin uzerinde dolandiriyorum dudaklarindan ellerinden opuyorum daha sonra yorganin altindan yavasca pijamasini yukariya cektim ve bacaklarini elledim daha sonra o kadar azmistim ki yuz ustu dondugu vakit uzerine ciktim (kollarimla destek veriyordum tamamiyla agirligimi vermedim hic de vermedim diyebilirz) daha sonra penisimi vajinasinin uzerine getirdim (pijama var acik degil ) biraz oyle durunca zevkden bosaldim ve hala azgin oldugumdan devam ettim bu sefer poposu bana donuk yatti ve poposuna cok seri bir sekilde degdirdim ve cildirdigim an elimi t-shirtinden iceri attim goguslerini oksadim ve uyanmadigini firsat bilip elimi sutyenin arasina atip gogus ucunu elledim devamini yakinda yazicam cok guzel anlar gecirmistim a. ile ufakken oyun oynardik ve oyunda biz kari koca oluruduk o hep goguslerini acar bana yalatirdi yalamazsam tokat atardi ancak ufaktik o zamnlar daha gogusleri bile cikmamisti ancak simdi kocaman buyuk gogusleri var yetiskinlesti suan a. nin yasi 19 bnm ise 15 onunla daha nasil birlkte olabilrim sizce?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder