9 Ocak 2014 Perşembe

Otobuste basladik apartmanda bitirdik - Sex Hikayem

Malatya da okuyorum .ismim sinem 19 yasinda esmer mavi gozlu balik etli bir kizim.etrafim da bir suru erkek dolasirdi ama kimseye yuz vermezdim ta ki cinsel ilisinin tadina varana kadar..size ilk ve hayatimi degistiren cinsel iliskimi anlatmak istiyorum..Malatya da okuyanlar bilir universite otobusleri aksam bes siralari tiklim tiklim olur.yasadigim olay 3 ekim gunu oldu. yine 5 siralariydi dersten ciktim otobus bekliyordum bi cocugun bakislari dikkatimi cekti gozu hep mini etegimin altin da ki sutun gibi bacaklarimdaydi.genis omuzlu 1.90 boyalarin da olan genc benim de bayagi ilgimi cekmisti ama her zaman ki gibi yuz vermiyordum neyse otobus geldi herkes birbirine eze eze otobuse dolustu.biraz gittikten sonra her fren ve gaza dokundugun da sofor arkam da bi sertlik hissediyordum ilk defa boyle tahrik olmustum kendimi kontrol edemiyordum ve degisik duygularla bende surtunmeye basladim arkamda kim olduguna bakamiyordum bile ve bi anda bi el hissettim kalcalarimi sikmaya basladi ne yapacagimi bilemiyordum ve etegimden iceri eli girdi gotumu parmakliyordu basim donuyordu kendimden geciyordum kulagima biri egildi ve bize gidelim mi dedi sok olmustum ve kalcami parcalarcasina sikmaya basladi hayir demek istiyordum ama yapamiyordum ve daha sert sikarak tekrar sordu bagirmamak icin kendimi zor tuttum ve sadece basimi salladim beni iyice oksamaya devam etti ama hala yuzunu gormemistim hadi diye bir ses bekliyordum inmek icin ama icim hala gitme diyordu ama eli degdikce kalcalarima kendimi kontrol edemiyordum ve in dedi indik koluma girdi ve hizli adimlarla yuruyorduk ikimizde konusmuyorduk bi apartmana yoneldik ve girdik ev zemin kattaydi hemen kapiyi acti ve iceri atti beni ve dudaklarima yapisti tepki bile veremiyordum odaya dogru yuruduk ve beni yataga firlatip ustume atladi deli gibi boynumu emiyordu ve gomlegimin dugmelerini hizlica aciyordu sutyenimi cekti asagi ve goguslerime yapisti somuruyordu adeta inlemeye baslamistim bile ve ayaga kalkti pantolonunu ve boxerini indirdi hizlica ve ilk defa bi cinsel o!
rgan gormus oldum agzima dayadi kacisim yoktu aldim ve basimi ileri geri yapiyordu bi anda cekti agzimdan ve gobegimin uzerine oturdu goguslerimin arasina tukurdu ellerimle birlestirmemi istedi ve arasina yerlestirdi gidip gelmeye basladi goguslerimin arasinda asiri zevk aliyordum o sert sicacik siki goguslerimi sikiyordu.ve seni sikme zamani geldi orospum dedi icim gitmisti gozlerine bakiyordum gir icime dercesine ve indirdi altimda ki kisacik etegimi ve ic camasirimi yalamaya basladi ve benim bittigim andi kafasini bastirmaya basladim kivraniyordum inleyerek kizligim prensiplerim hepsinden gecmistim sadece o siki icimde hissetmek istiyordum sok diye bagirdim ve amima bi saplak atarak sus orospu dedi ve beni sonradan ismini ogrendigim kopek pozisyonuna getirdi ve surtmeye basladi oluyordum karnima sancilar giriyordu ve bi anda kokledi gozlerim karardi ve hafiften bi inledigimi hatirliyorum hizli hizli gidip geldikce oluyordum ve cikardi agzima getirdi sicak bi sey hissettim agzimda ama yadi yoktu o ise kendinden gecmisti ve cekti agzimdan yere tukurdum korkmustum amim sizliyordu yatakta kani gorunce iyice korktum ve hemen ustumu giyinmeye basladim dur felan demeye calisti ama sert ciktim ve hemen evden ciktim..yolda yasadigim zevki dusunerek yuruyordm ve gece boyu o yakisikli adami hayal ettim..diger sex maceralarimla tekrar gorusmek uzere kendinize ve sikinize iyi bakin cicisler .)
Bir onceki yazimiz olan Karimla metroda sikismenin zevki baslikli makalemizi de okumanizi oneririz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder