9 Ocak 2014 Perşembe

Bardaki rus kizi goturdum - Seks Hikayem

selam arkadaslar ben batuhan size basimdan gecen bi animi anlatmak istiyorum. 23 yasindayim esmer 1 75 boyunda 72 kiloyum.gecen yaz antalyada bi barda barmenlik yapiyordum.calistigim bara takilan rus bi musterim vardi surekli turkiyeye geldigi icin turlce biliyordu bu sayede cok rahat bi sekilde anlasiyorduk .ismi valeria boyu 1 70 sarisin barby gibi bi kizdi.isim geregi valeria ile cok sohbet etme sansi buluyordum.yine bir gece bara gelen valeria her gunun aksine alkolu fazla kacirmis olmali ki bana her zamanknden daha yakin ve sicak davraniyordu.gecenin ilerleyen saatlerinde kendini iyice kaybeden valeria bar kapanana kadar surekli alkol aldi. isim bitmis cikis saatim gelmisti onun bu durumunu firsat bilip kendi evime davet ettim oda kabul etti. hemen bi taksi cagirdim beraber taksiye binip bara cok uzak olamayan evime gittik. iceri girdigimizde onu koltuga oturtup ben hareketli bi muzik actim.muzik hosuna gitmis olacak ki oynaya oynaya yanima geldi ellerini boynuma atti ve dudaklarimi opmeye basladi benim ufaklik hemen saha kalkti ama bu kadar cabuk olup bitmesini istemiyordum ona belinden sarildim yavas yavas surtmeye basladim benimkinin kalktigini farketmis olacak ki elini sikime atti bende mini eteginin altindan kalcalrini oksamaya hatta sikmaya basladim. sonra kalcalarindan kavrayip kucagima aldim ve onu yatagima goturdum. onu yataga firlatip ustundekileri bi cirpida cikardim uzerinde sadece sexy ic camasirlari kalmisti ufacik memelerin uzernden sutyenini agzimla cikardim ve memelerine yumuldum yaladikca sertlesen meme uclarini hafif hafif isirdim ben isirdikca o inliyordu . bi elimle memesini oksarken diger elimle amcigini oksuyordum . oksadikca islanmaya baslayan taze ve daracik amini parmagimla zorluyordum . caninin yandigi her halinden belliydi ama almis oldugu zevk aciyi bastiriyordu.hep yapmak istedgim 69 pozisyonuna kizi getirdim ben onun amini yalarken o bnm yarragimi adeta somuruyordu. ben bi andan yalarken bi andan da parmagimi daracik olan got deligine sokmaya calisiyordum. artik dayana!
cak gucum kalmamisti onu yataga uzattim bacaklarini omuzlarima aldim yarragimi daracik amcigina dayayip bi anda icine soktum. baygin halde olan valerianin attigi ciglik 1 yil gecmesine ragmen hala sikimi kaldiriyor amina oyle bi girip cikiyordum ki kiz kendinden gecmisti. baya bi sure bu pozisyonda devam ettikten sonra kalcalrina bakarak sikmek istedim onu ve hemen domaltarak arkasindaki yerimi aldim ve tek seferde sokuna kadar kokledim bosalmak uzereydim ve o bu surede en az 3 defa bosalmisti benimde artik dayanacak gucum kalmamisti ki o an icine attirfim ve uzerine yigilip kaldim oglen 3 gibi uyanip ona bi posta daha attim giyinip ise gittim yaz bitene kadar onun icinden cikartmadim . onu ilk arkadan sikisimi bi sonraki hikayemde anlatacagim…
Bir onceki yazimiz olan Gul yapraklari arasinda muhtesem saatler baslikli makalemizi de okumanizi oneririz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder