9 Ocak 2014 Perşembe

insaatta acimasizca sikis - Seks Hikayesi

Uzun suredir beraber olmak icin can attigim ama bir turlu beraber olacak ortami bulamadigim sevgilim ile bir gun gene normal olarak evden ciktik gezecegiz. O gunde ciddi anlamda azmis durumdayim ve kendime sikisecek yer ariyorum. Neyse, biraz ilerledik ve bu biraz yanasmaya basladi bana. cok azgin ve atesli bir bicimde hareket ediyor, konusmalari felan iyice tahrik ediyor beni. Zaten azmisim, bir de boyle yaklasinca iyice azgin bir hal aliyorum.
Neyse, biraz daha ilerledik ve bunu iyice yumulunca dedim olacak gibi degil. Direk etrafa baktim ve zaten tenha bir mahalle, kosede birde eski tamamen rahat bir insaat var. Bunu tuttugum gibi insaata dogru goturdum. ilk asamada cok heyecanlandi, korktu ve ne yapiyorsun, neden buraya geldik gibi bir cok soru sordu. Hic birine cevap vermedim direk insaatin 3. katina cikardim ve yasladim duvara. Oda durumu anlamisti ve biraz gulumsemeye basladi. Zira bu durum onunda cok hosuna gitmisti. Bir kac dakika oyle duvara yapistirip opmeye devam ettim. Tabii bu durum beni cok daha fazla azdirmisti ve artik durabilecek gucum yoktu. Hic zorluk cikarmadan, beklemeden direk pantolununu indirdigim gibi daldim buna arkadan. Allah’tan da tenha yerdeyiz, oyle bir ciglik atti ki yakinda ev olsa mutlaka duyar. Bu ilk dakikalar biraz aci ceker, zorlanir gibi oldu ama sonrasinda gercekten alisinca hic bir sorun kalmadi, benden daha beter sikismek istemeye basladi.
Bunu duvara karsi biraz siksikten sonra oracikta bir kac farkli pozisyonda daha sikmeye devam ettim. En sonunda direk yaragi cikardigim gibi soktum bunun agzina. Hic durmadan basladim sert bir sekilde sakso cektirmeye ve bir kac dakika sonra ne var ne yoksa agzina bosalmistim. iste o an mukemmel otesiydi ve daha once hic bu denli heyecanli bir sikis yasamamistim.
Bir onceki yazimiz olan Yilbasinda sevgilimin kuzenini siktim baslikli makalemizi de okumanizi oneririz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder