9 Ocak 2014 Perşembe

Yigenime grup yaptik ve siktik - Sikis Hikayesi

Selam seks-hikayem.com okurlari sizlere bir sexhikayemi anlatacagim. 30 yasinda bir adamim, ablamla aramda 20 yas var. Kis aylarindaydik hava oldukca soguktu o gun yegenim universite son sinifta okuyordu, iri siyah gozleri, uzun kahveye calan saclari vardi, hali vakti yerinde biriyim o yuzden altimda iyi bir araba var, yegenim sik sik arkadaslarina hava atmak icin universiteden onu almami istiyordu yine oyle bir gundu, onu almaya gittigimde arkadaslarinin gozleri arabadan ayrilmiyordu, yegenim gulerek on koltuga bindi “ee kizlar gelin sizi de birakayim isterseniz” dedim, dunden raziylarmis meger gulerek arka koltuga gectiler, nereye birakiyim sizleri dedim, takilabiliriz gibi bir seyler dediler yegenime baktim basiyla onayladi, yazlik olarak kullandigim dublex evimin yolunu tuttum arabayi park ettik iceriye girdigimizde kizlarin dekorasyon nedeniyle dibi dusmustu, somine atesini yaksana dediler, anlastik ama sizde gidip sarap alin dedim, yegenimle beraber 3 kiz daha vardi yegenim ve diger ikisi gittiler bir kiz mizmizlanip benimle kaldi sarisin uzun boylu at gibi hatundu, somine atesini yakip basina gectik ufaktan muhabbete basladik ardindan ben samimi davranmaya basladim o da ayni sekilde cevap vermeye devam edince elimi bacaklarina attim amina dogru kaydirdim basiyla tahrik olmus sekilde bir hareket yapti ardindan dudaklarina yapisip yatirdim koltuga, diger kizlar aklimdan cikmisti sikimi cikardim amina soktum tam o anda kapi acildi once yegenim sonra digerleri gordu, bekledigimin aksine guluyorlardi “Dayi bu islere alisigiz” dedi yegenim, oyleyse gelin dedim ve hepsini tek tek soydum ve siktim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder