7 Ocak 2014 Salı

bakire azmis liseli - seks hikayem

selam seks-hikayem.com okurlari arkadaslar ben erhan namideger duayen seksin duayeni, sizlere 20-25 gun once azgin asker karisi yelizi harika siksimi yazmistim, ilk defa yasadigim sex macerasini paylasmistim, artik diger maceralarimi da sizlerle paylasmaya karar verdim. bu muthis sex 5-6 ay once yasadim, diger hikayemde kendimden bahsetmistim, okumayanlar icin yine bahsedeyim, 28 yasindayim, halkla ilskiler uzmaniyim, 1.77
boyunda, atletik vucuda sahip, 70 kilo, yakisikli bir erkegim. bizim isyerinin biraz yakininda bir lise var, ogrenciler okula gidip gelirken bizim isyerinin onunden geciyorlar, bir gun bir kiz dikkatimi cekti, isyerinin oralarda surekli dolasiyor, arkadaslariyla geliyolarlar, geciyolarladi surekli. ama kiz da kiz ama sonradan ogrendim lise son sinifta adi serpildi. kizin bacaklari vucudu cok sexiydi, etegini genelde dizlerinin epey uzerine cikarirdi, nefis bacaklarini gosterirdi. bu boyle bir sure devam etti. surekli kesiyor, karsilastigimizda guluyordu. ben de bu kizi gozume kestirmistim, bir gun odamda oturuyodum ki kapi caldi saat 12.30 gibiydi ogle arasina az kalmisti, iceri giren serpildi, tek basina gelmisti, biraz heyecanliydi anliyordum. ben hic tanimiyor gibi davranmaya calistim. serpil sizin halkla ilskiler uzmani oldugunuzu ogrendim, ogretmenim mesleklerle alakali odev verdi dedi, herkese bir meslek secmeleri ve bu isi yapan biriyle yuz yuze konusup isin ayrintilarini yazmasi ve sinifta paylasmasi istenmis. serpil ozellikle sizin meslegi sectigini ve kendisinin de ileride bu isi yapmayi dusundugunu ifade etti. derken serpile tmm dedim yardimci olurum dedim. oturdu, cay ismarladim serpile, derken epey konustuk is hakkinda, ama serpil soru sorarken elindeki kalemi agzina sokuyor emiyordu kalemi, minicik etegi ve super bacaklari beni tahrik etmisti. giydigi sexi coraplari ve harika bacaklarini gosterir gibi etegini hafif yukari kaldiriyordu eteginin altindan harika kalcalari baldirlarina kadar gorunuyodu, ben cok tahrik olmustum, serpil kalemi yiyecek nerdeyse, cok sexiydi o manzara. benim mal saha kalkmis, arada sirada masanin altindan sikimi oksuyordum, kalkmis diklenmisti. daha sonra serpil koltugunuza oturabilir miyim dedi, kendimi bu isi yaparken dusunmeyi cok istiyorum dedi, tmm dedim gel otur dedim, ben kalktim o kivira kivira geldi yanima, benim azgin bebegim onumden gecerken kalcalarini oyle bir surrtu ki bana sikimi nerdeyse arkasina sokacaktim sikim kazik gibi oldu, serpil durumu farke!
tti. daha da heyecanlandi serpil, oturdu koltuguma gomleginin ust dugmelerini acmis ben ayaktaydim, o sorular soruyor ben cevapliyordum, ustten gogusleri harika gozukuyordu, daha yeni filizlenmis kucuk bomba gibi gogusleri beni cildirtiyordu, ben ona biraz daha yaklasarak icini gormek istiyordum, acik mavi gomleginin icine bakiyordum surekli, icinde beyaz sudyeni gozukuyordu, ufacik super goguslerinin ust kismini goruyordum, dayanamdim elimi sikime attim pantolunun uzerinden, serpil bunu gordu ve gozlerini benim mala dikti, gozleri acilmisti, pantolon delinecek gibiydi. tmm dedi siz oturun dedi ve gitti kapiyi kapatti, ben sasirdim niye kapattin diyemeden yanima geldi azgin serpil, seni cok istiyorum dedi uzun zamandir, amim yaniyoooooor dedi, hadi sondur beni dedi, bitir beni dedi, az once pantolunu delecek gibi duran o yarragi icimde hissetmek istiyorum dedi, beni azdirmisti, ama isyerinde oldugumuz icin ben cok istememe ragmen biraz geri duruyordum, ya birisi gelirse serpil kapiyi kapatmisti ama ya sesler duyulursa diye supheleniyordum, bunu ona soyledim, askim bisey olmaz hadi sik beni dedi, kimse gelmez kapiyi kapattim dedi. erkegim ol dedi, benim kocam ol dedi yarragini istiyoruum hadiiii diyordu, arkasini bana donmus vaziyette kalcalarini sikimi suruyordu, gotunu benim sike dayamisti, kiviriyordu sikime degdirerek offfff harikaydi o an cok sexiydi bebisim, azgin liselim, hadi erkegim, yakisiklim, hadi aslanim bu gotu bu ami sen sikeceksin diyordu bu laflar gozumu karartmisti…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder