12 Kasım 2014 Çarşamba

Babama siktirdigim gece hamileydim - Seks Hikayesi

Merhaba degerli okurlari ben 30 yasimda 5 yldir 2 cocuklu bir dulum olayim ise bundan 3 yil evvelinden beri cok zevkli bir sekilde devam ediyor.kocam olmustu yalnizdim cocukalrimla herseyim vardi kocamdan haric calisirdim babamda dul olduna onunda benimde yalniz olduna onu yanima aldim geldi rahatti bende oda cocukalrin yaninda duruyordu 2 mizdik evde ama 2mizde dul olduna gerek belkide artik gunler gectikcede sanki evli gibi dik 2 miz ben en seksi giysilerimle babamin yanindaidim babam mem ucalrima kadar goruyor bacakalrimi ileriye kadar goruyordu yarak tas gibi oldunu goruyordum boylede cok gitmedi tabi bir gecede iyice tahrik olmustukki babam beni yakalayiverdi biz zatenevli gibiyiz seni sikmedigimin disinda deyilmi diyerek benim duduakalrimi emiuoyordu bende duruverdim cok iyi oluyordu memelerime yapisti ciplaciktim tam bir orosbu idim yaragin altinda idim benim butun vucudumu yaladi hele ami delicesine yaliyordu tazecik tertemiz gorunce deli olmustu ve o yaragi getirip getirip o hirsla benim agzima tikiyor kokune kadar aldirmiya caliyordu ve geldi dikti amin uzerine benim memeler dudkalr zaten agzinda dislerinin arasinda ve dogrularak benim de gozlerimin onunde oyle bir soktu koklediki ben o anda ahhhhhhhh babacimmmmmmmmmmmmmmmbenim diye feryad ediyordum oyle bir yaragi koklemistiki butun vucum uyanmisti am icindekini cok iyi bilmisti 2 yana kasilip acilip kalmi taaaa ilesine kadar yaragin kafasini iyi hissediyordu oyle bir sokuyor sikiyorduki at gibi kokledikce kokluyor canavar gibide dudkk ve memerimi bacakalrimi isiriyorak sikiyordu ve 2 mizde zevklerin en iyisini yasiyor dunyaya yeniden gelmis zevkler icinde idik da kalrca boyle devam ederken beni kollarinin arasina aldi oyle bir siktiki amin en derinine kadar kokledidi ve oraya atiyordu mermilerini hepsini bosaltti ayni noktaya ve sabaha kadar beni defalarca boyle sikti bikmadan hemde hem amdan hemden gotten helegecenin sonunda var ya o gotumu kanlar icinde birakarak bana yerleri kazitip emeklettirerek kokluyordu gotumrde oluyorum birakkkkkkk b!
irakkkkk dedikce dahada kokledi beni perisan etti ama simdi inanailmaz bir zevk icindeyim hemde ne zaman isterse isrersem bundanboyle asla ne ben nede babam evlenmiyecez bu zevkimizi asla olene kadar birakmiyacaz ama ben daha o ilk gecde hamile idim buda bana babamin hediyesi idi devamini 2 nci hikayemde anlatacam simdi babam yine geldi yatagima gidiyorum zevki yasamaya

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder