11 Kasım 2014 Salı

liseli baldiz sikisi - Sex Hikayesi

selam merhabalar buu siteyi ensest alisveris yasadikdan sonra kovusturma etmeye basladim..
benim hikayemin baslangici yillar ilkin olmustu aslinda
o zaman esim ile nisanliyim gâh onlarda kalirdim yayimci salonda bana bi yatak yaparlar orda yatardim sabahleyin ercecik kalkar nisanlim ve ben calistigimiz icin ercecik evden cikardik bu ardil baldizimda lisede oldugu icin kendisi kalkar okula giderdi
bi sabah sabah sabah kalktik falan salonda giyiniyodum esim yanima geldi opusmeye basladik ben yatakda oturuyorum bu ayakta memelerini oksarken actim sutyenini memelerini yalamaya basladim o sirada arkada ayrim ettim baldizim bizi izliyo birden toparlandik her neyse tek birsey soylemeden kapatti kapiyi okula gitti..
birisine birsey soylese ustelik nisanliyiz sonucta bi problem yoktu…
neyse aha biz evlendik filan bayagi devran gecti baldizimda pir serpildi. gogusleri kalcalari fazlasi ile olgunlasmaya basladi beni bayagi cildirdiyo gordugum zaman. beni de sunca severdi allahi var enistecim der farkli bisi demez ona fena etki ederdim ama bir cesit acilamaz yalnizca hayel ederdim bazen.
arada bizdee kalir okula bizden gider okulu bize yakinda. bi gun yune bizde kaldi ben grip oldugum icin sabah ise gitmicektim esim erkendenkalkip ise gitmis haberim da yok. bir zaman gecte olsa uyandim salona gectimtv bakicam bi baktim baldizim cekyatta uyuya kalmis vakit 9 olmus fakat etegi fevk siyrilmis bacaklari arasinda tas kabilinden yatiyo orda bis kaurit tutkali bakakaldim ona oylelikle sonra kendime hakim oldum on cekyata oturdum tv actim sabahleyin haberleri filan derken sese uyandi beni gorunce ustunu toparlamaya calisti birden. yok korkma bisi etmedim sana dedim guldu gulmesi hosuma gitti ben ciddi adamim korkma yanimda asude ol dedim biliyorum enistecim sana ebedî guveniyorum dedi. bende motamot suphen dahi olmasin dedim ben anca ayak kalca gormeyle kendimi kaybetmem tasa etme dedim biz bu yollardan hayli gectik dedim. oylemi eniste dedi beli dedim etkilenmezmisin dedi etkilenirim fakat ben istersem dedim oyle herseye etkilenmem dedim tmm dedi sustu. neyse gec kaldim dogrusu gitmem bugn okula dedi haydi dedim o gun kahvalti hazirla o vakit dedim bu arada yapalim dedim tmm dedi. kul dus yutmak icin cag girdim. bi aralik banyo caminda golgeesini gordum ama bozuntu vermedim ciktim banyodan isim bitince alet muheyya tabbi oturduk bornozumla falan. hayirdir sende mi imge alacaktin dedim yok dedi e bi meyan banyonun oraya geldin golgeni gordum dedim seda etmedi soyleseydin seni de yikardim banyoda dedim guldu bana eniste satir bunca fenasin dedi masa duvara dair oldugundan kahvaltida yanyana oturduk aha bi mabeyin bornnoz vale aramdan kusade bunun onume baktigini gordum. bir baktim bornoz ailmis sikime denli oglan aram gorunuyo ama sadece sikim gorunmuyo buna baktim nazar hucre geldik nereye bakiyosun eglenceli anca dedim nereye bakacam gorunen bisi yokki dedi bana evet dedim tmm sonra hafiften onumu actim bornozun onu acildi yavas aheste bu bana bakti ne yapiyosun eniste dedi kole goremiyomussun ya dedim guldu oz koydu tekrardan dikkat et iliskin aktarilan onun kilitsiz kureksiz aleti yakarsin s!
onra ablama birsey yapamazsin dedi. kole senin yuzunden oldugunu ablana soylerim kardesin ilgi etmedi onun yuzunden basustune derim dedim suan ablan yoksa ben sana emanetim diyince ablamin olan birseye karismam ben dedi. korudugum sadece benim olmali dedi kole bu muhtemel degil ablan er davrandi dedim. ama istersen zaman senin kabil diyince onume bakti o bozuk para mi dedi oldu dedim. oylelikle bakti tek bi haraet yasak kul bi reaksiyon vermedim benden ilk haraketi bekledigi keisndi tek birsey yapmadan ben salona geciyorum diyip tv karsisina gectim bornozun onu munhal sikim gorunur halde koltuga oturdum. bunun uzerinde hala meslek gformasi var tabi tam karsima gecip bacak dair atip oturdu beni izliyo kul yanima gel burda otur dedim… sebep geleyimki senden bi haraket yok dedi peki dedim tmm. kaltim yerden halinin ustunden dizlerimde buna yaklastim bacaklarini indirdim beni sadece izliyordu bacaklarini actim dizleirnden opmeye basladim bunu kafasini arkaya atmis gozlerini kapamis ufak zevkler aliyordu. etegi mafevk kaldirip elimi amina attim dudaklari yumusacikti tazecik amcigi karsimda duruyor altinda tangasi vardi onu kenara cekip dudaklarini oksadim usuldan yere cektim halinin dair yatirdimamina yumuldum takkadak yalamaya basladim bunu dakikalarca yaladim altimda inliyo benim ol seni istiyorum enistecim diyodu cigliklar atiyodu arz yer. dayanamadim daha cok kul seni istiyorum dedim bacakalrini aralayip am dudaklarinin arasina benimkisini surtmeye basladim. bi fasila kafasini akldirip bakti eniste bu okkali kebir sakin icime duhul hem ben bakireyim dedi tmm dedim. oylelikle hor fevk surtuyorum bu bi sure sonra seni istiyorum demeye basladi tmm canim dedim. ami tuhaf sulanmisti esasen yavassca icine bastirmaya basladim bi ihh agir ol lutfen diyerek sizlaniyodu altimda. hafif yavas altimda keskin icinde kivranirken icine girmeyi basardim sonra alisinca yuklendim ne varsa girip cikmaya basladimm hizladim imdi altimda cildirmisti uzun uzun bunu siktim hali soy olmustu lakin umrumda ustelik degildi daha co!
k tam bos!
alacagim sirada cikardim icinden gobegine bosaldim. sonra sarildim kollarimin arasina alip gani harikaydi dedim oldu dedi genis guzeldi dedi bi sure dinlendik yine yapalim dedi tmm dedim amma aonce kaldirman gerekiyo dedim eline verdim oksa sonrada agzina kizil dedim. agzima alamam midem bulanir dedi alacaksin dakika la alisacaksin beni handan berhudar edeceksin ablan calistigi icin bir kume sex hayatimiz yok dedim bundan sonra sex hayatimiz senle olacaksin herseyi ogreneceksin dedim tmm enistecim dedi aldi agzina tam bilmiyordu lakin acemicesine yalamasi dahi beni kiskirtma ediyordu. bi muddet sonra bunu domalttim arkadaan amina yerlestirdim belinden kavradim git gel yapiyordum altimda cigliklar atiyo sik beni kocacim diye yalvariyordu. uzun uzun isktim bunu daha cok ayaklarinda ilac kalmamisti dizleri tutmuyor asagi dusuyordu zorla tutuyordum bunu yigildi kaldi yere ben bosalamamistim altima aldim bacaklarin i actim girdim gene icine yuz kere siktim bu sekilde enson kâfi bundan sonra eniste sen bi hayvansin anami siktin dedigini biliyordum. anasida kotu harika bikadindi ama ona acilacak cesareti katiyen bulamam tam bi zorba kadindi kayinvalidem. :))
ama bana sokmez kizlarinin ekiside sex kolem olmustu. ariza derece yuz kere sikistik esim geldi ne yapiyosun evde sevincli dedi sabahleyin uyuyakalmisim gidemeidm okula sonrada evde kaldim aha enisteme baktim dedi kul hastayim fakat daha da yogun hastaymis gibi dalavere yapiyom esime. esim yatti geceleyin olunca bu geldi slaonda kucagima oturup bi buse kondurup yatti… bu sekilde sikismelerimiz uzun zamana devam etti simdi universitede okuyor trabzonda ben gidemiyorum fakat meslek tatillerinde geldiginden esim evde yokken bize hasilat ve beraber oluyoruz hala. okulda mert arkadasinda dahi benden aldigi zevki alamimiyormus .

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder