12 Kasım 2014 Çarşamba

Buse , Deniz ve Sude ablamla seks -1 - Seks Hikayesi

merhaba rufeka benim girisim erkek . 13 yasinda akman uslu dogru ve yakisikli biriyimdir . 8 . sinifa gidiyorum ve sinifta en populer isimdenim . 3 tane ablam var buse yogunluk ve sude . opucuk 19 yasinda beyaz tenli seksi sarp kâmil ve yapili gogusler puruzsuz kalcalara ve super bir vucuda sahiptir . saclari yagiz ve dalgalidir . bahir ablamda 19 yasinda siyah kahverengi nitelik arasi sac rengine beyaz tenli ve goz harika bir vucuda ve goguslere sahiptir . sude ablam ise kahverengi sacli 19 yasinda siyah sacli parafin tenli tam bir vucuda sahiptir . 3 ude 19 yasinda kuma ozelliklerden biri Bugune kadar aklima tek kotuluk gelmiyordu onlari seviyordum amma anca fener meski degil uhuvvet sevgisi lakin bu olaydan sonra goz acilarim silme degismisti . bir gun harap bir sekilde okuldan donerken eve geldim ve odama gecip kendimi yataga attim . yorgundum . sonra yon odada ( cihet odada ablalarim yatiyor onlarin odasi yani ) sesler duymaya basladim . bi baktim derya sude ve opucuk ablam ucu kendi aralarinda konusmuyor mu ? kapi iyi az aralikti bende o araliktan bakiyordum . soyle konusuyorlardi
Deniz : ya kizlar kez erkek yogun yakisikli degil mi ? kardesim de olsa ona asigim yaaa .
Buse : ayniyla . 13 yasinda olmasina ragmen pak bayindir yanlissiz sonraa bide kivrak ve gelismis . onunla alay malay olsam ne yavuz olurdu ….
Sude : size katiliyorum . o okkali yalabik . alelhusus o siyah saclariya bakis atmasi offf cenabihak im o bakislar ne anca .
Bende basici sinirlenmistim . Sonucta onlar ablamdi . kesinlikle benim hakkimda hakeza dusunebilirlerdi ki ? Bu arada aletimi tasa etmissinizdir . Kalinligi 3 cm . uzunlugu ise 18.6 cm . temizdir ve sirin kokuludur . neyse sinirlendim amma belli etmedim odama donup ogretmenin verdigi odevlere calistim . harap oldugum icin ustumu bile cikarmamistim . elan sonra ustumu cikardim . azicik ahladim pufladim sikildim yani . o sirada ablamlar sesimi duymus ve bi anda sevinmislerdi yontemince . annem ve babam 7 ‘ de geliyordu . ben ve ablalarimda sabahciydik . yalniz onlar erken gelmisti . yemeden icmeden odama gelip hosgeldin kardesim diyerek sarilmaya koyulmuslardi . durun evet ustumu giyiniyorum gayritabii misiniz ya tobe tobe deyip uzaklastirmistim . Hosbulduk ablalarim . demistim . opucuk bile meczup degiliz askitom sadece sarildik . hem sen kardesimizsin bi sefer hakeza seylerde olabilir deyince sustum . neyse ustumu cikarip giyindim ve odevimide bitirdim . yakinda bilgisayarda kulah oynayacaktim ki o tam ablamlar gelip . ya yigit evcilik oynayalim mi 4. muz demisti opucuk . kole basici onlari kiramazdim . cunku onlar anca bi giyinmislerdi ki . onden gogusleri bir zaman belli fail elbise alttanda mini bir etek giymislerdi . tam gorunuyorlardi . bende eh eksiksiz o halde oynayalim demistim . yalnizca soylemeliyim ki iclerinden en guzeli buse ‘ dir . sonra kukremek ve sude . neyse buse yanima gelip ben senin hanimin olayim diye boynuma sarilmisti . bnde butun dedim . sude ve derya de kiz usak olcaklardi . neyse oynuyoruz moynuyoruz en nihayetinde oyunda seb olmustu . ablalarimin odasinda oynuyoduk dunya iicin . deniz ve sude yataga uzanmistilar . busede kendi yatagina yatmis benide yanina guzel cekmisti . cokluk ona nazar kirpmisti ak yazili nasilda kapti merti niteleyerek bi bakisti âdeta . neyse 15 dk filan yataktaydik . buse bi anda kulagima fisildayip . erkek evet senin sevgilin var mi niteleyerek sordugunde ben ona fisildayip yasak dedim . o da hoppadak sana giz verecegim benn sana asigim da . sevgi!
lim olurmusun lutfen deyip sarilmisti . bende yayimci onun guzelligine ve leziz kalbine dayanamamis ve lacerem buse ablacim demistim . o da sadece yanagimi opmeye baslamis ohh erkegim benim . demisti . amma bunu sesli soylemisti . neyse 15 dk dolmus tu . ben sikildim deyip odama gecmistim . onlarda yanima gelmisti . sana pece vericez demisti cokluk ve sude . ikiside bana asik oldugunu soyleyince . bi anda sasirmistim . bu kadarida olmazdi yani lakin . talih talih bir yere denli arkadasim . her neyse kole onlara bende sizleri seviyorum ablalarim deyince beni yatagima atip koluma yerlesmislerdi . bende oh oh ne kadar guzelsiniz siz oyle hee ? diyip nazliyordum . onlarda sende askin yakisiklisin askimmm deyip yanaklarima opucukler konduruyordu . gani seksilerdi . ahh ne denli seksisiniz deyince opucuk yaragimi kavramaya baslamisti . bahir ustumu cikarmaya sude ise yagiz saclari oksayip kokluyor ve opuyordu . beni mi istiyonuz diyerek sorunca olur seni istiyoruz askitom . seninle bir fikra nezdinde sarhos olmak istiyoruz . gaci yâr deyince ahh ablalarim siz harikasiniz demisti . onlari yataga yatirmis kendimde kalkmistim . soyunun haydi bakayim . demistim . onlarda utana utana soyunuyorlardi . bir tek bikini ve sutyenleri kalmisti . korkuyor ve utaniyorlardi .bakiremisiniz dedigimde evet dediler . bende bahir ile buse ablamin yanina yattim . ilk evvel bahir ablamdan baslayarak gobegini yalamaya baslamistim . fevk cikiyor yaliyordum . en ahir sutyenine ulasmistim . onu kaldirip attim
ve o basyapit memelerine tamam yol aldim . elliyor kâm aliyordum . yalamaya baslayinca devam ten harikasin diyor beni azdiriyordu . pesi sira opucuk ablamida soydum ve sude ablamida . bikinilerini bile kaldirip cascavlak birakmistim onlari .aklima super bi gorus gelmisti . kamp
kurmak ! hoppadak kampi hazirlamis icini dosemistim . battaniye falan hazirdi . elkizi sevgililerim demistim . kul soyunup cadira girmistim . deri buyuktu epey . evde buyuktu . cadirin bi kenari 2 metreydi . haydi haydi yatmistik . ve cadiri kapatmistik . battaniyenin altina girip feneri almistim . girin battaniyenin altina demistim . batteniye fena iyidi kesif ve serin . hepimiz ciplaktik . birbirimizi elliyorduk . oy oy oy oy kiyamam ben bu guzellere diyor ne denli dogru olduklarini anlattikca nazlaniyorlardi . sikecen mi artik bizi demisti buse . kole ilk mukaddema vahim kirici askim . teker teker demis ve sudeye guzel yanasmaya baslamistim . sudeyi kenara alip sikistirdim . arkasi sira atesin bir sekilde opusmeye basladik . dilimle dilini yaliyor cekistiriyorduk .birbirimizin dudaklarini icimize icimize aliyorduk sanki . bir yandandan bakire popousunuda elliyordum . ardindandan o memelerinden birini elime alip yalamaya basladim . kah agzima aliyor kah yaliyor kah gogus ucunu emiyordum . etli ve cesim memeler . ve sert . hangi kisi istemez ? bn isterdim . ve yaliyordum bu aldatici memeleri . ooff ne denli seksisin yaa diyordum sudeye . sagol askim diyor oda ve sacimi kokluyordu . kalcalarini yaladim ve supersin dedim . simdilik bu denli devami gelir belki .

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder