11 Ocak 2014 Cumartesi

Arkadasimi siktim - Seks Hikayesi

Selam benim ismim Neriman. Adana’da ikamet etmekte olan 1.60 boylarinda 33 yasinda 3 yil once bosanmis dul bir bayanim. Kocam ile hayatlarimizi ayirdiktan sonra o zamanlar iki yasinda olan kizimla beraber internetten tanistigim  bir bayanla ayni eve ciktik kendisiyle geceleri yalniz kaldigimizda hep bu siteden sex hikayeleri okuyorduk, bir gun bizimde boyle bir seyin basimiza gelecegini dusunememistik hic.  Okudugum bir hikayedeki adamin sert sikisinden oylesine etkilenip tahrik olmustuk ki, onu ikimizde cok istemistik o an, amlarimizin suyunun aktigi o gece onun yazdigi hikaye altina yorum atarak, sahte bir mail hesabi acip o maili verdik bize donus yaparsan belki grup sikis yaparsin yazdik.
1 saat sonra cevap geldi evet sizi sikmek isterim yazdi ama resimlerimizi istemisti, yolladik resimlerimizi hemen arkadasimi cok begendigini soyledi, benimle ilgili hic bir sey dememisti, kiskandim arkadasimi ardindan bunlar maillesmeye devam etti ben iceri odaya kizimin yanina gitmistim.
Aradan bir hafta gecti ev arkadasim disciye gitmisti kizim ise babasindaydi, kapi caldi kim o? Dedigimde “hikayelerin prensi” ev arkadasimin telefonda internetten tanistigi erkege hitabiydi bu hemen anladim o oldugunu, actim kapiyi “iceri gel senin ki gelir birazdan” dedim, “peki” diye yanitladi, iceri girdi genis kollari, kabarik goguslu yapili esmer bir erkekti, oturdu koltuga bende yanina oturdum vucuduna baktikca sulaniyordum, “ne zaman gelir arkadasin?” diye sordu, bende “bilmiyorum ne oldu azdin mi?” diye sordum, agzimdan azdin mi lafi cikinca rahat biri oldugumu anladi ve ayaga kalkip belimden kavradi dudaklarima yapisip beni yataga surukledi, altimdaki tayti cikarmak isterken parcaladi, durmak bilmeyen bir aslan gibiydi amimi acti ve emmeye basladi, suyumun aktigini gorunce cikardi kocaman damarli yaragini soktu icime ve ileri geri yapmaya basladi makineli tufek gibi sert sikiyordu, sikerken memelerimi avuclarina alip sikiyordu iste tam o pozisyondayken arkadasim geldi ve bagirarak disari kacti.. Boyle bir hikayemdir iste.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder