7 Ocak 2014 Salı

- seks hikayesi

selam seks-hikayem.com  okurlari  sizlere eski nisanlim berna’dan bahsetmek istiyorum,anlattiklarimin hepsi tamamen gercektir.berna;24 yasinda, 1,65 boyunda balik eti, iri gogus ve kalcalara sahip kendini teshir etmeye,erkeklerin ona sikecekmis gibi bakmasina bayilan biri. aslinda daha once hayatinda sadece bir erkek olmus ve sadece opusmusler. daha sonra benimle tanistiayni okuldaydik, benden 3 yas kucuktu ve erkeklerden korkuyordu ama beni deli gibi sevmeye basladigi icin isteklerimi bir bir yerine getirmeye baslayip karsi koymamaya baslamisti.ilk baslarda sevisip surtunmelerle baslayan ilskimiz beraberligimizden 6 ay sonra bekaretini bana vermesiyle iyice renklenmisti.() bernayi heryerde sikiyordum arabada geceleri plajda.evimde camlarda. onu soyup camdan disari yasliyordum ve assagidaki insanlari seyrederek kendini siktirmye bayiliyordu,zamanla tamamen yarrak delisi olmustu ve giyimide degismisti artik ustune incecik ve dar bodyler, altina yine guzel gotunu ve g-stringlerini gosteren pantolanlar yada ruzgarda ucusacak turden etekler giyiyordu tekstil isiyle ugrastigi icin arabasinda da erkeklerin aklina basindan almak icin her zaman ipkiniler, tangalar bulunduruyordu sanki is icin arabada bulunduruyormus gibi. bir gun sevisirken ellerimele vajinasini oksamaya basladim bu cok hoshuna gitti ve 1,2,3 parmak derken 5 parmagimda icine giriverdi ve bundan cok memnun olmus inliyordu. o boyuna regmen vajinasinin bu kadar buyuyup genisleyecegini hic dusunmememistim sonunda elimi icine tamamen sokup yumruk yapmaya bile baslamistim, o da bu durumda kivaranip defalarca orgazm olmya baslamisti.()  arik onu gotunden sikip amina da yumrugumu sokuyordum..ve bundan o da bende inanilmaz zevk aliyorduk.. isim geregi, 1-2 gun uzak kalacagimizda ben ne yapacagim mahvolurum diyordu bende ona istersen vibrator alalim ben yokken onunla tatmin edersin kendini diyordum ki. verdigi cevap beni hem sok etmis hemde azdirmisdi bana ne vibratoru, patlican ancak yeter demisti. sonralari ben gidip geldikce onda bir gariplik hiss!
ettim eskisi gibi sicak degildi bana karsi. bu arada kendisine bir tekstil sirketi acmis isleride ii ce ilerletmisti. bir gun onu takip etmeye karar verdim atladim arabaya evlerinin onunde beklemeye basladim,yine incecik bir etek ve ustunde gogus uclarini gosteren bir body vardi bacaklari ve bakimli 36 numara ojeli ayaklarinada,uzun topuklu onu arkasi acik sexsi terlikler giyerek kirita kirita evden cikti.tam bir orospu gibiydi ve arabasina binip isyerine gitti is yeri bir is haninin en ust katiydi. arabayi park etti ve yukari cikti. bende 5 dk. bekledikten sonra kimsenin beni gormedigine iyice emin olup pesinden merdivenlerden yukari cikmaya basladim is merkezi yeni yapilmis bir yer oldugu icin fazla dukkan yoktu.sirketinin bulundugu kata ciktigimda iceride 5 tane calisani oldugunu gordum ve yeni gelen mallari kontrol ediyordu berna, yerdeki her mallara egildindede etegi tanga giydigi icin gotunun arasina giriyordu. birden icerde calisan erkekler birbirerini durtmeye basladi bir tanesi onunu sivazliyordu arkasindan. o sirada hanin caycisi nin karsidan geldigini gordum( )  ve hemen ust cati katina kostum merdivenlerden sonra assagi indigini gorunce bende tekrar alt kata indim sirketin giris kisminda kimseler gozukmuyordu sasirdim acik olan on, camli kapidan iceri girdigim de onun tam bir orospu olduguna sahit oldum arkasinda biri etegini ve varligi belli olmayan tangasini siyirmis got deligini yaliyordu o da kafasini egmis onunde duran dev yarragi yutacakmis gibi emiyordu, gozlerime inanamamistim bir yandan nefret dolmus diger yandan zevk almaya baslamistim elleriylede diger ikisinin sikini avucluyordu.daha sonra onu tamamen soyup masanin ustune yatirdilar biri cikip agzina verdi biri got deligini ve amindan akan sulari yaliyordu diger ikiside bacaklarindan baslayip o mutesem ayaklarinin altini topugunu parmaklarini yaliyordu.. ben ise zevkten cildirmak uzereydim.sikimi cikarmis bosalmamak icin kendimi sikiyordum. sonra adamlardan biri bernayi kaldirip kendisi sirt ustu masaya uzandi bernada usutune do!
gru gelip!
kocaman yarragin ustune oturdu ama bu ona yetmedigi icin herhalde digerini de amina istedi ben iyi ce sok olmustum diger herifde gelip ounde comeldi ve zaten vicik vicik olan aminin icine hic zorlanmadan yarragini soktu artik aminda her zaman istedigi gibi iki tana yarrak vardi. ayaklarini hala yalamaya devam eden yasi digerlerinden daha kucuk olan diger herifde kalkip muhtesem got deligini yalamaya basladi manzara mukemmeldi cunku mis gibi got deliginin kokusunu ve tadini almis olacak ki dilini en derin yerine kadar sokup cikariyordu berna ise hadi sikin beni sikin diye bagriniyordu aminda iki, gotunde bir yarrak, biri agzina vermis ve 5. herif hic ayaklarindan ayrilmadan ayak tabanini koklayarak yaliyordu,bir sekilde hepsi birden piston gibi hareket ediyordu ..ben oyle bir bosaldim ki yerler usutum basim mahvolmustu, bosaldiktan sonra onu o halde 5 erkege ayni anda kendini siktirdigini gorunce iice sogudum tam ben arkami donerken hepsi ayni anda bosaldi herifler hepsi birden heryerini dolledi sonrada cikarip yarraklarini emdirdiler       ben hemen kosarak ciktim ve o gunden sonra aslinda orospu olmasinda kendiminde pay sahibi oldugum berna’dan ayrildim..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder