6 Ocak 2014 Pazartesi

Ayak Yalarım Sonra da Bir Güzel Sikerim!

Merhaba oncelikle bu sitenin bagımlısıyım vehastasıyım!!! Uzatmadan hemen hıkayemegeciyorum!! Okul cıkısı arkdaslarla ogrencikahvelerinden birine gittik. Bi sure sonra ben aslıselen ve benim favorim özge kalmıştık. Neysehavadan sudan konuşurken canımız sıkıldı vekalktık. aslı nın uzerinde dar bir kot ve kazakvardı ve gozlerimi poposundan ayıramıyodum.Özgede bacaklarını saran kumaş pantalongiymişti. Selen aslı nın cok yakın arkadasıydı.Yolda yuruyodukki tam o sırada selenin ayağıkaldırım taşına takıldı ve düştü. Ayağa kaldırmayacalıştık fakat ayağı burkulmuştu. Yuruyemiyordu.İki kişi yardımederek aslı nın evi yakın oldugu içinoraya götürdük. Daha sonra ayağına masajyapmak için çorabını çıkardığında gözlerimeinanamadım. Muhteşem bir çift ayak ve vemükemmel güzellikte sürülmüş pembe ojelerdikkatimi çekti. Hemen masaj yapmaya başladım.Tabi buna masaj denirse daha çok okşuyordum.Neyse on dakka masaj yaptıktan sonra karşısınageçtim oturdum, . Yanımda özge vardı, aslı damutfakta içecek falan hazırlıyordu. Dayanamadımselen e ayaklarının ne kadar guzel oldugunusoyledım o sıra özge de seleni kıskanıp benimdeayaklarım güzel deyip coraplarını cıkarınca iyicesasırdım. Dünyanın en biçimli ve güzel iki ayağıkarsımdaydı ve bu yüzden benimki de hemen uçuşakalktı. Ben oturarak saklamaya çalışyordumki aslıbeni çağırdıartık olan olmuştu ve önümdekikabarıklığı özge ve selen hayretle izledi. Fakathiçbirşey demediler. aslı ya yardım ettikten sonrakızların canı sıkılmıştı selenin fikriyle şişeçevirmece oynamaya başladık. İlk bana gelmişti vekızlar soruyu patlattı. Bana ayak fetişisti olupolmadıgımı sordular. Bende evet diyince selenleözge direk ayaklarını önüme koydular ve tatlarınabak hangisi daha güzel dediler. Ben önce özgeninkinden başladım muhteşemdi inanılmaz zevkalıyordum. O guzelim baş parmagı emiyordum. Cokguzeldi. 2 Dakka sonra ayagının tum parmaklarıagzımdaydı. Sıra selendeydi. Ayagına uzandımfakat boyle olmaz dedi ve git bal getir dedi.
Hemendedıgını yaptım. Ayagının hemen her yerıne balsurdum ve yalamaya basladım. 10 Dakka kadaryaladım artık ayagı burus burus olmustu. aslıortalıkta yoktu. Bende iyice selenle ilgilenmeyebasladım. Bu sıra bir cıft el benım aletımı serbestbıraktı ve agzına aldı. Cok guzel yalıyordu. İkidakkaya kalmadan özgenin agzına herseyımıbıraktım. Sonra selenle opusmeye basladık. Yavasyavas asagılara indim. Selenin yeni traslanmıs misgibi kokan amını yalamaya basladım. Bu sıradabenımkıde hala özgenın elindeydı. Ve yenidenhareketlenmişti. Selenle özge yerdeğistirdi.Özgenin amı daha sıkıydı. Belliki daha once fazlailişkiye girmemişti. Özgeyi sırt ustu yatırdım o sıkıamına hızlıca girdim. Ve gidip gelmeye basladı.Artık cıglıklar atıyordu. Bosalmadan cıkardım amanafile selen hemen agzına aldıve bu sefer onunagzına bosaldım. 10 Dakka kadar ikisininde hertarafını yaladım optum. Daha sonra özgeyle selengec kaldıklarını soyleyıp cıkmak ıcın gıyındıler ve 5dakka sonra gıttıler. aslı da biz sevişirken biziizlemişti fakat hiç bir sey yapmıyordu. Sonraoturup konustugumuz da bakıre oldugunu vebunu kaybetmek istemediğini fakat cok sevişmekistediğini soyledı. Ben de ona onunsoyledıklerınden baska bısı yapmayacagıma sozvererek yapabılırz dedım. Biraz mırın kırın ettifakat ısrarlarıma dayanamadı. O da bana ilkayaklarını uzattı. Ayakları cok guzel diildi fakatcok bakımlıydı daha dun pedikur yaptırmısolmalıydı. aslı inanılmaz zevk alıyordu veinlemeler git gide artıyordu. Ayaga kalkıp soymakıstedım fakat buna ızın vermedı ve bı tokat atıpsozumden cıkma dedı. O beni soymaya basladı. Hertarafımı yalıyordu fakat ben dokunamıyordum.Kendiside striptiz yaparak soyundu bu benı coktahtık etti ve aletim hazırola gecti. Tekrarayaklarını yalamam için emir verdi bende basladımcok zevklıydı bas parmaklarını emıyordum. Yukarıcıkmayı denedım ama yıne bı tokat attı. Daha sonrasırt ustu yatırdı benı ve ayaklarıyla sıkımısıvazlamaya basladı. İnanılmaz zevk alıyordum. Veayaklarına bosaldım. Ayaklarının her tarafı dololmustu ben tam dogrulurken ayaklarınıgostererek onları sen kırlettın sen temızle dedı veagzıma dayadı. Bi yandan iğrendim ama sonradanacaip zevk almaya basladım. Artık bas parmaklarınıısırıyordum o da yenıden cıglıklar atmaya basladı.Ayaklarını temızledıkten sonra onu ben tek tekgıydırdım. Biraz oturup muhabbet ettıkten sonraevden ayrıldım.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder