9 Ocak 2014 Perşembe

Gul yapraklari arasinda muhtesem saatler - Sikis Hikayesi

meraba arkadaslar ben ecem…hemen hikayeye gecmek istiyorum. okullar yeni acilmisti lise 3 e gidiyordum lise 1 den beri hoslandigim cocuk o gun okulda yoktu bi an icimi kotu bi his sardi acaba kaydini aldirdimi diye ama hocamiz sinif listesini okudugunda rahatlamistim cunku adi vardi cocugun adi burakti sarisin 1 80 boylarinda fizigi guzel bi cocuktu sabirsizla 2. gunu bekliyordum cunku artik ona acilmak duygularimi itiraf etmek istiyordum o gun cok zor gecmisti ama sonunda gelmisti ve o gun en ince corabimi giyip en guzel sekilde makjyajimi yapip okula gitmistim sinifa grerken kalbim durcak zannettim ve girdigimde onu tam karsimda buldum bana ecem nasilsin dediginde ise dizlerimin bagi cozlmustu neredeyse bayilicaktim zar zor cevap vererek iyiym sen nasilsin dedim oda iyiym dedi dun neden gelmedigini sordum cevabi beni sok etmisti bana cok mu merak ettin dedi bn durumu toparlamaya calisirken bana bisey soyleme okul cikisinda beni bekle seninle kotamam demeden gitti kalbim durcak gibiydi sabirsizlikla o ani bekliyordum ve sonunda dersler gecmis cikis zili calmisti kapida onu gordum yanina gittim biraz yuruyelim mi dedi bende evet dedim yurumeye basladik bana gecen seneden beri senden cok hoslaniyorum ama bi turlu cesaret edip bunu sana soyleyemedim dedi ben cok sasirmis ve bi o kadar da sevinmistim kendimi zor tutuyordum sevinc cigligi atmamak icin ama dayanamadim boynuna sarildim oda bana sarildi ve el ele yurumeye basladik bana sana bi suprizim var dedi dun o yuzden gelmedim onu ayarladim dedi bize gidelim mi diye teklifte bulundu bende suprizi cok merak ettim ve hic dusunmeden olur dedim eve gelmistik burak elleriyle gozlerimi kapatti bni bi odaya gotrdu gozlerimi actiginda yerde gul yapraklari duvarda seni cok seviyorum ecem yaziyordu dayanamadim ona sarildim o sirada ellerini yanaklarima getrdi bana yaklasti ve dudaklarima bi opucuk kondurdu biraz kizarmistim ama gozlerimi kapatip dudaklarina yapistim burak beni kucagina alip yatagina goturdu hic bisey umrumda degildi onun olmak istiyordum beni!
yataga uzandirdi dudaklarimi birakip boynuma dogru indi elleri incecik corabimn uzernden bacaklarimi oksuyordu ve elleri sulanmis amcigima geldi yavas yavas oksuyordu cildiracak gibiydim utanmayi brakip onu yataga firlattim pantolonunu siyirp aletini agzma aldim deli gibi somuruyordum ellerini saclarima atti kafama baski yapiyordu ama ipler benim elimde olmaliydi cunku hep oyle hayal etmistim kalktim corabimi indirdim aletini daracik amcigimin deligine getirdim yavasca ustune oturdum burak sasirmis ama zevkten cildirmis durumdaydi kucaginda deli gibi ziplamaya basladim burak goguslerimi acti ben ziplarken elleri goguslermde oksuyordu bi anda kalktim ustunden karsisinda dolamdim burak bi anda soktu icime harikaydi ellerini goguslerime atti sikmaya basladi ve 5 dakika sonra geliyorum dedi icime istyorum dedim burak tamam hayatim dedi sarslarak icime bosaldi o sicaklik harikaydi…devam yazim gelecek arkadaslar Bir onceki yazimiz olan Bir erkekle ilk deneyimim baslikli makalemizi de okumanizi oneririz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder