9 Ocak 2014 Perşembe

Kiz arkadasimin kankasini siktim - Seks Hikayesi

Merhaba seks-hikayem.com okurlari sizlere sexhikayemi anlatacagim. ismim Cemal Trabzonluyum, 19 yasinda bir gencim basimdan iki ay once gecen sikis olayini anlatacagim.  Bir hatunum vardi mavi gozlu tatli bir kizdi her gun yiyisiyor ama bir turlu sikisemiyorduk, bekaretini koruyordu vermicekti bana, gunlerce dil doktum ikna edemedim. Bir gun beraber parkta oturuyorduk, bir arkadasi onu gordu ve yanimiza geldi Aycin naber? dedi bir sure konustular, konusmalari sirasinda kiz benim gozlerime bakiyordu ardindan sikime dogru bakiyordu, farkina sonrada vardim ki sikim o an kalkikmis kizi yatakta hayal ettigim icin sertlesmis kendiliginden.
Kiz biyik altindan guluyordu, ardindan ayrildi yanimizdan benim kiza kimdi bu kiz dedim, dershanede yan siniftan arkadas dedi tamam dedim ben eve gidiyorum isim var dedim tamam dedi, eve gittim elimi direk sikime atip otuzbir cekmeye basladim onun iri memeleri ve kalcalari aklimdan cikmiyordu. Ertesi gun oldu o kizi dershanede arayacaktim aklima koymustum, gittim benim kizin dershanesisine yan sinifina daldim yanlislikla olmus gibi gordum onu aa dedim sen bu siniftamiydin yanlislikla girdim dedim, evet dedi ardindan dayanamayip itiraf ettim ben seni cok begendim dedim, o da bende dedi tel. no sunu istedim verdi.
O gunun aksami nasilsin diye mesaj attim iyi evdeyim dedi cikabilir misin dedim evet dedi gittim evlerinin oraya disari cikmisti ben vardigimda hemen elinden tuttum hic konusmadan yakindaki ormanlik alana soktum indirdim donunu sulanan amcigina parmagimi daldirdim ohh yaptim sonra iyice sertlesmis sikimi kaktim ve cikartip memelerine bosaldim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder