21 Ağustos 2014 Perşembe

Ayvalik’ta Unutulmaz Yaz Tatilim - Sikis Hikayesi

Slmm http://seks-hikayem.com seks okurlari.Son zamanlarda bos vaktimin cok olmasindan ve de havalarin isinmasindan dolayi hafta sonunu aileme ait olan Ayvaliktaki yazlik evimde gecirmek istedim. Arabama atlayip ciktim yola.Yazliga vardigimda aksam uzereydi.Beni sasirtan herkez simdiden gelmisti yazliklarina ve balkonlarinda oturmaya baslamislardi bile.Arabadan esyelarimi alip apartmanin en ust katinda olan daireme dogru yol alirken merdiven dairesinde kucaginda 2 yaslarinda bi bebek olan bi kiz cocugu bana merhaba dedi.ilk defa goruyordum onu.Biraz ayak uzeri sohbet ettikten sonra bizim karsi dairede oturdugunu ve yeni tasindiklarini anladim.Her neyse ben evime girip hemen dusa attim kendimi.Uzun zamandir hicbir kisi yasamadigi icin evde mecburen havalandirilmasi gerekiyordu.Ben yari ciplak bir vaziyette pencerelerin  ve balkonun kapisini acmis vucudumdan suzulen damlaciklarla balkondan denizi seyrederken karsi apartmanda oturan komsularim bana hos geldin diyorlardi.Karnim acikmisti disariya ciktim daha sonra.Eski arkadaslarimdan birini aradim.Orda muzik ogretmeniydi.Beraber sohbet falan derken marketten biseyler alip eve donduk.icimden bu aksam yalniz uyumayacagim derken  arkadasin teli caldi. opmeye basladim optukce gogusleri diklesiyorduErkek arkadasi ariyordu evinin isiklarini goremeyince onu aramis ve onu cagiriyordu.Her neyse o toparlanip cikti evden.Bende bira acmis sigarami ufluyordum bi yandan muzik caliyordu.Bi muddet sonra kapi caldi.Fakat saat 00:30 gibi kim gelebilirdi ki..Kapiyi actim karsimda merdiven dairesinde konustugum kiz vardi.Kapida biraz muhabbetten sonra uyuyamadigini ve muzik sesine geldigini anladigim kiz cocugu karsimdaydi.iceri davet ettim ilk basta cekindi yanlis anlasilmasin dedi.Bende bence burda konusmamiz yanlis dedim ve iceri girdi.Bana kendini anlatti fakat sok icinde kaldim.Yasinin 18 oldugunu,kucagindaki cocugun ona ait oldugunu ve cocugun babasinin bebegi kabul etmedigini,ablasiyla yasadiklarini,ablasinin cocugunada onun baktigini ve ablasinin dul oldugunu, ablasin!
in gece calistigini ve yasli bir adama baktigini soyledi.sasirmistim.ilginc olanda benim mahalleye girdigimde apartmanin onune yaklastigimda arabada calan muzigin teomana ait olan 17 adli parcanin caldigini soyleyip o parcayi cok sevdigini vede o parca esliginde benle olmak istedigini soylemesiydi.Sen olsan ne yapardin ? Daha 18 yasindaydi.Eger benim onunla olmayacagimi dile getirdigimde ciglik atacagini soyleyip benle onla zorla olmak zorunda oldugumu soylemesiyle fisi cektim.Oturma odasinda soyundu daha korpecik vucudu vardi.opmeye basladim optukce gogusleri diklesiyordu.ilk basta tuhaf gelsede hosuma gitmeye baslamistim.Bi sigara yakip beraber donmemiz gerektigini ve kendini rahat hissetmesi gerektigini soyledim ve  uzandik yere.Sigara iciyorduk fakat rahat durmuyordu.
sortumu cikardi kalinlasmis ve dimdik olan aletimi eline almis oynuyordu.Hic ses cikarmadim ve onun oynamasina izin verdim.Yasinin cok ufak olmasina rahmen tecrubeli oldugu ve daha once boyle seylerle karsilastigi belliydi.Tum vucudunu dilimle yalayip onu hazirladiktan sonra daha tuylenmemis olan bal kutusuna dil atmamla titremeleri baslamisti bile.Ufacik vucudu sekilden sekile giriyor elleriyle basimi bastiriyordu bal kutusuna.Sonra aletimi tutup icine almak istedigini soyledi.Onu ayaga kaldirdim ve kucagima alip bacaklarini belime sardim.Aletim icine girmeye calisiyordu fakat o kadar dardi ki bal kutusu… Sonunda icindeydim ve inanilmaz zevk aliyordum ve her girip cikmamda sol boynumu isiriyor ve ciglik atmamak icin tirnaklarini vucuduma geciriyordu.Bir muddet boyle devam ettikten sonra onu kucagimdan indirip yatak odasina goturdum.Yataga sirt ussu uzanmis ve bal kutusunu bana acmis bir vaziyette beklerken ona oturmasini ve aletimi agzina almasini soyledim.Ne desem yapmaya hazirdi beni kirmadi ve bana bir suprizi oldugunu soyledi.Suprizini merak ediyordum neydi?Bi muddet sonra tekrar onun bacaklarininin arasina girip sevismemize devam ettik.Ve mutlu son gerceklesmisti..Ben burda diger arkadaslar gibi su kadar bosaldi bu kadar bosaldi diye soylemiyorum ben bosaldim vede oda cok mutluydu emin olabilirsin…Sonra uzerini giyip eve gitmesi gerektigini soyleyip cikti daireden ve evine girdi.Sadece gelecekmisin tekrar diyebildim.Evet dedi o kadar.Saat 02:00 olmustu.Bende dusa girdim ve hala yasadigim saskinlik yuzunden acaba dedim ruyami goruyorum.Dustan ciktim bir bira actim ve cigara yaktim..Dusunuyordum acaba ruyami gordum diye.Derken kapi caldi tekrar.Kapiyi actigimda bu sefer karsimda baska bir bayan vardi.Biraz daha kilolu fakat gecelikli bir bayandi karsimdaki.Komsu su sesinden uyuyamadim da sizin sifon sanirim kaciriyor bir bakarmisiniz dedi.Evet olabilir dedim sadece.Saat nerdeyse 03:00 tu ve bir kadin sifon kaciriyor ses yapiyor  deyip kapimi calmisti.Nasil bir apartman dairesiymis bizim dairede !
dedim ve gulumsedim komsuma..iceri davet ettim beraber bakalim diye neresi bana tarif edin dedim. Yok olmaz dedi; ben girmeyeyim,  tamam ben kapatacagim sifonu eger rahatsiz ederse tekrar gelin dedim ve kapiyi kapattim. Kapattim kapiyi da ne oluyordu boyle bizim apartman nasil bir apartmandi boyle saskinligimi bir muddet atamadim uzerimden. Sabah olacakti ve ben uyumamistim. Artik kimse kapimi calmaz olmustu. Ben suprizi merak ediyordum neydi surpriz.Sonra balkona ciktim ve gunun dogusunu izlerken komsum bana el salliyordu ablasiyla.O gecelikle gelen ablasiymis megersem ama cesaret edip girememis daireme.iste basimdan gecen ilginc olayi sizle paylastim.Ve devamini sizlerle paylasacagim onumuzdeki gunlerde…

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder