31 Ağustos 2014 Pazar

kocami komsumun oglu ile boynuzladim - Sex Hikaye

Hepinize atesli dakikalar ve seks kokan yasamlar dilerim .. bu yazilan hikaye fantezi degil yasanmis bir birlikteliktir .. Ankarada yasiyorum, 41 yasinda balik esli 90 beden goguslerim var .. kalcalarim ise oldukca yuvarlak ve dolgundur .. evliyim ve 2 oglum var. kocam bi kurumda mudur, ben ise baska bi kurumda mudur yardimcisiyim ..
olayi anlatmaya basliyim ..
oturdugumuz sitede 6 blok var, bizim blokta iyi dost oldugumuz aileler var .. bunlardan biri sermin abladir, benden 12 yas buyuk o da evli bi kadin .. 3 cocugu var . biri erkek, mehmet .. mehmet 21 yasinda yakisikli boylu poslu bi cocuk, eskiden basketbolcu olmasi vucudunun guzel olmasinda en buyuk etken sanirim .. mehmet lere surekli gider gelirdik, mehmet genelde odasinda takilir bilgisayar â€" playstation falan oynardi .. kendisi is kurdugu icin cani sikildiginda giderdi . .genelde arabayla falan dolanirdi ne yaptigini ben bilmezdim tabii .. her neyse, sermin ablaya gittim oturduk muhabbet falan mehmet banyoya girdi bi sacini duzeltti geldi muhabbet ettik o da oturdu cay falan ..
annesi sik sik mutfaga gittiginde biz muhabbet ediyorduk.. mehmet cok keskin bakiyordu, ela gozlerinden basinda birsey anlamamistim basta ama sanki bu beni istiyormus gibi bakiyordu, dusununce bi tuhaf oldum neyse yarim saat sonra kalktim.. 4 gun sonra apartman girisinde karsilastik, asansore binmedi yuruyerek cikti ben de onla beraber ciktim, tabi oncelik verdi arkamdaydi, ne biliyim gotumu izledigini .. bi an arkami dondum baktigini fark ettim .. eve gittim tuhaf oldum, hemen yatagima attim kendimi, cocuklarim okulda esim annesinde oldugundan mastrubasyon yapmaya basladim ama mehmet i degil kocami dusunerek. aksamina yine karsilastik ” mukemmel gorunuyorsun zuhal abla, cok cekicisin” falan gibi laflar etti cok hosuma gitmisti bu .. c.tesi gunu kucuk oglum 3 yasinda kapiyi acmis asagi dogru iniyordu banyodan yeni cikmstim uzerimde sadece amimi ve goguslerimi kapayan havlu vardi .. oglum dersanede, kocam tenis kortundaydi sehrin hemen disinda .. giray in pesinden kostum apartmann merdivenlerine, mehmet almis kucagina getiriyordu yukari, tabi asagidan beni gorunce gozleri acilmis, goz bebekleri buyumus gibiydi sanki … esofman giymisti sansima bikac saniye sonra kabarikligi hissettim, hemen iceri gittim kapinin arkasina gel mehmet dedim .. geldi giray i birakti guldu cok yaramaz bu cocuklar dedi ..
ben de guldum, gelsene dedim..aslinda gelmesem falan yapti, lutfen dedim geldi .. ama bekle dedim gel dedigimde gelirsin dedim tamam dedi .. yatak odasina dgru gittim gel dedim kapiyi kapamadan havluyu aldim ustumden, sanirim gormustu gotumu .. ustume aldim gecelik, sexy degildi ama .. iceri gittim, hafif diz ustunde geceligim siyah(ne bileyim siyahi cok sevdigini), altima da birsey giymemistim .. gogus uclarim falan belli oluyordu .. mehmet: zuhal abla mukemmel gorunuyorsun, cengiz bey in yerinde olmak isterdim dogrusu dedi guldu.. tesekkur ettim ben de oturduk ne veriyim sana dedim valla varsa bi cay aliyim dedi,
harareti alir dediginde ben urktum ve heyecanlandim .. tecavuz etmesin bu beni diye .. gittim cay aldim, giray i odasina koydum kapisini kapadim yataginin icinden cikamazdi .. gectik oturduk birlikte, ben ilk oturdugumda kasiklarima 5-6 cm kalmisti geceligin etegi bakislari yine yogunlasmisti .. bi hos oldum ve nasil oldu bilmiyorum bi anda ” sen beni cok kesiyosun” deyip gulumsedim . o da kim istemezki senin gibi bi kadininin olmasini dedi ve bi hos oldum .. peki nedir beni bu kadar cekici gosteren dedim, goguslerin ve kalcalarin ve dudaklarn cok hosuma gidiyo dedi .. ama evliyim desem de cekinmeyerek, olabilir erkekler karilarini aldatiyo, kadinlar aldatamaz mi dedi ..
nerden biliyosun ki kocami aldaticagimi diye sordugumda da, oldukca etkileyici bi cvp verdi; BENi cOK iSTiYORSUN dedi .. aslinda o ana kadar birseyyoktu ama bi anda onu istedigimi hissettim .. kalkti yanima geldi, oturdu yavasca dudaklarimi opmeye basladi karsilik verdim, elleriyle memelerimi oksuyordu geceligin ustunden .. opusme devam ederken geceligimin askilarini indirdi, ciplak kaldim .. elleriyle amimi parmakliyor, dilimi yiycek gibi yaliyordu .. yalamaya devam ederek goguslerime ordan da amima indi .. yatirdi o yalarken amimi ben de t-shirt ini cikardim, ayaga kaldirip esofmanini cikardim .yarragini gorunce hosuma gitti, esiminkinden 2-3 cm daha buyuk ve az biraz kalindi, bu daha da hosuma gitmisti .. yaladim biraz, sonra beni yatirip ustume uzandi, yine ddaklarimdan opmeye basladi, yarragini da amimin dudaklarina surtuyordu bu icimi acaip gicikliyordu ama amimda kasiniyordu, gir artik diyebildim .. basini hafif sokup cekiyordu sonra birden gecirdi ..
yavas yavas gidip gelmeye basldi icimde, ayni anda opusuyorduk da .. defalarca farkli pozisyonlarda sikti beni, yaklasik 1 saat 15 dakika kadar kocamlarin glmesine yakindi ben 2 o 4 kez bosalmisti .. bunu sik sik tekrarliyoruz .. ikinci kocam oldu benim, kocamdan daha cok tatmin ediyor beni cunku .. sabir gosterip okudugunuz icin tesekkur ediyorum umarim hepinizin istedgi gibi bi sex yasantisi olur ..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder