21 Ağustos 2014 Perşembe

Karimla Tanga ve Kilotlu corap Fetisimiz - Sikis Hikayesi

Slmm http://seks-hikayem.com seks okurlari.Karimla bu gune kadar kulotlu corapsiz sevismedim. Bazen bende kulotlu corap giyerim ve karimi oyle sikerim. Hayal edin karimi sikerken cikan kulotlu coraplarin surtme sesini. Bazen karim yokken onun kulotlu coraplarini elbiselerini giyerek aksam karanliginda kendimi teshir ederim. Beni gorenlerin karim sanarak arzulamalari hosuma gider. su anda yine karimin kulotlu corabini giydim. uzerimde karimin hafif bir super mini geceligi var. Basima bir peruk taktim. Sikim apis arama sikismis durumda. onum ayni karimin onu gibi. Sutyenlerin ici dolu. Tam bir afetim. Beni gorseniz su anda kadindan ayiramazsiniz. Makyajim koyu. Dudaklarimdaki ruju emecek bir erkek ariyorum. Balkondan kendimi teshir ediyorum. Karimin parlak ten rengi kulotlu corabi isil isil. Bir dakika, bozaci geciyor. Beni gordu. Gozlerini ayiramiyor. Tam firsati iste. Sesimi incelterek yukariya boza istedim. Karim Ben ve Kulotlu corapGenc bozaci yukari gelirken heyecandan titriyordum. Beni gorunce -Yenge Bozani getirdim dedi. -Yine ince sesle -Sen bozayi birak beni boz dedim ve elimi pantalonunun onune koyarak sivazlamaya basladim ve onu iceri cektim. Adamin yarragi pantalona sigmiyordu. operken dudaklarimi isiriyor karimin kulotlu corabinin uzerinden bacaklarimi oksarken inliyordu. Egildim yarragini agzima aldim emmeye basladim. inliyordu ve bana girmek istiyordu. Siki cok tatliydi. Sikini kremledim ve arkami dondum. Hayvan Karimin kulotlu corabinin agini ve gotumu yirtarak girdi. Bosalmadan cikardim. Elimle uzerime bosalttim. Hayvan saganak halinde bosaliyordu. Karimin kulotlu corabi, mini geceligi adamin doluyle sirilsiklam islandi. Tam o sirada kapi acildi ve iceriye karim girdi. Bizi o halde gordu.
Sesini cikarmadan gelerek benim henuz bosalmamis sikimi agzina aldi. Bozaci kisa bir saskinliktan sonra karimin parlak kulotlu corapli bacaklarini oksamaya basladi. Karimin amini corabinin uzerinden yaliyordu.Kulotlu corabin islanan agindan karimin ami ne kadar muhtesemdi. Hemen bozaciya da karimin parlak kulotlu bir corabini giydirdim. Adam karima abandi. Karim inliyordu. Adamin yarragi tekrar kalkmisti. Karim bu kez adamin yarragini agzina aldi. Ben onun amina yumuldum. Benim yarragim bozacinin agzindaydi. Hep birlikte bosaldigimizda ortalik meni kokuyordu ve kulotlu coraplarimiz sirisiklamdi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder