30 Ağustos 2014 Cumartesi

Muhtesem sikis anim… - Seks Hikayem

Uzun zaman once Ankara da calisiyordum Derya da liseye yeni bitirmis bir buroda muhasebe isine bakiyordu Deryanin halasi oglu vasitasiyla tanistik kisa zamanda aramizdaki yakinlik gercek bir sevgiye donmustu hemen hemen alti ay kadar elim eline dahi degmemisti bir gun beni yanagimdan optu ve bana cesaret verdi ben biraz cekingen olmamdan dolayi cesaret edip acilamiyordum onun bu hareketi sonrasi cesaret aldim bir cumartesi calistigim yere geldi kapanis saati oldugu icin kimse kalmamisti dis kapiyi kilitledim biraz isim oldugunu bitirip cikmamizi soyledim() oda kendisinin sacini yikamak istedigini soyleyerek lavobaya gitti ben dayanamadim ve arkasindan gidip ona seyretmeye basladim gomlegini cikarmis sadece sutyenle duruyordu gozleri sabunlu oldugu icin fiskiyeyi bulamiyordu hemen yanina vardim fiskiyeyi alarak suyu tutmaya baslayinca yapma dedi fakat birakmadim ve ensesine bir opucuk biraktim bana donunce goguslerinin o kadar sahane oldugunu tahmin etmiyordum ve hemen kucagima alarak masaya goturdum dudaklarindan baslayarak asagiya dogru indim goguslerini gobegini optukten sonra etegini asagiya siyirdim hic itiraz etmiyordu ve aminin etrafinda dilimi dolastirdim dilimi icinde gezdirdikce kendinden gecti ve kendimi ertesi gune adapte ederek oylece biraktim fakat Deryanin en cok oral sex yapmam etkilemis fakat bunu nasil yaptigimi kendisinin boyle bir sey yapamayacagini soyledi bu arada kulotu sirilsiklam olmustu ben de sex te sinir olmamasini yoksa zevkin sinirlanacagini soyledimse de onu oral sexe ikna edemedim o aksam onu evine biraktim ve ertesi gun bas basa kalacagimiz bir yerlere gitmek uzere ayrildik sabaha kadar uyuyamadim ve Sabah arabayi ve mangal malzemelerini alarak onu almaya gittim fakat o gun ki kiyafetleri ile gorenin delirmemesine imkan yoktu siyah bir mini etek uzerine beyaz dar bir buluz giymis goguslerinin ucu sanki disarida duruyordu onu oylece gorunce bu gunun hic bitmemesini istiyordum oda bu gune ozel hazirlanmisti neyse yola hemen ciktik Ankaranin kuzey tarafinda daha once bir arka!
dasim bahcesi vardi oraya gitmistim yer sakin goz uzak hani dedikleri gibi kus ucmaz kervan gecmez bir yer dedik tam aradigim yer diye dusunuyordum ana yoldan ayrildim koy yoluna girdikten 15-20 km. sonra lastik patladi kenara cektim lastigi gecistirmek icin indik ben lastigi sokerken Derya ile artik onceki gunden kalan sex teki sinirlari hala kabul etmiyor yapamam diyordu insanin midesi bulanir onu nasil agzina alir insan diyordu anal ve oral iliskiye karsiydi ben de tam krikoyu vurdum patlak lastigi soktum istetmeyi almak icin bagaca gectim tam egilmis istetmeyi cikarirken enseme bir seyle vurulmasiyla kendimden gectim biraz sonra kendime geldigimde arabanin lastigini takmislar bizide arabaya atarak agaclik bir bolgeye getirmisler ve beni benim kendi kemerimle ellerimi ayaklarimi bagladiktan sonra bir agaca oturdugum yerde baglamislar halleri oldukca paspal ve perisan dort kisi Deryayi ortalarina almislar() konusup orasini burasini elliyorlardi ben kendime gelince birakin onu yoksa pisman olursunuz hepiniz oldurecegim diye bagiriyorum fakat caresiz oldugumu sonradan anliyorum adamlardan biri yanima geldi ve arkadas kotu bir niyetimiz yok ama kiz arkadasin insani deliye cevirecek bir parca hala da bakireymis o yuzden dokunmak istemedik o zaman bizi agzinla tatmin et dedik sozde sana bile yapmamis oylemi dedi bende evet o bunlara karsi dedim o da ozaman bizi agzina almiyor kendinide bozmak istemiyoruz o zaman seni bosaltsin bizde size bakarak kendi kendimize tatmin olsak dedi o adamlarin gercek niyetlerini tam anlamadim acaba dogruyu mu soyluyorlardi eger dogruysa bir noktada kendimi sansli sayabilirdim hem bu kotu durumdan en iyi sekilde kurtulabilirdik hem de Derya mecburiyetle de olsa benimde istedigimi yapacakti derya ya soyledi o hala karsi cikinca biri goguslerinin biri arkasinda ellerini daldirinca tamam yapacagim ama kusarsam birakirim dedi ve gelerek benim fermuari acip sikimi cikardi bende panik korku endiseden dolayi hala bir hareketlenme yoktu Derya da benimkini ilk defa acik olarak goruyord!
u sarisin!
olan hadi baslasana diyerek Deryanin kafasina bastirdi o da agzini acip gozlerini kapali ve benimkini emmeye basladi daha benimki yeni yeni harekete basliyordu ki bulanti geldi ve geri cekildi adamlarin dordude yarraklarini cikarmis ellerine almislardi benimki daha uyanmadigindan onlarinkinin ucte biri kadardi ancak Derya birakinca en iri yari olanlari Deryanin arkasina gecti etegini yukari kaldir kulotunu indirdi diger iki kollarindan tutuyorlardi Derya cirpiniyor ama bosuna bende birakin diye bagiriyorum adam aletini Deryanin kalcalarina surtuyor ve su isi yapiyorsan yap heryeriyin kizligini aldirma bana diyordu hadi cabuk dedi bulansan bile birakmayacaksin hepsini dibine kadar alacaksin tamammi yoksa amini dagitirim dedi derya o an adamlarin sikini gorunce aglayarak tamam yapma dediginizi yapacagim dedi ve tekrar benimkini emmeye basladi fakat bu sefer daha istahli yaliyor ta girtlagina degiyordu adamlarda seyrettikce kuduruyorlar bak kucuk fahiseye isi cabuk kavradi diyorlardi bir taraftan da gogsunu amini oksuyorlardi Deryada onlarinda etkisiyle gercekten istahi artmisti deryanin istahina ve hizina dayanamadim agzina patladim hemen cekildi agzi ve yuzu meni olmustu tamam istediginiz oldu birakin bizi dedi iri adam bizim ne faydaniz oldu siz kendinizi mutlu ettiniz dedi sira bizde dedi ve aletini deryanin agzina uzatti ve Derya onlarin sikinide emmeye basladi. Ama anladigim kadariyla zevkta almiyor degildi. Ben bu hali gorunce tekrar kaldirdim sikimi adamlar teker teker Deryanin agzina bosaldilar ve gittiler . Onlar gidince derya beni hemen cozdu ve bana sarilarak aglamaya basladi bende uzulme daha kotusu olabilirdi diyerek agzini sikime dogru indirdim bana bakti ve hinzirca bir gulumseme ile buyuk bir istahla sikimi kavradi..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder