31 Ağustos 2014 Pazar

cam Dibinde Atesli Seks - Seks Hikayem

Herkese selam http://seks-hikayem.com okurlari.Benim ciktigim tas gibi bi hatun var. Esmer ,dolgun goguslu, orta boylu ve cok sexi;dersaneye gidiyor. Gecen bana bulusalim dedi. Ben de olur dedim. Bi kafede bulusmak icin sozlestik. Ama gittigimde kafeyi dolu gordum. Benimki de icerdeydi. Hadi cikalim burasi dolu dedi. Ben de gidecek bi yer bul cikalim dedim. O zaman bana “beni tenha bi yerlere gotur dedi” amacini anlamistim. Attim bunu arabaya ormanlik bi yere goturdum. Biraz oturduk konustuk. Bu arada ben hatunun bacaklarini ve goguslerini elliyordum. Sonra artik zamani geldi dedim ve dudaklarina yumuldum. Ama o hemen geri cekildi ve olmaz dedi. Ileri gitmememi istiyordu. Ama ben de cok azmistim. Onu dinlemedim ve uzerine atlayip onu delicesine opmeye ve vucudunun her yerini ellemeye basladim. Bana direniyordu,ta ki amini yalamaya baslayana dek. Artik o da zevkten 4 koseydi. Ve sonra ben oldurucu darbeyi yapmak icin onu camlarin dibinde domalttim. Benim aleti tukurukleyip yavasca delige verdim. Ilkinde girmedi. Sonra ben bunun ustune bi abandim benim alet iceri girdi. Altimda bagiriyordu. Ben iyice hizlandim ve o daracik gote bosaldim. Cok zevkliydi. kiz da cok guzeldi,20lik bi tasti. Bu haftasonu yine sikcem onu.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder