11 Aralık 2014 Perşembe

abimin kucuk yarragini yedim - Seks Hikayesi

18 yasindayim ve peynir gibi beyaz tenim var ve guzelim. Bu siteyi bana abim gosterdi. Abim burdaki hikayeleri okur ve pipisiyle oynardi ve ben onu yakaladiktan sonra birlikte hikayeleri okurduk.
Neyse annemler abim ve beni babaannemlere biraktilar onlarda haftasonunu gecirecektik babaannnem erken yatmisti ve ben abimle televizyon seyrederken uyuya dalmisim ve sonra abimin benim amimla oynadigini hissettim fakat hala yari uykulu oldugum icin tam tepki veremiyodum.
Fakat bu cok hosuma gitmisti. Abim seyini sirtima dayiyordu. Abim benim her yanimi yaliyor ve sicak ve pipisini heryanima dayiyordu. Bir saat kadar sonra abim bunlari kimseye anlatmamami ve bunun aramizda kalmasi gerektigini yoksa babamin onu evden atabilecegini soylemisti.
Evde kimse yokken abim benimle oynuyor ve bana cok zevkli anlar yasatiyor. Bazen arkadaslarida geliyor ve beni soyup heryanimi elliyor ve amimi opuyorlar ve elleriyle benim amimla oynayip beni heyecanlandiriyorlar.
Diger abimin arkadaslarinin pipileri abiminkinin iki kati kadardi fakat abim onlara icine girmemeleri konusunda kiziyor du. Ben artik eskiden yaratik olarak gordugum erkekleri artik cok seviyorum ve hepiniiz cok seviyorum.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder