15 Aralık 2014 Pazartesi

Azgin tesisatciyla… - Seks Hikayesi

Meraba degrli severler ben Ayse Gul 22 yasinda bekar bi kizim basimdan gecen olay 1 ay once oldu ailem izmirde yasiyolar ben ise universite nedeniyle ankaradayim neyse konuya giriyorum o gun eve geldigimde mutfak muslugunun bozuldugunu farkettim tesisatci cagirdim ben yasli birini beklerken aksine genc yakisikli biri geldi ustumde askili ve sort vardi cocuk muslugu degistirirken bende yaninda masada bacak bacak ustune atmis oturuyodum bi ara goz goze geldik isi bitmisti benden kahve yapmami isteyince sasirdim ama kirmamistim ben kahve yaparken oda mutfaktaydi beni suzdugune emindim bi ara yanima geldi siki vucuduma degmisti heycanlanmstim tepki vermeyince cesaretlendi heralde aklimda sex faln yoktu nese kahveleri icerken bacaklarima bakiyodu yan yana oturuyoduk bacagi bacagima degiyordu bu durumdan sikayetci deildim bi ara elini bacagimda gezdirdi zevke gelmistim onunda coktan siki kalkmisti pantolonunu zorluyodu elimden tutup ayaga kaldirdi vucutlarimz birbirine degiyodu opustuk daha once hic bu kadar istekli openi gormedim yavas yavas boynumdan asagi indi memelerimi operken elinden tutup odama goturdum hizla soyundum o da sadece sortla kalmisti yine opustk sonra o memelerimi yaladi ben biran once beni sikmesini arzuluyodum yavasca kulotumu cikarp amimi yalamaya basladi zevk suyum akiyodu inliyodum resmen dayanamadim 22 cmlik yarragini elime aldim sonra yalamaya basladim kokluyodum agzima bosaldi dollerini yuttum tekrar amimi yaladi ben sok artk diye yalvarirken o yavas yavas sokuyodu birden kokleyince ahh die inledim ben ahhh derken o ohhh diyodu sonra cesitli pozisyonlarla sikti beni o gun zevkin doruklarindaydim hergun gelir sevglilim deli gibi sevisiriz ….

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder