3 Aralık 2014 Çarşamba

Tatilde esimle paso yiyistik - Sikis Hikayesi

Merhaba degerli severler Ben 25 yasinda 5 yildir mutlu bir evliligi olan bir bayanim. Esimde benle ayni yasta. Evliligimizde her sey cok iyi gidiyor. Sadece cinsellige bakis acimizda biraz sorun yasiyoruz. Esim oldukca fazla istekleri olan azgin bir erkek. Benim her istegimi yerine getiriyor ama ben onun bu azginligini karsilayabildigimden emin degilim. Bu yazida sizlere esimle bir seks hikayemizi paylasmak istiyorum. Bir ay once esimle tatile gittik. Gittigimiz yer guzel bir tatil koyuydu. Buyuk ve genis bir arazinin uzerine yayilmis bungalow tipi icleri cok guzel dekore edilmis mustakil agac evlerden olusuyordu. Her sey mukemmeldi ve biz cok egleniyorduk. Esimle gunduzleri ortadaki buyuk yuzme havuzunda geceleri de tatil koyunun icindeki discoda zaman geciriyorduk. Her sey harikaydi. Tatilimizin 3. Gununde havuz basinda eglenceler duzenleyen animatorle esim cok samimi oldu. Artik hep bizimle takilmaya baslamisti. Bir sure sonra animatorun bana asilmaya basladigini fark ettim. Ancak esimi cok seviyordum ve ona yuz vermem imkansizdi. Durumu esime ima etmeye calistim. Gozu hep bende dedim ama aldirmadi bile. Hatta dalga gecti. Yaninda ben varim sen cok guzelsin ve o bikinileri giydiginde herkesin sana bakmasi normal dedi ve benimle sevismeye devam etti. Bende kocamin bu kadar genis olmasina sasirip onun benimle sevismesinin tadini cikardim. Besinci gecenin sonunda hep beraber discoya gittik. Ben alkole dayaniksiz oldugum icin cok icmek istemedim ama esimin israrlarina dayanamayip ictim. Ancak birkac yudumdan sonra kan akisim hizlandi ve animator bana cekici gelmeye basladi. ikinci kadehten sonra calan muzikler esliginde kendimi esim ve animatorun arasinda dans ederken buldum. ikisinin de beni arzuladigini gorebiliyordum. Gecenin sonunda esim ve animator koluma girerek beni odamiza goturduler. Yol boyunca ikisinin de elleri belimde ve kalcamdaydi. Animator ben yurudukce kalcalarimi oksuyordu. Odaya geldik ve ikisi de iceriye girdiler. Her yerim acilmisti. Esim kisa bir sure sonra sizdi. Animatorse bana bir!
icki daha hazirladi. Daha sonra beni oksamaya basladi. Artik bende onu istiyordum. Esim yanimizda uyurken biz animatorle sabaha kadar sevistik ve seksin tadini cikarttik.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder