11 Aralık 2014 Perşembe

Komsu ablasi bana nasip oldu gizli seks - Seks Hikayem

Merhaba Ben Alper;
18 Yasinda 180 boyunda ela gozlu yakisikli kasli bir cocugum. 5 ay once yazliga gitmistik. Sikilmayayim diye yazliga kucuklugumden beri cok sevdigim arkadasimin ailesini davet etmisti. Ben arkadasimi severim ama ablasini daha cok severim. Arkadasimin ablasi da 175 boyunda universite son sinifta okuyan beyaz tenli gothic bir kiz. Bir kac gun sonra bize geldiler. Arkadasimin ablasinin adi Cerendi. ustunde kirmizi bir elbise vardi ve bacaklari falan ortadaydi. Bacaklari oyle guzeldir ki kucuklugumden beri o bacaklara bosalma hayallerim vardi. ilk gun aksam ben Arkadasim ve Ceren abla poker oynuyorduk derken konu birden kiz meselesine gitti ben de ne olsun Ceren abla kizlar bize bakmiyor falan dedim. Olur mu oyle bakan vardir dedi. Saat 3:00e geliyordu yattik. Bundan 2 gun sonra arkadasim bisikletle turlamaya cikti. Biz ikimiz evde tek kaldik. Bir sure konustuktan sonra konu cinsellige geldi. Biraz daha konustuktan sonra ceren abla milli olmak ister misin? diye sordu. O an utandim ama onu istiyordum. Elime 3-5 lira tutusturdu ve git 2 bira al gel dedi. O yolda neredeyse bosaliyordum. Ben yokken fileli corap kolluk falan giyip iyice azdirici bir gorunus almisti. Karsimda portakal memeli kilsiz amli bir kiz gorunce sok oldum. Beni de soydu ve penismi oksadi. Daha sonra balkona gecip uzun uzun konustuk ve biralar bitince hadi baslayalim askim dedi ve beni duvara yapistirdi uzun sure opustuk ve benim odaya girdik. Ceren’in dudaklarindan yalamaya basladim gobek deligine bir yuvarlak attim ve ami karsimda ipislak duruyordu. Daha fazla dayanamadim ve kafasini penisime bastirdim. O kadar guzel cekiyordu ki neredeyse bayilacaktim. Daha sonra onu yataga attim ve gotune girdim. Sarhos oldugu icin fazla hissetmedi bagirinca cevreden komsular rezillik cikarmasin diye amina girdim. Bir 10 dk kadar siktikten sonra penisimi bir cikardim kanla karisik bosaldi. Bende kanina bosaldim ve karistirip tadina baktim. 2 dk sonra birlikte banyoya girdik ve bir posta da orda siktim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder