11 Aralık 2014 Perşembe

teyzemin muhtesem arkadasini siktim - Seks Hikayesi

Merhaba bu yazacagim hikaye tamamiyle gercektir emin olabilirsiniz ve hikayede gecen kisiler gercek isimleri deildir ozel hayata saldiri olmamasi icin hikayem 2 yil once 2008 yilinin mart ayinda gerceklesti teyzemin sermin adinda 40 yaslarinda biraz kilolu ama cok sexy bir arkadasi var bir aksam sermin abla bizi kendi evne cairdi kuzenim uyuduktan sonra teyzemle ikimis disariya ciktik biraz bekledikten sonra sermin abla bizi arkadasinin arabasiyla aldi bi kac alisveris yaptilar ve sermin ablanin evine gittik evde teyzemle birlikte 4 kadin 4 erkek var di baya ickili bi ortamdi ben pc de takiliyordum onlar da konusup sohbet ediyorlardi sermin ablayla teyzemin ortak bi arkadaslarin var ismi mehtap daha sonradan o geldi gece 23.30 civari sermin ablanin misafirleri gitti evde sadece ben teyzem sermin abla ve mehtap kalmisti mehtapda kisa boylu ama biraz kilo problemi olan bir kadindi teyzem dedi boyle evde oturarak olmaz disari cikalim bi erkek arkadasini aradi ve bizi aldi bi turku bara gittik once evde de alkol aldiklari icin orda da ictiler nerdeyse zoom olmuslar di hepsi ordan ciktik baska bir bara gittik ben de mehtap ablanin goguslerine dokunuyordum arada yannislikla olmus gibi barda ben 1-2 kiza yazilmak icin piste ciktim ama basarili olamadim tam cikicakken mehtap abla geldi ve beraber dans etmeye basladik bana surtturuyordu ben de iyice zevke gelmistim penisim pek buyuk deildir ama kalktigi zaman pantolonumdan rahatlikla belli olur saat 02.00 civari dediler artik evlere gidelim once sermin ve mehtabi birakicaktik 2 si de iyicene zoom olmuslardi sermin balanin evi de 7. kattaydi ben teyzeme dedim ben onlari eve cikariyim oyle geliyim eve cikardim sermin ablayi yatagina yatirdik sora mehtap abla kendini koltuga atti bana dedi teyzene soyle merve ablan(sermin ablanin kizi)bu gece gelmicekmis sermin abla falan korkuyo ben bu gece burda kalicam de dedi ben de balkondan teyzeme aynen soyledim bunu o da bana sabah erken gel ama dedi olur diyerek girdim iceri mehtabin yanina oturdum bi kac dk. birbiirmize ba!
ktik daha sonra mehtap birden dudaklarima yapisti dedim dur napiyosun dedi ben salak deilim annamadimmi saniyosun disari ciktiimizdan beri beni elliyosun al iste sana firsat dedi ben de benm daha hic tecrubem yoq pek fazlla sey bilmiyorum dedi buna karsilik mehtp da bana ben sana ogretirim dedi oyle deyinde deim baslayalim o zaman birbirimizin dudaklarina yapistik cilekli parslatici surdugu icin opusurlken agzima cilek tadi geliyordu ben hemen bluzunu cikardim gogusleri kilodan sarkmisti biraz ama cok buyulkerdi hemen emmeye basladim ilk defa boyle bi sey gelmisti basima hadi birak goguslerimi amimi yala dedi ben de patron sensin dedim ve pantolonunu cilarmaya basladim siyah boxer tarzi dantelli bir ic camasiri giymisti bole ic camasirlarini cok severdim dedim dur ic camasirini cikarmicam bi makas aldim ve apis arasini got ve am deligini gorucek sekilde kestim ve kesikten yalamaya basladim cok super bir duyguydu benim icin daha sonra dedi daha fazla dayanamicam gir icime ben de olur abla sen iste yeterki dedim penisim fazla buyuk olmadigi icin hemen girdi bi 10 dk. siktikten sonra agzina aldi mukemmel sekilde yaliyordu benim ufakligi titreyerek bosaldim sonra oldumuz yere yigildik birbirimize sarildik bi yandan opusuyorduk aradan 5 dk. gecmisti ki baktim sizmis ben de yanindan kalktim banyoya gidiyordum ki sermin ablanin kapisinin acik oldugunu gordum icimden neden olmasin dedim ve sermin ablanin odasina girdim..

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder