11 Aralık 2014 Perşembe

Amcamin esiyle - Sikis Hikayesi

Merhaba degerli sex hikaye okurlari ben size amcamin karisi ayseyi nasil siktigimi anlatacagim yaz tatili icin izine memleketeydim hava sicakti ev ahalisi topluca komsunun oglunun nisanina gitmisti ben evde tv seyrediyordum kapi calindi actim yengem bana annemi sordu ben evde yok nisanda dedim bana sen yemek yedinmi dedi hayir dedim hemen iceri gelip mutfaga giti bende birseyler hazirliyordu ben arkadan ona bakiyordu gozum gotune takildi buyuk yan basenleri cok genisti ust tarafa baktim ince tisort altinda beyaz sutyeni beli ediyordu ayagi kalktim sikim kazik olmustu yengewme arkadan sarilip enseden optum bana dur ne yapiyorsun dedi ben o na seni sikeceyim dedim bana donup tokat ati ben hemen onu yere uzatip uzerini cikardim memeleri kafam kadardi eteyini cikardim kulot yoktu ben hemen pantolunumu cikarip defalarca olctugum 29 cmlik sikimi amina dayadim ami dar sikim buyuktu ama zorlaya zorlaya amina soktum harikaydi gidip geliyordum yengem aci ve kurtulmakicin bagiriyordu ben sikiyordum memelerini yaliyordum yengemin icine bosaldim hemen kalkip totlandim yengem kalkti aglamitor ama bsana seni pic ne yaptin sen dur senin gotunu siktiricen dedi ve giti ben ennemgil gelince benim is yerinden htelefon geldi hemen gitmeliyim dedim ve hemen bileti alip kimseyle vedalasmadan arabaya binip istanbula gitim korkmus utaniyordu aradan 4 ay gecti ses yoktu ama ben yengemi unutmamistim teefon geldi actim amcam konustuk bana yengende guatir hastaligi cikti istanbula geleceklerdi ben bekar eviydim ve ev dagnikti hemen evi toplayip temizledim aklimda demek yengem olayi amcama anlatmamisti diyor yengemin siktiyim aklima geliyordu neyse aradan 2 gun gecti amcam yengem geldiler amcamin elinden optum ve yengeme donupsarilip optum yengem beni soguk karsiladi ve hakliydi neyse hemen hastane doktur derken yengemin hamile oldugu ortaya cikti onun onlemini alar amaliyat oldu ve hastaneden eve getirdik koydem haber geldibabam amcama hemen gel ahir kardan dolayi yikilmis ama doktur yengemin amaliyat , hamileliyi ve kontrolicin yoc!
ulugu yasakladi amcam giti yengemde gitmek istedi ama amcam kizdi olmaz dedi ve hemen giti ben yengemle basbasa kalmis ve bu beni tahrik ediyordu yengem iylesiyordu cumartesi idi ben yemek yapiyordum arkamdan ses geldi dondum yengemdi yanima geldi bana ne yapiyorsun volkan dedi ben ona yemek yapiyorum dedim bana seni fena yaptiracaktim ama korkup kactin dedi ben konusmuyordum o bana pic karnimdaki cocuk senin dedi ben soka girdim ve donup ona bu dogrumu dedim o bana oglum siktin siktin icime niye bosaldin dedi ben ya amcam dedim o amcani kandirdim ne yapayim zaten gunah isledik birde kurtajmi olayim dedi bana ulan sen sikini esektenmi borc almissin ben olaydan sonra baktim amim kanamisti oysa amcanin siki 14 cm bile deyil dedi o diyor seninki buyuk oysa senin sikin benim canimi yakti ben hemen yengeme donerek yine canin istiyormu dedim bana beni yinemi sikeceksin dedi ben niye olmasin zaten benim cocugumu tasiyor ve . yariyari karim sayilirsin deyip hemen sarilip dudagindan optum bana ulan dur hastayim yapma dedi ben korkma bukez nazik sikecegim dedim onu alip yataga uzatip uzerini cikardi cok sismandi amini yalamaya basladim yiyordum yengem zevkten kuduruyordu beni sik dedi ben sikimi agzina dayadim bana cek ben oruspumuyumdedi ben ya nesin benimle . sikisirorsun hemde kendi isteginle dedim bana bakip sikimi agzina alip yaladi ara bir disleri sikimi acitiyordu sikimi hemen amina dayayip icine girdim sicacikti sikmeye basladim hizla sikiyordum bu ara yengem 2 defe bosalmisti bende sidetli bir sekilde icine bosaldim ama sikim inmemisti sikmeye devam ediyordum yengemin etleri su gibi salaniyordu bubeni tahrik ediyordu bacaklarini daha kaldirdim gotunden sikecektim ama yengem hayirdedi ben kaldirdim dolum akip got deliyinden asagi akiyordu ben sikimi gotune dayadim kaygandi sikim gotune rahat gimisti yengem sadece of demisti gotune sikim tam girmemists ama olsun gotunde oldugumu hisediyordum yengemin zevki iki katina cikmisti bana erkegim siksdiyordu ben hizla sikiyordum ikimizde zevkle ayni anda bosaldik !
yana yati!
m yengem bana volkan artik sen benim ikinci kocamsin dedi hata en sevdiyim kocam dedi yengem kilolu gotu inanilmaz buyuk memeleri kafam kadar yani benim tam istedigim gibi yengemi 20 gun siktim sonra kontrole goturdum iyi cikti amcam tel acip yengeni gonder . dedi ben isten izin alip ben goturdum ve yengemi kendi evindede siktim simdi cocuk oldu adini yengem koydu adi volkan dedi bana benziyor amcamda yengem hamileyken benim yanimda kaldigi icin yengem benim yuzume bakmis diye benziyor diyor meseleyi bilmiyor ben izine ara bir gidiyor hem oglumu hem yengemi sikip geliyorum ben yengemin kilolu vucuduna yengem benim 29 cm yaragima doymuyoruz amcam cok hastaymis galiba kansermis yakinda yengemle beraber benim yanima gelecekler tedavi icin ne yapalim yalan dunya yengemi yine sikeceyim amcam olurse yegemi ve cocuklari yanima alacagim amcamin ayri olarak 3 kizi var 9.13 ve 15 yasinda ozaman benim elimde olacaklar kizlarida sikecegim cunku onlar 3 de obezler bayilirim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder