3 Aralık 2014 Çarşamba

azgin ve dul hatun - Seks Hikayesi

merhaba  degerli  okurlari  ben 26 yasinda bir gencim size basimdan gecen bir olayi anlatmak istiyorum..is yerinde isler pek yogun olmadiginda intde chat yapmayi severim birgun yine chat yaparken bir kadinla tanistim 37 yasinda dul bir cocugu olan bir kadindi sonra bana resmi yolladi tabi bende ona resimde pek belli olmuyordu neyse ikimizde birbirimizi begenmistik bir iki gun sohbetten sonra o ayri bir sehirde oldugu icin sadace konusmakla yetiniyorduk ve birgun bu akasm beni evinde misafir etmek istermisin diye sordum ona oda cok heyecanlandigini 2 yildir bole bise yapmadigini soyledi cunki onu sikecegimi biliyordu konumuz hep sex oluyordu uc besten sonra tamam dedi ve sonra nasil sikeceksin beni diyeee seyler yazmaya basladi ben aksam geldigimde gorursun dedim ve o aksam otobusle onun bulundugu sehire gittim evden iceri girdigimde harika gogus dekolteli bir elbise giymistti ve yirtmaci beni deli etmisti ben ise bir sise beyaz sarap almistim iceri girdim bir konustuk ve sonra dizimin ustune uzandi bende saclarini oksuyordum sikimin kalktigini anladi cunki sikim kafasina degiyorduuu cok buyuk oldugundan ona bahsetmistim sonraa ustyundeki elbiseleri cikarip esortmanini giydi ve yine dizime yattibende fermuarin onunu acip sutyeninden goguslerini oksuyordum sonra sutyenini cikarip gobegini emmeye basladim elimide esortmandan iceri sokup aminiiin ustunde gezdiriyordum ami islanmisti parmagimi cikarip elime gelen sularini agzimla emiyordum ve sonra ayak kaltim kocaman goguslerinii yalamaya basladim koltuk altinda dilimi gezdiriyordum o ise 2 yilin verdi hisinla altimda ole bir kivraniyorduki yilandan daha kotu idi ve bu beni deli ediyorduu( )
ikimizde tamamne soyundantan sonra aminin icinee dilimi sokup cikariyordumm
deli oluyordu sonraa gotunun ufacik hic yarrak girmemis degilini vakum yaparmis gibi emmeye basladimmmm dilimi gotunden iceri sokup cikariyordum ve sonra bogazin ustune oturup sikimi kokunee kadar agzinaa soktum iyice islatti vee bacaklarini yukari dikipkocaman olmus damarli sikimi aminaa sokmaya calistim oo ne olur sokmaa cok aciyor diyordu ve duvari yumrukluyordu eliyle cikardi sikimi ve tekrar soktu cok cani yaniyorduu en sonunda butun gucumlee yuklendimmm ciglik atamiyorduu vucumu kanatircasinaa tirmaliyordu gidip gelmeye basladim sikim gidip gelirken aminin dibine vurup cikiyordu sankiii o kada hizli gidip geliyordumkii artik belime krap girecekti neredeyseeeeee ve buyuk bir bagirislaaa cikaripp agzinin icinee bosalttim butun herseyii harikaydi sonra oda alisti ve tum gece sabaha kadar onu siktim…….

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder