21 Nisan 2014 Pazartesi

34 yasindaki atesli yengem - Seks Hikayem

Merhaba degerli sikis hikayesi  okurlari   birazdan sizlerle paylasacagim sex animi dusunuyordum ve aletimin kocaman olmasi beni kendimi tatmin etmeye zorladi ve tuvalette otuzbir cekiyordum, isibi bitirdim ve simdi bilgisayar basina gecerek bu otuz bir cekmeme neden olan sex animi sizlere de yazmak istiyorum, inanin bana bu yazdigim yazilari okudugunuz da sizde otuzibr cekmek icin firsat kollayacak yada sex yapmak icin bir partner arayisina gireceksiniz, ben bu olay her aklima geldiginden kendimi kaybediyorum ve biran once bosalmak istiyorum, genelde de bosaliyor ve rahatliyorum, simdi musadenizle sizlere olayimdan bahsedeyim, ama bahsetmeden onec minik bir kendimi tanitma yazisi yazmak istiyorum, ben izmirden baran 29 yasinda kasli biriyim, ve belirtmek isterim ki anlatacagim gercek yasanmis bir olaydir,
Aydin amcam kendisi kamu kurumunda calisiyor 40 yaslarinda falan birisi aydin amcanin esi ise nadiye yenge 34 yasinda disarida kapali giyinen bir kadin nadiye yengem 170 boylarinda sarisin yesil gozlu tombulca bir bayan kalcalari cok genis memeleride oldukca buyuk yolda yururken kalcalarinin genis olmasindan ellerini kalcalarinin yapisindan dolayi vucuduna fazla yaklastiramiyor ve kenarlara biraz acarak yuruyor beli cok fazla kalin degil, yani kalcalarla gogusler arasinda harika bir beli var mukemmel dolgun dudaklari olan bir kadin karsinda konusurken sanki dudaklari seni emiyormus gibi hissetiriyor insana ben nadiye yenge ye aydin amca ile evlendigi gunden itibaren hep ilgi duydum aslinda onun oturuslarini yuruyuslerini falan hep dikkatlice suzerdim evde ve aile arasinda cok rahat bir kadindi giydigi elbiseler bol olurdu cogunlukla egildiginde falan gogusleri gorunurdu ben onun memelerine bayilirdim bize geldiginde yada onlara gittigimizde asagi egilsede memelerini gorsem diye hep onu takip ederdim bu yillarca hep boyle surdu bir sure sonra fark ettim ki nadiye yengem benimle ayni ortamlarda oldugu zaman hep frikikler veriyordu benim onu izledigimin farkindaydi sanirim ve o bu durumdan hoslaniyordu cunku gereksiz yere hareketler yapiyor ve bacaklarinin goguslerinin gorunmesini sagliyordu. bu durumu fark ettikten sonra ona kendimi sanki daha yakin ve ilgili hissetmeye basladim ara sira bana el sakalari yapiyordu
bir gun yine oyle boynumdan tutup beni kendine dogru cekti sanki guresci gibi el ense yapti ve zafer in benim adim benim gibi sisman bir karisi olsa ne yapar acaba dedi oradaki grupta annem ve annemin zeyzesi birde . mahalleden bir kac kadin i vardi bende ne olacak bir erkek karisiyla ne yapiyorsa ben de onu yapardim dedim bunun uzerine oradan biriside seni biraz hasat ederdi galiba dedi bende belli olmaz orasi ben genc birisiyim orada durun bakalim dedim nadiye yengede oradan bana bakip guluyordu. Sonraki gun ekmek almak icin az otedeki markete gittim sabahti, markete girdigimde nadiye yengede ekmek aliyordu sonra birlikte ciktik marketten ve eve dogru yurumeye basladik bana dunku soylediklerim konusunda ozur dilerim ulu orta pek uygun olmadi sanirim senin alay konusu olmana zemin hazirlayan laflar attim ortaya sanirim dedi, ben aslinda o amacla soylemediydim yani oraya varacagini dusunemedim durumun aman sorun etme ben unuttum bile dedim hem ne olacakki bende cevabini verdim iste senin gibi bir karim olsa onu tatmin etmesini bilirim ben diyerek yurumeye devam ediyorduk sonra bak sen suna bu laftan bana da pay cikardin ama sende hani diyerek guluyordu . bende sen durup dururken attin ortaya bu lafi ve kendini dahil ettin dedim neyse artik birakalim bunlari diyerek evlerimize gittik. ogle saatleri idi nadiye yenge bize geldi annemin yanina mutfaga gitti onunla bir sure sohbet falan ettikten sonra ben gidiyorum cok kotuyum diyerek kapiya dogru yoneldi bende o . sirada ayakkabilarimi boyuyordum kapinin onunde bana dogru
bakarak su zaferin ahi tuttu herhalde dedi kafami yukari kaldirip hayirdir ne oldu dedim ne olacak boynumu belimi oynatamiyorum tutuldu dedi yok canim sen ani ters bir hareket yapmissindir adelelerde kasilma olmustur benimle ilgili bir sey degil yani dedim eee ne olacak simdi ya dedi ben yaptim madem sana masaj yaparim gecer diyerek takildim ona o da yaaa yapsana oluyorum agridan biliyorsan dedi ben aslinda oylesine soylemistim ama masaj konusunda oldukca yetenekliyim annemde cok iyi masaj yapiyor yapsin falan deyince tamam demekten baska yol kalmadi hadi gidelim bize dedi ve az ilerde onlarin eve gittik evde kimse yoktu esi isteydi iki kizi vardi onlarda okuldalardi eve gittik oturma odasinda kanepenin uzerine uzan sen yuz ustu dedim ben boynuna omuzlarina masaj yapayim dedim tamam bir saniye dedi uzerinde tisort u vardi onu cikardi boyle oluyor herhalde degilmi dedi ben aslinda evet ama cikarmasanda olurdu dedim hadi basla sen dedi bana uzerinde sutyeni vardi ben boynuna omuzlarina masaj yapmaya basladim oradan sirtina dogru falan indiriyordum ellerimi istersen ellerine takiliyor sutyeni coz arkadan dedi bende cozdum ve sirtlarina kollarina boynuna her yerine masaj yapmaya devam ediyordum cok guzel yapiyorsun sen harikasin dedi bana, ve yuzunu dondu yani sirt ustu uzandi ve birazda bu taraftan devam et dedi dondugu zaman gogusleri tamamen acikta kaldi o kadar diri ve irilerdiki gozlerimi alamadim bir an uclari kocamandi ne o hic kadin gogusu gormedinmi daha once dedi dogrusunu soylemek gerekirse bu kadar iri ve guzel
olani gormedim dedim o arada kendimi onlara dokunmaktan alamadim hic sesini cikarmadi sonra hadi devam et masaja dedi bende hem goguslerini hem omuzlarini oksamaya devam ettim gozlerini kapatmis oylece yatiyordu o arada erkekligim o kadar kalktiki pantolonumun icine sigmiyordu artik sikismisti bir kenarda ona caktirmadan duzelteyim dedim bir elimle ben elimi onun . uzerinden alinca hafifce goz ucuyla bakti beni gordu o arada hafifce gulumsedi bende ne guluyorsun ben erkegim ne olmasini bekliyordun bu manzara karsisinda sen benim hayallerimdeki kadinsin deyiverdim bir anda bana gozlerini hafifce acarak bakti ve demek ben senin hayallerindeki kadinim oylemi dedi ne dusunuyordun hayallerinde peki dedi bak bunlari dedim ve egilip memelerinin uclarini emdim sonra bana baksen suna dedi ve baska neler peki al sana gercegi dedi sanki ruyadaydim kulaklarima inanamiyordum ellerimi eteginin altina dogru soktum bacaklarinin ic kisimlarini kilotuna kadar ellerimle bir asagi bir yukari oksuyordum diger taraftan da memelerinin uclarini emiyordum sonra onu ayaga kaldirdim ve . etegini , kilo dunuda cikardim belinden tutup ellerimi arkasindan poposunun ve kalcalarinin uzerinde dolastiriyordum o kadar iri poposu vardiki elimle onlari sikip hafifce samarliyordum sonra asagi dogru egildim o ayakta bende onunde igilmis amini oksamaya basladim bacaklarini araladim ve amini iyice ortaya cikardim elimle bir
taraftan onu tatmin ediyor dilimlede bizirigini aminin dilini her tarafini icime ceke ceke yaliyordum o kadar guzel yaliyordum cildiriyordu remen bu kadar guzel yalarmi bir insan diyordu ben aminin suyunu iceye baslamistim kuduruyordu emmeye devam ediyordum bir sure sonra kalcalarini ileri geri oynaymaya basladi eliylede kafami amina bastiriyordu ben daha fazla dayanamiyorum dizlerim cozuluyor diyerek uzandi hadi erkegim al beni dedi sonra seni cok istiyorum daha fazla dayanamiyorum azdim artik cildirdim diyordu bu arada bende elbiselerimi cikardim ve unun uzerine dogru uzandim beni opuyor ve isiriklar atiyordu arada bir sert isiriklar oluyor ve canimi hafif acitiyordu fakat diger taraftan da onun bu sehveti benide azdiriyordu boynumun altlarini oyle emiyorduki sanki vakum gibi cekiyordu bende hafif balik etli bir vucuda sahibim bana harikasin diyerek goguslerimi sikiyordu artik bende cildirmistim adeta amina sokmaktan baska bir sey dusunmuyordum bacaginin arasini acip amina sikimi soktum ami cok sulanmisti kaygandi ici, bir anda sonuna kadar icine girdim beni kalcalarimdan kollariyla sikica tutup kendine dogru bastiriyordu bende o muhtesem kalcalarini ellerimle oksuyor onu kendime dogru cekip amina girip cikiyordum sonra sikinin uzerine oturmak istiyorum dedi ben uzandim .

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder